Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:54:55 GMT

۶۳ هزار دانش آموز رای اولی در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۷۹۱۴

۶۳ هزار دانش آموز رای اولی در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می کنند

فرشته فهمیده روز شنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: رای اولی ها برای اولین بار موفق به مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور می شوند که دراین دوره از انتخابات شاهد حضور ۳۲ هزار و ۹۳۲ دانش آموز پایه یازدهم و ۳۰ هزار و ۴۴۶ دانش آموز پایه دوازدهم درپای صندوق های رای این استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه به منظورمشارکت حداکثری و آگاهانه دانش آموزان پویش رای اولی ها دربسترشبکه شاد مدارس البرز آغازشده است، خاطرنشان کرد: درقالب این پویش دانش‌آموزان در واقع جشن تکلیف سیاسی خود را جشن می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش و پرورش البرز  بیان داشت: ابرازعقیده و استقلال طلبی از ویژگی های این دوران حساس است و آن زمان که  بتوانند این ویژگی را به منصه  ظهور برسانند، حسی از غرور و بالندگی برای نقشی که ایفا می کنند به آنها دست می دهد.
وی با بیان اینکه دانش آموزان رای اولی با مشارکت درانتخابات، می توانند در این فعالیت بزرگ تربیت اجتماعی نقش داشته باشند،اضافه کرد: حضور دانش آموزان رای اولی می‌تواند به جریان‌سازی انتخابات کمک کند.
فهمیده ادامه داد: رای اولی ها با شوری مضاعف برای یک انتخاب در پای صندوق های رای ۲۸ خرداد ماه حاضر می شوند تا اثر انتخاب خود را در سرنوشت و آینده کشور هویدا کنند.

وی خنثی سازی توطئه ها و تهدیدات دشمنان را مهم ترین کاربرد ویژه انتخابات و مشارکت سیاسی مردم دانست و یادآورشد: اکنون به دنبال تبیین نقش و جایگاه رای آگاهانه مردم درخلق حماسه ای دیگر درانتخابات ۱۴۰۰ به ویژه درخانواده آموزش و پرورش هستیم.

وی افزود: حضور دانش آموزان رای اولی می‌تواند به جریان‌سازی انتخابات کمک کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: شرکت درانتخابات یک وظیفه ملی است زیرا همه ما باید با مشارکت درعرصه های ملی و انقلابی نسبت به امام و شهدا ادای دین کنیم و به سرنوشت کشور اهمیت دهیم که دانش آموزان رای اولی آن را به نمایش می گذارند.

وی گفت: دانش آموزان رای اولی البرز در نخستین تجربه خود درتعیین سرنوشت ملی و انتخاب نمایندگان برگزیده و اصلح، در کنار مادران ،پدران، برادران و خواهران خویش حضور پیدا می کنند تا بگویند ایران را دوست دارند و پاسدار انقلابند.

فهمیده تاکید کرد: دانش آموزان رای اولی با حضوری پرشور و آگاهانه برگ زرین دیگری را در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران رقم می زنند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، نخستین میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ البرز وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ البرز وزارت آموزش و پرورش انتخابات ۱۴۰۰ البرز وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان اخبار کنکور دانش آموزان رای اولی انتخابات ۱۴۰۰ آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه»، «تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری»، «از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد»، «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای دیدن مطالب روی تیترهای زیر کلیک کنید

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری

از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

 

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

پای برتر بیشه، قصه‌ای نمادین که از عشق به وطن می‌گوید

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند