Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@15:52:30 GMT

اخاذی زشت زن و شوهر منحرف از مردان پولدار + عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۷۸۴۸

اخاذی زشت زن و شوهر منحرف از مردان پولدار + عکس

 

متهمان پس از ناکامی در اخاذی 300 میلیونی از یک پزشک دستگیر شدند.    

فیلم برداری مرد بی غیرت از پزشک پولدار و زنش 

پزشک جراحی با حضور در اداره پلیس،  از مردی به اتهام اخاذی 300 میلیون تومانی شکایت کرد.

شاکی به پلیس گفت: از دو سال پیش زنی برای درمان مرتب به مطبم می‌آمد. این زن هر بار از مشکلات زندگی‌اش می‌گفت و مدعی بود شوهرش فوت شده و برای تامین هزینه زندگی خود و فرزندانش با مشکل روبه‌روست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم هر وقت این زن به مطبم می‌آمد، پولی برای کمک به او می‌پرداختم.

به وی علاقه‌مند شده و مدتی او را به عقد موقت خودم درآوردم. وقتی همسرم متوجه ازدواج مجدد من شد، مجبور به ترک همسر موقتم شدم.

وی افزود: بعد از جدایی هم او هر از گاهی تماس می‌گرفت و درخواست کمک می‌کرد که پولی به حسابش واریز می‌کردم. بعد از مدتی مردی با من تماس گرفت و خودش را شوهر این زن معرفی کرد. او مدعی شد، از رابطه من و همسرش فیلم و عکس تهیه کرده و اگر به خواسته‌هایش عمل نکنم، فیلم و عکس‌ها را در تلگرام منتشر و سی‌دی آن را برای همسرم ارسال می‌کند.

مرد پزشک تصریح کرد: اوایل به این تهدیدها توجهی نکردم، اما زمانی که بخشی از فیلم‌ها و تعدادی از عکس‌ها را برایم فرستاد، شوکه شدم. با تلفن آن زن تماس گرفتم، اما پاسخگو نبود. خانه‌اش را هم عوض کرده بود و کسی از او خبری نداشت. از ترس منتشر شدن فیلم و عکس‌های خصوصی، چند بار به حساب این مرد پول واریزکردم تا این‌که 300 میلیون تومان دیگر پول خواست و چند روزی هم برای تهیه این پول فرصت داد. اما من قادر به تهیه این مبلغ نبودم. از زن شیاد و شوهرش که با همدستی یکدیگر از من کلاهبرداری کرده‌اند و قصد اخاذی 300 میلیونی دارند، شکایت دارم.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری زوج اخاذ آغاز شد تا این‌که روز‌های پایانی هفته گذشته ماموران پلیس فتا موفق به شناسایی مخفیگاه زوج اخاذ شدند و هردو را دستگیر کردند.

ماموران در بازرسی از خانه آنها و بازبینی گوشی‌های تلفن همراه این زوج اخاذ، علاوه بر فیلم و عکس‌های تهیه شده از مرد پزشک، فیلم و عکس‌های افراد دیگری که به نظر می‌رسید این زوج به کلاهبرداری و اخاذی از آنها دست زده بودند نیز کشف کردند.

اعتراف متهمان

متهمان برای ادامه تحقیقات به پلیس فتا منتقل و بازجویی شدند تا این‌که دو روز پیش این زوج سکوت خود را شکستند و به کلاهبرداری و اخاذی از شاکی پرونده و افراد دیگری اعتراف کردند.

متهم زن به پلیس گفت: من و شوهرم نقشه کشیدیم افراد پولدار و کسانی که موقعیت اجتماعی بالایی داشتند، شناسایی و با ترفندهای خاص آنها را به دام بیندازیم. من مدتی صیغه‌شان می‌شدم و به عناوین مختلف از آنها پول می‌گرفتم. در جریان رفت و آمد آنها به خانه‌مان نیز همسرم مخفیانه فیلم و عکس تهیه می‌کرد.

وی اضافه کرد: بعد از جدایی از سوژه‌ها، شوهرم در تلگرام آنها را تهدید و حتی بخشی از فیلم و عکس‌های تهیه شده را برایشان ارسال می‌کرد و با این ترفند و برای منتشر نشدن فیلم و عکس‌ها، ازآنها اخاذی می‌کرد. آخرین طعمه‌مان هم همین پزشک جراح بود که می‌خواستیم بعد از چند مرحله اخاذی از او برای آخرین‌بار 300 میلیون تومان پول به‌دست بیاوریم که ماجرا لو رفت.

در ادامه شوهر متهم نیز به افسر بازجو گفت: بعد از آن‌که همسرم از آنها کلاهبرداری می‌کرد، من سراغشان می‌رفتم و می‌گفتم شما همسرم را فریب داده و زندگی‌ام را نابود کرده‌اید و تهدیدشان می‌کردم با انتشار فیلم و عکس‌ها و شکایت از آنها در محاکم قضایی، آبرویشان را می‌برم که از ترس برملا نشدن ارتباطشان، هر چه پول می‌خواستم، پرداخت می‌کردند.

منبع: فردا

کلیدواژه: زن و شوهر عقد موقت اخاذی اخبار حوادث اخاذی زن و شوهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!

محمد رجاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه پس از صعود آلومینیوم اراک به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و طی روزهای اخیر بحث انتقال مهدی لیموچی به یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس مطرح شده، اظهار کرد: لیموچی با آلومینیوم قرارداد دو ساله دارد و مجتبی حسینی سرمربی تیم که استاد این بازیکن بوده از او رضایت کامل دارد. او یکی از بهترین بازیکنان ماست و در آینده نسبت به صرف و صلاح باشگاه در مورد این بازیکن تصمیم‌گیری می‌کنیم. الان زود است که بخواهیم درباره نقل و انتقالات بازیکنی صحبت کنیم.  

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد اینکه تیمش در جام حذفی قرعه خوبی به دست آورده و با تیم چادرملوی اردکان که در لیگ دسته اول حضور دارد بازی می‌کند، تصریح کرد: اتفاقاً سخت‌ترین قرعه جام حذفی به ما خورده است. تیم‌هایی که از لیگ‌های پایین‌تر از لیگ برتر در مسابقات جام حذفی خود را به مراحل بالا می‌رسانند انگیزه بسیار بالایی دارند و حریف ما تنها تیم غیر لیگ برتری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است. چادرملو توان مضاعفی می‌گذارد و ۱۱ بازیکن این تیم ۲۲ بازیکن می‌شوند. قطعاً مجتبی حسینی به شاگردانش خواهد گفت که در خواب غفلت برتری بر پرسپولیس نمانید. با تیمی بازی داریم که احتمال دارد فصل بعد در لیگ برتر باشد و می‌آید تا ما را غافلگیر کند.

رجاییان در خصوص اینکه بابت انتقال میلاد فخرالدینی به استقلال، باشگاه آلومینیوم مطالباتی معوقه دارد، گفت: طرف حساب ما فخرالدینی است و با باشگاه استقلال کاری نداریم. چک‌های فخرالدینی پیش ماست، چک اول او پاس شده و بخش دیگری باقی مانده است. موعد چک دوم او هنوز نرسیده ولی نزدیک است. البته باشگاه استقلالِ خلیج فارس پولدار شده و زیرنظر این هولدینگ است. مشکلی برای پرداخت به وجود نخواهد آمد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد اینکه قرارداد مجتبی حسینی سرمربی تیم تمدید می‌شود، گفت: قرارداد حسینی تمدید شده است. او قرارداد ۳ ساله‌ای با باشگاه آلومینیوم دارد.  

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروگانگیری ۳۰ روزه برای اخاذی ۱۰ میلیاردی | راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • نرخ بیکاری ژاپن منحرف شد
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • تخمین بازه زمانی پروسه طلاق در نبود شوهر با مشاوره حقوقی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد