Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@14:44:29 GMT

ابوالحسن فیروزآبادی وارد ستاد انتخابات کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۶۹۸۲

ابوالحسن فیروزآبادی وارد ستاد انتخابات کشور شد

 ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: فیروزآبادی شورای عالی فضای مجازی ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دبیر ستاد انتخابات استان با اشاره به دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات دور دوم  در ۲۱ اردیبهشت برگزار و از فردا ، ۱۳ اردیبهشت تبلیغات انتخاباتی نامزدها آغاز می‌شود.

سلیمی با بیان اینکه تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ادامه دارد افزود: در این مدت نامرد‌ها می‌توانند ستاد‌های انتخاباتی خود را فعال و از امکاناتی که شهرداری‌ها برای تبلیغات نامزد‌ها درنظر گرفته ،  استفاده کنند.

وی افزود: مستند‌ها و مناظرات انتخاباتی که توسط صداوسیما هم ضبط شده است، از طریق شبکه استانی خاوران پخش می‌شود تا مردم بتواند با رصد و پیگیری برنامه ها، شناخت کافی از نامزد‌ها پیدا کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان با بیان اینکه شعب اخذ رأی آمادگی لازم برای برگزاری این دور از انتخابات را دارند، گفت: ۲۷۸ شعب در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف فعال خواهند بود.

سلیمی با بیان اینکه رأی گیری از ساعت ۸ صبح آغاز و تا زمانی که تمدید رأی گیری تمام شود ادامه دارد افزود: درخواست ما از مردم شرکت و حضور پرشور است که یک نماینده با پشتوانه مردمی به مجلس راه یابد.

گفتنی است بر اساس اعلام فرمانداری شهرستان بیرجند،  اسامی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه ی بیرجند، درمیان و خوسف در دور دوم انتخابات، به شرح ذیل است:

1- آقای علی مولوی حقیقی فرزند محمدعلی مشهور به سردار ، کد نامزد 11

2- آقای سید حسن هاشمی فرزند سید عبدالجواد مشهور به دکتر هاشمی، کد نامزد 22


دیگر خبرها

  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج