Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، جن ساکی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید گفت دولت کاخ سفید در حال بررسی گزارش‌هایی است که کودکان مهاجر برای مدت طولانی در اتوبوس‌ها در خارج از مراکز مراقبت فدرال نگهداری می‌شوند.

 او در این باره گفت: گزارش‌های نگهداری کودکان در اتوبوس‌های خارج از مرکز وزارت بهداشت و خدمات انسانی در دالاس برای مدت طولانی خشم برانگیز و غیر قابل قبول است و استاندارد ما را برای مراقبت از کودکان برآورده نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در حال بررسی کامل این گزارش هستیم.

این مقام کاخ سفید افزود: تا زمانی که تحقیقات به نتیجه نرسد نمی‌تواند پیامد‌های آن را پیش بینی کرد.

رسانه‌های آمریکایی به تازگی گزارش دادند که چندین کودک مهاجر برای مدت طولانی در اتوبوس‌های خارج از مرکز مراقبت‌های فدرال در دالاس، تگزاس اسکان داده شده‌اند.

در ماه آوریل، در مجموع ۱۷۱۷۱ کودک مهاجر بدون همراه از مرز‌های جنوبی وارد آمریکا شدند، که نشان دهنده افت اندکی از رکورد ثبت شده در مارس با رقم نزدیک به ۱۹۰۰۰ کودکان مهاجر بی‌همراه بود.

دولت جو بایدن به رغم شعار‌های اولیه خود برای حل مشکل پناهجویان، در ماه‌های اخیر در مواجهه با این موضوع با ناکامی بسیار روبرو بوده است.

آنچه پس از گذشت چندماه از روی کار آمدن این دولت عیان است که آن‌ها هیچ برنامه مشخصی برای حل این بحران ندارند و تبعات این بی‌برنامگی در درجه اول متوجه پناهجویان و به ویژه کودکان می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاخ سفید کودکان مهاجر بحران پناهجویان کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است

امام‌ جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت درمان است‌‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، امام جمعه سابق همدان به علت عارضه مغزی و کاهش هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در قم بستری و تحت درمان است.

آیت‌الله طه‌محمدی در فروردین ماه امسال در راه بازگشت از سفر مشهد مقدس دچار سانحه رانندگی شد که در این حادثه همسر ایشان فوت کرد.

در آن زمان آیت‌الله محمدی  با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد، اما پس از مدتی، پزشکان متوجه وجود لخته خون در مغز وی شدند که منجر به انجام جراحی در بیمارستانی در تهران شد. پس از عمل جراحی از بیمارستان مرخص و رو به بهبودی رفت.

متاسفانه در هفته گذشته آیت‌الله محمدی دچار سکته و خونریزی مغزی شده که منجر به بستری ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استان قم شده است.

بنابر اطلاعات خبرنگار تسنیم، اکنون هوشیاری آیت‌الله محمدی در سطح پایین است و تغییری نسبت به روزهای قبل نداشته است.

با توجه به اوضاع امام‌ جمعه سابق همدان، از مردم تقاضا داریم برای سلامتی و بهبودی ایشان دعا کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • امریکا / تصادف مترو با اتوبوس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • ۱۴۸ گاف بایدن در سال جاری میلادی
  • (ویدیو) تصادف هولناک مترو با اتوبوس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • بررسی قرارداد خرید ۴۰ هزار دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی از چین 
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند