Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدی با بیان اینکه ناکارآمدی دولتمردان را طی هشت سال گذشته مشاهده کردیم، گفت: مردم داوطلبین را بررسی کنند که فرد مورد نظر کارآمد، مدیر، مدبر و صادق باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی زاهدی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اینکه مسائل اجرایی کشور در دست رئیس جمهور، هیئت وزیران و روسای سازمان بزرگ قرار می گیرد، گفت: بنابراین قوه مجریه از نظر کارآمدی، ارتباط با مردم و سرنوشت مردم بیشترین تأثیر را در بین سایر قوا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولیتی که قوه مجریه از نظر هدایت کشور در صحنه داخلی و بین المللی دارد به مراتب فراتر از سایر قوا است و این مطلب، نکته ای است که اگر به آن توجه نشود، کشور دچار آسیب اساسی خواهد شد؛ بنابراین فردی باید روی کار آید که بتواند این مشکلات را حل کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ناکارآمدی دولتمردان را طی هشت سال گذشته مشاهده کردیم، عنوان کرد: علی رغم آنکه وعده های زیادی در دو دوره انتخابات سال ۹۲ و ۹۶ داده شد؛ اما هیچ کدام از وعده ها محقق نشد و حتی عکس آنها نیز انجام شد.

وی افزود: به مسائل معیشتی و اقتصادی مردم که دقت کنیم که چه شرایطی رخ داده است، به مباحث سیاست خارجی که نگاهی بیاندازیم می بینیم که قرار بود بسیاری از اتفاقات رخ دهد اما انجام نشد؛ این وعده ها بسیار محکم به ملت ایران داده شد؛ اما امروز هیچ کدام از وعده ها محقق و عملیاتی نشد.

زاهدی با اشاره به افزایش مشکلات کشور خاطر نشان کرد: مردم داوطلبین را بررسی کنند که فرد مورد نظر کارآمد، مدیر، مدبر و صادق باشد؛ مردم تحقق کنند که آیا فرد مورد انتخاب، قدرت اجرایی دارد و می تواند بر مشکلات بزرگ و به ویژه مسائل اقتصادی کشور فائق بیاید یا تنها در این زمینه حرف می زند؛ فردی باید در عرصه اجرایی حضور پیدا کند که حتما سابقه اجرایی ملی قابل توجهی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست

محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به عملیات «وعده صادق» گفت: مولفه‌های سیاسی، حوزه‌های امنیتی و موضوعات پیرامون آن در مباحث اقتصادی کشور تاثیر دارد، اما مولفه اصلی نیست.

وی توضیح داد: دشمنان ما در پی سال‌ها علاقه‌مند بودند که بگویند که در موقع وقوع جنگ اقتصاد ایران با مشکلات زیادی روبه‌رو شده و می‌خواستند این موضوع را به شکل اغراق آمیزی بزرگنمایی کنند تا جایی که می‌گفتند حتی نان گیر مردم هم نمی‌آید و مردم باید در صف‌های طولانی نان بایستند.

وی اضافه کرد: دشمنان این موضوع را بار‌ها اعلام می‌کردند که آمریکا آماده حمله است و اگر ایران حتی یک فشنگ به اسرائیل شلیک کند آنها تمام مواضع ایران را می‌زنند؛ این موارد رعب و ترس در مردم ایران ایجاد کرد که بخشی از آن به اقتصاد کشور هم وارد شد به طوری که طبق نظرسنجی‌ها خیلی‌ها نگران مباحث اقتصادی تا امنیتی بودند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عملیات «وعده صادق» نشان داد که هم هجمه نظامی دشمنان واقعیت ندارد و هم بر موضوعات اقتصادی اثرگذار نیست، پس باید راهکار رفع مشکلات در حوزه اقتصادی را در داخل کشور پیدا کنیم به عبارت دقیق‌تر کلید رفع مشکلات اقتصادی در زمین دیگران نیست و در زمین خودمان است.

پورابراهیمی در عین حال تصریح کرد: البته تحریم‌ها و تهدید‌ها به اندازه خودش اثرگذار است، اما بخش اصلی مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و تهدید‌ها نیست. این چیزی است که عملیات «وعده صادق» نشان داد.

وی اضافه کرد: عملیات «وعده صادق» این موضوع را ثابت کرد که جنگ هراسی در اقتصاد کشور تاثیر زیادی ندارد و عملا تمامی نقشه‌های قبلی در ایجاد رعب بر بخش اقتصادی کشور را فرو ریخت البته که نمی‌توان تاثیر تحریم و تهدید بر اقتصاد را نفی کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!
  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است