Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - جنایت تروریستی مدرسه سیدالشهداء کابل و در خون غلطیدن بیش از 250تن از دختران دانش‌آموز که موجب داغدار شدن و به سوگ نشستن ملت شریف و صلح طلب افغانستان، دردی‌است مشترک و جانکاه برای بشریت...
جنایت تروریستی مدرسه سیدالشهداء کابل و در خون غلطیدن بیش از 250تن از دختران دانش‌آموز که موجب داغدار شدن و به سوگ نشستن ملت شریف و صلح طلب افغانستان، دردی‌است مشترک و جانکاه برای بشریت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..
ًمَن قَتَلَ نَفْساً بِغَیْرِ نَفْس أَوْ فَسَاد فِی الأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعاً وَ مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعاً *مائده32* 
«هر که کسى را جز به قصاص قتل یا به کیفر فسادى در زمین بکشد چنان است که گویى همه مردم را کشته باشد و هر که کسى را زنده بدارد چنان است که گویى تمام مردم را زنده داشته است.»
جنایت تروریستی مدرسه سیدالشهداء کابل و در خون غلطیدن بیش از ٢٥٠تن از دختران دانش‌آموز که موجب داغدار شدن و به سوگ نشستن ملت شریف و صلح طلب افغانستان و جریحه‌دار شدن احساسات جامعه‌ی جهانی شد، دردی‌است مشترک و جانکاه برای بشریت و وقت آن رسیده که رهبران سیاسی و نهادهای بین‌المللی پا را فراتر از ابراز همدردی نهاده و از تمام قدرت اجرایی و ظرفیت بازدارندگی خود به‌منظور از بین‌بردن کامل رفتارهای سبعانه با دستمایه قرار دادن اندیشه‌های متصلب ایدئولوژیک که سالانه جان هزاران انسان بی‌گناه را می‌گیرد و به کام مرگ می‌کشاند، قدعلم‌ نمایند.
به باور "جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان" تا زمانی‌که عزم و اراده جدی در نابودی این پدیده شومِ جهان شمول شکل نگیرد، تروریسم کودک‌کش، خاورمیانه و کل این پهنه خاکی را از خون زنان و کودکان مظلوم گلگون خواهد کرد و هر روزه آتش این جهل دامن انسانهای بیگناه بیشتری را خواهد گرفت؛ همچنان‌که امروز در نوار غزه نیز شاهد فاجعه انسانی و کشتار مردان و زنان مظلوم بیشمار فلسطینی توسط رژیم غاصب صهیونیستی هستیم.
ما بر پایه ارزش‌های انسانی و اخلاقی، حفظ و حراست از کرامت انسان و حق حیات شایسته تمامی ابناء بشر فارغ از نژاد، مذهب، ملیت، قوم و قبیله و جنسیت معتقدیم هیچ مرام و مسلکی حق ندارد جان بی‌گناهی را به نام «الله» بستاند که خداوندِ هستی بخش، خود منبع فروزان عطوفت و مهربانی است و با ادامه این قساوت و انسان‌کُشی، عالم ‌و‌ عالمیان از آنچه خداوند لایزال از ابتدای خلقت هدف قرار داده است بیش از پیش دور می‌گردد.
جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان ضمن محکوم نمودن این فجایع دهشتناک تروریستی و تسلیت به ملت مظلوم افغانستان و فلسطین، امیدوار است جامعه جهانی و بخصوص ممالک اسلامی در سایه صلح جهانی یک‌بار برای همیشه برای احیای ارزش‌های انسانی به پا خیزند و کشورهای خود را مهد مبارزه و محو کامل تروریسم قرار دهند تا روزی برسد که خون هیچ بی‌گناهی به بهانه افراطی‌گری و بنیادگرایی بر زمین نریزد و همه عالم نقطه امن مخلوقات عزیز خداوند قادر متعال گردد. همانگونه که در آیه شریفه 97 سوره آل عمران آمده است: « و َمَن دَخَلَهُ کَانَ آمِنًا»
جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان
23اردیبهشت 1400

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان مدرسه سیدالشهداء کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل

نمایشگاه افغان-قزاق که با هدف توسعه و بهبود روابط بین افغانستان و قزاقستان، رفع انزوای اقتصادی در سطح منطقه و افزایش مبادلات تجاری در کابل ایجاد شده بود امروز به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه بین‌المللی حدود ۸۰ شرکت بزرگ از ۱۳ بخش کشاورزی، معدن، تجارت، بانک، فناوری و مخابرات شرکت کردند و در کنار آن، جلسات انجام معاملات بین تجار نیز برای این شرکت‌ها برگزار شد.

گفتنی است که نمایشگاه افغان - قزاق با نمایش گذاشتن محصولات و تولیدات داخلی دو کشور افغانستان و قزاقستان در ۸۰ غرفه افتتاح گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • طوفانی که پرده‌ها را کنار زد
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از دانشجویان آمریکا در حمایت از غزه
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی
  • پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست