Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@10:41:14 GMT

عجیب‌ترین صحنه از دربی با حضور محمد نادری (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۷۳۷۹

عجیب‌ترین صحنه از دربی با حضور محمد نادری (عکس)

مدافع استقلال شاید شب گذشته غمگین‌تر از سایر بازیکنان استقلال بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال شب گذشته و در جریان دیدار هفته بیست و سوم مقابل پرسپولیس تن به شکست یک بر صفر داد تا مهم‌ترین بازی فصل را واگذار کرده باشد.

یکی از تصاویر ثبت شده پس از پایان بازی شب گذشته تصویر شادی پرسپولیسی‌ها و نگاه سرد محمد نادری به آنهاست که تضاد عجیبی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد نادری تا فصل گذشته در پرسپولیس حضور داشت و امسال در یک انتقال جنجالی به استقلال پیوست و حالا شاهد شادی برد هم‌تیمی‌های سابق خودش است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس استقلال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دربی سرد و کسل‌کننده به نفع استقلال بود

پیشکسوت استقلال گفت: هر چند شاهد بازی سرد و کسل‌کننده‌ای در داربی بودیم اما نتیجه بازی در مجموع به نفع استقلال تمام شد.

به گزارش مشرق، فرشاد فلاحت زاده، بازیکن پیشین استقلال درباره علملکرد استقلال در دربی ۱۰۳ اظهار کرد: داربی بازی سختی است که نمی‌توان هم تماشاگرپسند بازی کرد و هم نتیجه گرفت. البته پرسپولیس به مراتب مهره‌های بیشتری از استقلال دارد اما تیم نکونام به نوعی بازی کرد که شرایط خود را در جدول حفظ کند. ۲۰ دقیقه اول استقلال بازی خوبی ارایه داد اما رفته رفته دچار افت شد و بازی بیشتر دست پرسپولیس بود.

وی گفت: درست است مالکیت توپ بیشتر دست پرسپولیس بود اما این مالکیت زمانی ارزشمند است که در زمین حریف باشد، نه در زمین خود پرسپولیس که به نتیجه مساوی ختم شود.

این پیشکسوت استقلال با بیان این که شاهد بازی قشنگی نبودیم، تصریح کرد: در مجموع داربی سرد و کسل کننده‌ای بود و هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش نگذاشتند. پرسپولیس دنبال ۳ امتیاز بازی و هدف استقلال نیز به دنبال حفظ صدرنشینی بود که در نهایت به نفع استقلال تمام شد.

فلاحت زاده در پاسخ به این سوال که آیا بلانکو می‌تواند مشکل گل زنی استقلال را حل کند، خاطرنشان کرد: بلانکو تجربه داربی را نداشت و در این بازی مدافعان حریف طوری به او چسبیده بودند که این بازیکن نمی‌توانست کاری انجام دهد. به هر صورت خوب آنالیز شده بود و اجازه گلزنی به او نمی‌دادند.

او افزود: به اعتقاد من اگر رمضانی یا محمدی در همان چند دقیقه نیمه دوم به تیم اضافه می‌شدند شرایط گلزنی برای استقلال خیلی بهتر بود. چون هر دو به شرایط داربی آشنا بودند و می‌دانستند از چه ناحیه‌ای به پرسپولیس گل بزنند اما بلانکو این طور نبود. بازی داربی در مجموع به نفع استقلال تمام شد و شرایطی را برای این تیم فراهم کرد تا موقعیت خود را در جدول حفط کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • آرا انضباطی دربی؛ دو جایگاه از استقلال و پرسپولیس گرفته شد!
  • حکم عجیب کمیته انضباطی در مورد دربی؛ محرومیت از حضور در برخی جایگاه ها!
  • استقلال و پرسپولیس بابت تماشاگرنماهای دربی نقره داغ شدند
  • محرومیت هواداران استقلال و پرسپولیس از دربی بعد
  • اعلام آرا انضباطی دربی
  • واکنش مدافع استقلال به رفتار عجیب اش در دربی و تحریک تماشاگران؛ هیچ اتفاق خاصی نیفتاده!
  • ترکیب استقلال خوزستان با یک تغییر عجیب!
  • دانیال اسماعیلی فر دو وجب تا تاریخ سازی در دربی 
  • دربی سرد و کسل‌کننده به نفع استقلال بود
  • دانیال دو وجب تا تاریخ سازی در دربی