Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@18:32:24 GMT

قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۹۹۶ هزار تومان است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۶۶۹۲

قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۹۹۶ هزار تومان است

امروز (شنبه ۲۵ اردیبهشت) قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۹۹۶ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۳۲۵ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۳۱۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (شنبه ۲۵ اردیبهشت) قیمت طلای 18عیار هر گرم 996 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون و 325 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 315 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 30 هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز 9 میلیون و 850 هزار تومان است. همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5 میلیون و 600 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 700 هزار تومان و سکه یک گرمی 2 میلیون و 200 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

بنابراین گزارش، امروز (شنبه ۲۵ اردیبهشت) قیمت دلار 22 هزار و 500 تومان، قیمت یورو 27 هزار و 100 تومان و درهم امارات  6 هزار و  170 تومان اعلام شده است.

 

این در حالی است که روز گذشته (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به  ۱۰  میلیون تومان رسید، نیم سکه ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون  و ۷۰۰ هزار  تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰  هزار  تومان است. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی  به یک هزار و ۸۲۱ دلار  رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۹۹۴ هزار تومان معامله می‌شد.

 

بنابراین گزارش، روز گذشته (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) هر دلار آمریکا به قیمت 21 هزار و 981 تومان رسید و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ ۲۶ هزار و 450 تومان فروخته شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: قیمت طلا و سکه قیمت طلا طلا هزار تومان بهار آزادی قیمت طلای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا وسکه امروز یک شنبه 9 اردیبهشت/قیمت سکه در سراشیبی

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته شنبه (۸ اردیبهشت)، افت ۶۶۰ هزار تومانی داشت و به ۴۰ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۷ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته شنبه (۸ اردیبهشت)، ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ربع سکه با افت ۴۸۰ هزار تومانی ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با کاهش ۳۲۰ هزار تومانی به نرخ ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۳۸۹ هزار تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی روز گذشته ۱۰۴ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۳۸ دلار رسیده است.

کد خبر 6090932 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت طلا وسکه امروز یک شنبه 9 اردیبهشت/قیمت سکه در سراشیبی
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت؛ تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه یک کانال دیگر سقوط کرد
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳