Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:58:17 GMT

کوارتت کاسته به «ایستگاه سه» رسید/ انتشار نسخه گرامافون

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۷۴۳۲

کوارتت کاسته به «ایستگاه سه» رسید/ انتشار نسخه گرامافون

به گزارش خبرنگار مهر، «ایستگاه سه» در قالب چهار قطعه عنوان تازه‌ترین آلبوم کوارتت «کاسته» از مجموعه‌های فعال و شناخته شده موسیقی کشورمان است که به تازگی توسط نشر «هرمس» در بازار فروش محصولات موسیقایی منتشر شده است.

اعضای کوارتت کاسته را احسان صدیق نوازنده گیتار الکتریک، مازیار یونسی پیانو و آوا، سهیل پیغمبری نوازنده ساکسیفون، کلارینت و روزبه فدوی نوازنده درامز تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که مرحوم پیتر سلیمانی‌پور نیز طی سال‌های گذشته از اعضای ثابت گروه بود.

این کوارتت که بانی آن احسان صدیق است، در اواخر سال ۹۱ تشکیل شد و موسیقی آن‌ها مبتنی‌بر خلاقیت گروهی و انفرادیِ اعضایش است و قالب آن از ریتم محلی تا ساخته‌های آزاد را شامل می‌شود.

این گروه آن‌ها تمایل به خلق آثاری دارند که بازتابنده نگاه امروزی‌شان به موسیقی جهان باشد. کوارتت کاسته گذر خود از میان موسیقیِ دهه ۷۰ میلادی تا آواهای محلی، از موسیقی آوانگارد سده بیستم تا موسیقی جَز معاصر را با چاشنی بداهه‌نوازی به ساختاری شنیداری تبدیل می‌کند.

تازه‌ترین آلبوم «کوارتت کاسته» علاوه بر انتشار در نسخه‌های دیجتیالی و فیزیکی در قالب صفحه گرامافون نیز پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

«ایستگاه یک» و «ایستگاه دو» عنوان دو آلبوم قبلی کوارتت کاسته بودند که طی سال‌های اخیر برای شنوندگان و علاقه مندان موسیقی منتشر شده‌اند.

کد خبر 5212044 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: موسیقی تلفیقی آلبوم موسیقی کوارتت کاسته موسیقی ایرانی فیلم سینمایی پیام تسلیت عبدالوهاب شهیدی سریال ایرانی فیلم کوتاه ویروس کرونا درگذشت چهره ها تئاتر ایران انیمیشن برنامه تلویزیونی سینمای مستند شبکه سه سیما عید سعید فطر کوارتت کاسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لامبورگینی اوروس؛ نسخه منصوری (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • پشت‌پرده محبوبیت تیلور سوئیفت چیست؟
  • لامبورگینی اوروس؛ نسخه منصوری (عکس)
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد