Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این هفته حجت‌الاسلام علی نوری، معاون سازمان‌دهی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور به چهارمحال و بختیاری سفر کرد و نشست‌های ستاد استانی مقابله با کرونا، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری نیز برگزار شد.

تعویض لوله انتقال نفت مارون در میانکوه اردل از اول خرداد آغاز می‌شود

خسرو کیانی سرپرست اداره مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری از تجهیز کارگاه و انتخاب پیمانکار برای تعویض لوله انتقال نفت مارون به اصفهان در منطقه میانکوه اردل خبر داد و گفت: این عملیات از اوایل خرداد آغاز می‌شود و در ۲ مرحله به طول پنج کیلومتر و یک هزار و ۸۰۰ متر اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تامین اعتبار طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری پیگیری شد

علی شهریارپور رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره ه دیدار استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: در این نشست برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز آزادراه شهرکرد به لردگان به ایذه، انتقال آب محور بن به بروجن، محور ارتباطی شهرکرد به بروجن به لردگان، کنارگذر شمالی شهرکرد، موزه و مجموعه فرهنگی و هنری دفاع مقدس، آب‌رسانی سیار به ۵۰ روستای شهرستان لردگان و تونل زره رایزنی‌های لازم انجام شد.

سالانه ۲۴۰ هزار میلیارد ریال به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کمک می‌شود

مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با بیان اینکه ۲۰۰ هزار میلیارد ریال از این مبلغ به‌ صورت استانی و از طریق اداره کل امور مالیاتی استان‌ها وصول و بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توزیع می‌شود، گفت: ۴۰ هزار میلیارد ریال نیز از منابع تبصره ۲ ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده به‌ صورت ملی و متمرکز در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار خواهد گرفت.

تابستان بدون تنش آبی با صرفه‌جویی ۲۵ درصدی مصرف آب محقق خواهد داشت

احمدرضا محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی بارش‌ها در استان گفت: چنانچه مصرف به شکل کنونی در استان تداوم یابد تابستان با مشکل تامین آب روبه‌رو خواهیم شد و برخی شهرها و روستاهای استان با تنش آبی مواجه می‎‌شوند.

امام‌جمعه شهرکرد: انتخابات زمینه‌ساز تحول است

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز عید فطر شهرکرد، انتخاب فرد اصلح در انتخابات را لازمه تحول دانست و اظهار داشت: علاوه بر اینکه باید تلاش کرد تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم بلکه شایسته است تا کسی انتخاب شود که مردم و مقتضیات جامعه را به خوبی درک کند.

امتحانات حضوری دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری در ۱۳۸ حوزه برگزار می‌شود

فیروز عسگری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، آزمون پایه‌های نهم و دوازدهم از روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت آغاز و تا روز دوشنبه ۲۴ خرداد به صورت حضوری برگزار می‌شود و سوالات آزمون پایه نهم به صورت هماهنگ استانی است و در مدارس برگزار می‌شود و پایه دوازدهم هماهنگ کشوری و در ۱۳۸ حوزه استانی برگزار خواهد شد.

هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری ۱۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد

ایرج کیانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری ارزش این تعداد بسته معیشتی را که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در استان توزیع شده است را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این مدت بیش از چهار میلیارد ریال کمک هزینه درمان نیز برای ۶۳۱ بیماران کرونایی و دیگر بیماران در استان پرداخت شد.

۱۸۰ میلیارد ریال برای احداث کنارگذر شمالی بروجن هزینه شد

به گفته مسعود ملکی فرماندار شهرستان بروجن، این طرح عمرانی به‌ طول هشت کیلومتر و به ‌صورت چهار خطه احداث می‌شود و برای تکمیل آن حداقل به ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است که در صورت تامین به‌ موقع اعتبارات در بهار سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید.

سامانه هوشمند توزیع آرد در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری فعال می‌شود

محمد دهقانی رییس اداره امور تعاونی‌ها و نظام بهره‌برداری امور عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تمام زیرساخت‌های این سامانه در استان تهیه و زمینه استفاده از این سامانه در ۱۲۰ فروشگاه تعاونی عشایری استان نیز آماده شده است، گفت: این سامانه پس از رفع اشکالات نهایی از اوایل خردادماه فعال می‌شود.

عمل به قانون اساسی مشارکت حداکثری در انتخابات را به همراه دارد

فرزاد نعمتی کارشناس مسائل سیاسی گفت: مهم‌ترین وظیفه نهادهای مجری انتخابات، تسهیل هرچه بیشتر مشارکت مردمی است که لازمه تحقق آن پذیرش اصل حق حاکمیت ملت بر سرنوشت اجتماعی خویش است، امری که به صراحت در اصل پنجاه و ششم قانون اساسی نیز ذکر شده است.

۱۱۲ دستگاه غیرمجاز ماینر در چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری شد

مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری به معرفی استفاده‌کنندگان به مراجع قضایی و پرداخت خسارات وارده اشاره و تصریح کرد: اجرای طرح شناسایی و جمع‌آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز باعث پیشگیری از تضییع حقوق عمومی، زمینه افزایش پایداری و جلوگیری از آسیب‌دیدگی تاسیسات برق‌رسانی می‌شود.

عملیات اجرایی خط انتقال آب شهر دستنا شهرستان کیار آغاز شد

شهرام شهبازی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کیار، عملیات اجرایی این طرح را شامل حفر کانال، لوله‌گذاری با لوله ۲۰۰ میلی‌متری پلی‌اتیلن به طول حدود یک هزار و ۵۰۰ متر طبق اصول فنی مهندسی پس از اجرای خاک سرندی و نوار اخطار زیر نظر ناظرین شرکت آب و فاضلاب عنوان کرد و گفت: اعتبار لازم برای انجام این خط انتقال آب ۷۵۰ میلیون تومان است.

بخشی‌هایی از ۲ بنای تاریخی در چهارمحال و بختیاری مرمت شد

علی مولوی کارشناس دفتر فنی اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: با اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار، اجرای عملیات مرمت شامل پشت‌بام‌سازی، عایق‌بندی و استحکام‌بخشی در حمام تاریخی شهر فرادنبه و قلعه بازمانده از دوره قاجاریه در شهر شلمزار به پایان رسید.

یک خیر ۱۵۰ میلیارد ریال برای ساخت کلینیک فوق تخصصی سامان کمک کرد

به گفته کمال اکبریان فرماندار سامان، ساخت دی‌کلینیک تخصصی و فوق تخصصی سامان به‌عنوان یک طرح فرابیمارستانی در چهارمحال و بختیاری با کمک ۱۵۰ میلیارد ریالی یکی از خیران سامانی در حال احداث است و این طرح هفت بخش جراحی تخصصی دارد و با بروزترین وسایل و تجهیزات پزشکی مجهز می‌شود.

۱۰۰ درصد سهمیه میوه نوروزی چهارمحال و بختیاری فروخته شد

جهانبخش مرادی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برای تنظیم میوه بازار شب عید در استان ۵۵۰ تن میوه شامل ۳۵۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب درختی خریداری و به‌ طور کامل فروخته شد، افزود: میوه‌های تنظیم بازار شب عید به علت عرضه به‌ موقع در شبکه، فاسد و خراب نشد.

کتابخانه‌های سیار شهری در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود

جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با همکاری شهرداری و اختصاص ۲ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل‌ونقل شهری به زودی برای نخستین بار با راه‌اندازی کتابخانه سیار شهری، خدمات کتابخانه‌ای به ساکنان منطقه منظریه، محله ۳۲ غرب شهرکرد، کوی پلیس و مهدی‌آباد شهر شهرکرد ارائه خواهد شد.

برداشت گل‌گاوزبان برای نخستین بار در کوهرنگ آغاز شد

مسلم پرویزی بابادی مدیر جهاد کشاورزی کوهرنگ به کشت این گیاه برای نخستین بار در پنج جریب از اراضی کشاورزی این شهرستان اشاره کرد و گفت: برآورد می‌شود به ازای هر جریب ۴۰ کیلوگرم گل‌گاوزبان برداشت شود که هر کیلوگرم این گیاه دارویی به ارزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به فروش می‌رسد.

سنجش نوآموزان چهارمحال و بختیاری در ۱۴ پایگاه انجام می‌شود

خداکرم حیدری رییس آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری با بیان به اینکه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی از اواسط خردادماه در استان آغاز می‌شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود برای سال تحصیلی آینده نزدیک به ۳۱ هزار نوآموز ابتدایی و پیش‌دبستانی در استان مورد سنجش بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی، کنترل موارد بهداشتی از جمله قد، وزن، چاقی و لاغری مورد سنجش قرار گیرند.

۵۹۹ واحد خون در چهارمحال و بختیاری اهدا شد

حسین هاشمی مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری گفت: ۶۳۳ نفر از مردم استان در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان با مراجعه به مراکز بن، بروجن و شهرکرد، این تعداد واحد خون را اهدا کردند و هم‌اکنون وضعیت ذخایر خونی چهارمحال و بختیاری در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافته است

مجید شیرانی رییس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود آنکه استان به لحاظ اعمال قوانین و محدودیت‌ها همچون آمار پلمب‌ها، تذکرات و ارجاع به محاکم قضایی صرف نظر از جمعیت در رده هفتم کشور قرار دارد اما در مجموع شاخص‌ها جایگاه مناسبی را به خود اختصاص نداده است که مهم‌ترین علت آن به استفاده نکردن برخی مردم از ماسک باز می‌گردد.

خرید تضمینی دام عشایر در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

یحیی حسین‌پور مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح خرید تضمینی دام زنده بر اساس تصویب در شورای قیمت‌گذاری به ریاست وزیر جهادکشاورزی اجرایی شده است و خرید دام زنده عشایر از طریق شرکت پشتیبانی امور دام انجام می‌شود، گفت: ۲۵ درصد تولیدات گوشت قرمز استان از سوی جامعه عشایری انجام می‌شود.

موانع ۱۷ طرح تولیدی در چهارمحال و بختیاری بررسی شد

الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بررسی مشکلات ۱۷ طرح تولیدی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان گفت: اگرچه از سال‌های گذشته رفع موانع تولید در استان با جدیت لازم پیگیری می‌شد اما در سال جاری با محوریت شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها تلاش و اهتمام برای رفع موانع تولید در استان دوچندان شده است.

۷ شبکه همیاران طبیعت در شهرستان لردگان ساماندهی شد

آیت حسنی رییس منابع طبیعی لردگان با بیان اینکه این شبکه‌ها و تیم‌ها با هدف شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و علاقه‌مندان به طبیعت در راستای صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی، حفاظت و نگهداری بیشتر از این عرصه‌ها فعال شده‌اند، گفت: امسال با شبکه‌سازی و تیم‌سازی همیاران طبیعت در سطح دهستان‌ها و بخش‌ها، می‌توان در هنگام وقوع حریق در کمترین زمان ممکن نسبت به اطفاء حریق اقدام کرد.

فاز دوم طرح توان‌افزایی در ۲۱ محله چهارمحال و بختیاری اجرا شد

مرضیه جلیل‌پور مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این طرح برای ۳۰۰ نفر از بانوان در ۲۱ محله از شهرستان‌های شهرکرد، سامان، فارسان، لردگان، کوهرنگ و خانمیرزا اجرا شده است، گفت: ارتقای مشارکت بانوان در فعالیت‌های مختلف، تلاش برای تحکیم بنیان خانواده، شناسایی و بهره‌گیری از فضای مناسب به‌ منظور اجرای برنامه و تدوین برنامه‌ها و راهکارهای متناسب در راستای گسترش مشارکت بانوان از اهداف اجرای طرح توان‌افزایی به شمار می‌رود.

تعلل فدراسیون علت بلاتکلیفی هیات سه‌گانه چهارمحال و بختیاری است

ایرج فاضلیان رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری گفت: این استان در ۱۰ سال گذشته از قطب‌های ورزش سه‌گانه کشور به شمار می‌آمد و تعدادی از ورزشکاران و مربیان تیم ملی از این استان به جامعه ورزشی کشور معرفی شدند اما در ۲ سال و نیم اخیر به دلیل آنکه هیات سه گانه بدون رییس بوده است، شرایط مناسبی را سپری نمی‌کند و فدراسیون نیز در برگزاری مجمع انتخاباتی این هیات تعلل می‌کند و به همین دلیل هیات بلاتکلیف مانده است.

کمبود مرغ در چهارمحال و بختیاری به دلیل کمی عرضه است

جهانبخش مرادی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مشکلی در خصوص توزیع مرغ وجود ندارد چرا که بازرسان از درب کشتارگاه تا محل خرده‌فروشی‌ها نظارت می‌کنند و مانع اختلال در نحوه عرضه مرغ در بازار می‌شوند، گفت: در صورت کشتار مرغ به حدنصاب نیاز روزانه استان بین عرضه و تقاضا تعادل شکل می‌گیرد و کمبود مرغ در بازار برطرف می‌شود.

۸۲۰ پنل خورشیدی بین عشایر چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود

شیرزاد کرمی رییس اداره بهسازی امور تولید اداره کل امور عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این تعداد پنل‌ها با همکاری شرکت توزیع برق استان در مناطق عشایری و در محل استقرار چادرها توزیع و نصب می‌شود گفت: پیش ثبت‌نام توزیع پنل خورشیدی در حال انجام است و نداشتن انشعاب برق به نام سرپرست خانوار یکی از شرایط توزیع پنل خورشیدی محسوب می‌شود.

۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری در روستاهای شهرستان کوهرنگ در دست اجراست

به گفته علی بلالی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری، عملیات طرح فیبر نوری به منظور افزایش پهنای باند اینترنت در روستاهای شهرستان کوهرنگ از سه مسیر شهرکرد، فارسان به باباحیدر، کوهرنگ و مسیر اردل، دشتک به سمت کوهرنگ و مسیر شاه منصوری به سمت کوهرنگ در دست اجراست.

۲۲ هزار دوز واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری تزریق شد

سید راشد جزایری رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به تداوم تزریق واکسن کرونا در استان گفت: تا ۲۱ اردیبهشت ۶۵ درصد از سهمیه واکسن گروه سنی بالای ۸۰ ساله‌های استان تزریق شد و تزریق واکسن برای این گروه تا پایان هفته ادامه دارد و پس از آن گروه سنی ۷۵ تا ۸۰ سال فراخوان می‌شوند.

مسئولان برای اعتلای فرهنگی جامعه تلاش مضاعفی داشته باشند

حجت‌الاسلام علی نوری معاون سازمان‌دهی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در نشست شورای اداری شهرستان بروجن با بیان اینکه انجام و ارتقای اقدامات قرارگاهی در سطح ملی، استانی و شهرستانی باید مورد توجه ائمه جمعه و مسئولان مرتبط باشد، افزود: امامان جمعه گروه‌های اندیشه‌ورز را تقویت و پس از شناسایی مشکلات مختلف، برای رفع آن با کمک دستگاه‌های اجرایی گوناگون اقدام کنند.

پرستوی دریایی کوچک برای نخستین بار در تالاب گندمان بروجن مشاهده شد

شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری تعداد پرستوهای دریایی مشاهده شده را ۱۱ قطعه اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ گونه در حال انقراض پرنده شامل غاز پیشانی سفید کوچک و اسکوای قطبی نیز در تالاب گندمان مشاهده شدند.

طرح بهره‌برداری از جنگل ارجنای چالشتر شهرستان شهرکرد در حال بررسی است

شهرام جزایری مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طرح جدید بهره‌برداری از اراضی واگذار شده موسوم به جنگل دست کاشت ارجنای چالشتر توسط شرکت تعاونی ارائه و در حال بررسی است، گفت: مقرر شده است ۱۴۹ هکتار زمین واقع شده در محدوده واگذاری به سه منطقه تقسیم شود تا بر مبنای همین تقسیم‌بندی، الگوی کاشت نیز تعریف شود.

امام‌جمعه موقت شهرکرد: ملت ایران همواره در برابر دشمن ایستاده است

حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره دسیسه‌های مختلف دشمنان گفت: مردم همیشه در برابر دسیسه‌های شوم دشمن ایستاده‌اند و ملت و مسئولان باید مراقبت باشند فریب دسیسه و زبان بازی دشمن را نخورند.

تزریق واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری بیشتر از میانگین کشوری است

مجید شیرانی رییس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۲۲ هزار واکسن کرونا در استان تزریق شده است که با توجه به جمعیت استان و درصد توزیع واکسن در استان‌ها، آمار تزریق واکسن در استان از میانگین کشوری بیشتر است، گفت: در حال حاضر تزریق واکسن به کودکان، زنان باردار و افرادی که در ۶ ماه گذشته به کرونا مبتلا شده‌اند، انجام نمی‌شود و به جز آن محدودیت مطلقی جهت تزریق واکسن تعریف نشده است.

۲۳۶ تن کالای اساسی به شهرستان بروجن اختصاص یافت

مسعود ملکی فرماندار بروجن با اشاره اختصاص این میزان کالا از ابتدای امسال تاکنون گفت: کالاهای اساسی سهمیه این شهرستان در سال جاری شامل ۷۴ تن قند، ۴۰ تن شکر، ۱۱۸ تن برنج و چهار تن گوشت منجمد گوساله بوده است.

۴۰ درصد فضای سبز شهرکرد در معرض خشک شدن قرار دارد

سید رضا هاشمی رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد با اشاره به خشک‌سالی‌های مستمر در یک دهه گذشته گفت: هم‌اینک دِبی (خروجی) برخی چاه‌های تامین آب مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز شهرکرد مانند چاه میدان زاینده‌رود (چالشتر) و چاه کشتارگاه قدیم به کمتر از ۲۵ درصد (یک‌چهارم) رسیده است.

مبارزه با ملخ بومی در مزارع چهارمحال و بختیاری آغاز شد

فرشید شبانی مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به خشک‌سالی اخیر و مشاهده ملخ‌های بومی (ملخ شاخک بلند) در سطح مزارع استان، گفت: بیشترین سطح آلوده به ملخ بومی در شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و کوهرنگ‌ است و تاکنون بیش از ۱۰۰ هکتار از مزارع شهرستان خانمیرزا سم‌پاشی شده و در شهرستان کوهرنگ و لردگان نیز این روند آغاز شده است.

همچنین در این هفته، خبرنگاران ایرنای شهرکرد در گزارش‌هایی به بررسی اثرات خشک‌سالی‌های اخیر بر فعالیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی چهارمحال و بختیاری، رهاسازی پساب فاضلاب شهر بلداجی در رودخانه آقبلاغ و توسعه شبکه دولت در استان پرداختند.

برچسب‌ها طرح های کتابخوانی جامعه عشایری کشاورزی خشکسالی میراث فرهنگی کالای اساسی مشارکت انتخاباتی چهارمحال وبختیاری دوومیدانی گوشت مرغ سازمان انتقال خون واکسن کرونا تالاب گندمان منابع طبیعی فدراسیون سه گانه دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های کتابخوانی جامعه عشایری کشاورزی طرح های کتابخوانی جامعه عشایری کشاورزی خشکسالی میراث فرهنگی کالای اساسی مشارکت انتخاباتی چهارمحال وبختیاری دوومیدانی گوشت مرغ سازمان انتقال خون واکسن کرونا تالاب گندمان منابع طبیعی فدراسیون سه گانه دانش آموزان اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری با اشاره عشایر چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری گفت شهرداری ها و دهیاری ها چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری رفع موانع تولید برای نخستین بار واکسن کرونا میلیارد ریال تزریق واکسن حجت الاسلام بهره برداری رییس سازمان اداره کل آغاز شد سه گانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- دور برگشت رقابت‌های بسکتبال لیگ امید کشور درشهرکرد
- برگزاری دوره مربیگری فوتسال در چهارمحال و بختیاری

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • جذب بیش از ۱۰۰۰معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم