Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- از شروع قرن 21 تاکنون تکنولوژی و علوم مختلف به شدت پیشرفت کرده است و امروزه تقریباً تمام مردم جهان به لوازم الکترونیکی دسترسی دارند. در دو دهه گذشته استفاده از گوشی های هوشمند رواج بیشتری پیدا کرده است و تقریباً نیمی از مردم جهان از اسمارت فون ها بهره مند هستند. گوشی های هوشمند به سرعت پیشرفت کرده و توسعه پیدا کردند و امروزه کاربردهای مختلفی دارند و به عنوان محبوب ترین و پرطرفدارترین پلتفرم بازی های ویدیویی شناخته می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالانه هزاران بازی موبایلی جدید در سبک ها و ژانرهای متعددی طراحی و تولید می شوند و در اختیار بازیکنان قرار می گیرند.

محبوبیت و جذابیت بازی های موبایلی باعث شده است که علاوه بر شرکت ها و استودیوهای بازی ساز، گیمرها و منتقدان، رسانه ها، سایت ها، خبرگزاری ها و ارگان های مختلف نیز به این حوزه علاقه مند شوند و روزانه اخبار و حواشی آنها را پوشش دهند. در داخل ایران نیز رسانه ها، خبرگزاری ها و سایت های متعددی وجود دارند که در زمینه دنیای گیم خدمات متنوعی به گیمرها و کاربران ارائه می کنند. در ادامه مطلب به بررسی تعدادی از این سایت ها پرداخته خواهد شد که جدیدترین اخبار بازی های موبایلی را در اختیار بازیکنان قرار می دهند.

تاریخچه بازی های ویدیویی و موبایلی در ایران

هر چند که صنعت گیم تاریخچه بسیار قدیمی و کهنه ای ندارد و می توان گفت عمر آن کمتر از یک قرن است اما در همین مدت کوتاه توانسته از بسیاری از صنایع قدیمی و با اصالت پیشی بگیرد. می توان گفت که کنسول های بازی و بازی های ویدیویی اولین بار در دهه هفتاد میلادی وارد کشور ایران شد و از آن زمان تاکنون مطابق با سایر کشورهای جهان پیشرفت داشته است. در داخل ایران در سال 1384 دنیای بازی و در سال 1386 موسسه بازی های کامپیوتری تاسیس شد. هرچند که بازی های موبایلی در دهه 90 طراحی و تولید شدند اما در زمان بسیار کوتاهی توسعه پیدا کرده و در سراسر جهان و ایران مخاطبان زیادی پیدا کردند.

امروزه بازی های موبایلی به محبوب ترین و اصلی ترین وسیله سرگرمی در جهان تبدیل شده اند. سایت های و رسانه های مختلفی در کشور ایران راه اندازی شده اند که خدمات متنوع و مختلفی به گیمرها ارائه می کنند که مهم ترین آنها فروش جم بازی، دانلود بازی، آموزش بازی، نقد و بررسی و ... می باشد. پوشش اخبار و حواشی بازی ها نیز از جمله مهم ترین خدماتی است که رسانه های داخلی به گیمرها ارائه می کنند.

بهترین سایت های فعال در حوزه بازی در ایران

همانطور که گفته شد صنعت گیم یکی از پول سازترین صنایع جهان به شمار می رود و همین باعث شده است که شرکت ها، رسانه ها، افراد، سایت ها و ارگان های مختلفی در این زمینه فعالیت داشته باشند. از جمله بهترین و معتبرترین سایت های فعال در حوزه بازی می توان به فروشگاه و وب سایت گیم باز game-baz، مرکز تخصصی بازی سنتر bazicenter، فروشگاه تخصصی گیم بست gamesbest، فروشگاه اینترنتی عصر بازی shop.asrebazi.com، سایت gamefa، سایت zoomg، سایت gamenews و ... اشاره کرد.

هر کدام از این سایت ها خدمات متنوع و مختلفی به بازیکنان و کاربران خود ارائه می کنند. پوشش اخبار بازی ها توسط رسانه های ایرانی می توان کمک زیادی به بازیکنان و منتقدان بکند و اطلاعات آنها را کاملاً به روز نماید. در سایت بهار نیوز مقاله ای تحت عنوان جدیدترین اخبار دنیای گیم از نگاه رسانه های ایرانی منتشر شده است که نشان می دهد رسانه های داخلی تلاش بسیار زیادی برای پوشش اخبار و حواشی بازی های موبایلی و ویدیویی دارند.

دریافت آخرین و جدیدترین اخبار بازی های موبایلی

سایت های معرفی شده در بخش قبلی هر کدام خدمات متنوعی به گیمرها ارائه می کنند و می توانند در روند رشد و موفقیت آنها سهیم باشند. بازیکنان می توانند اخبار و حواشی بازی های موبایلی و ویدیویی را از سایت هایی همچون زومجی و گیم نیوز دریافت کنند. علاوه بر سایت های معرفی شده می توان گفت که یکی از بهترین و معتبرترین و البته پربازدیدترین سایت های فعال در حوزه بازی ها سایت ایموجو می باشد. این سایت خدمات ارزنده و متنوعی به گیمرها و کاربران ایرانی ارائه می کند که مهم ترین آنها پوشش اخبار بازی های موبایلی و ویدیوی می باشد.

آخرین اخبار بازی ها از ایموجو

هر ساله هزاران بازی موبایلی مختلفی در سبک ها و ژانرهای متعددی همچون ترس و بقا، اکشن، جنگی، تیراندازی، معمایی، هیجانی، شبیه سازی، ورزشی، استراتژیک، آخرالزمانی، زامبی، مسابقه ای و ریسینگ و ... تولید می شود و پوشش کامل اخبار و حواشی تمامی این بازی ها برای یک سایت قطعاً کار غیر ممکن و دشواری است. سایت ایموجو به عنوان یکی از معتبرترین سایت های فعال در حوزه بازی در داخل کشور تمام تلاش خود را به کار گرفته است که بتواند آخرین و جدیدترین اخبار مربوط به بازی های معروف، مشهور و پرطرفداری همچون بازی کالاف دیوتی موبایل، بازی کلش آف کلنز، بازی پابجی موبایل، بازی کلش رویال، بازی فورتنایت، بازی فری فایر و ... را در اختیار بازیکنان قرار بدهد.

گیمرها، منتقدان و کاربران می توانند با مراجعه به سایت ایموجو و بخش اخبار بازی از آخرین و جدیدترین حواشی و اخبار بازی های مورد علاقه خود و شرکت های سازنده آنها باخبر شوند. در سایت خوز نیوز مقاله ای با عنوان ایموجو، بهترین مرجع دریافت اخبار بازی های موبایلی در ایران منتشر شده است که می تواند اطلاعات کامل تر و جامع تری در مورد سایت ایموجو و خدمات آن به کاربران بدهد. ایموجو تلاش کرده است که اخبار مربوط به بازی های موبایلی را کاملاً به روز و با بالاترین سرعت از منابع موثق و معتبر در اختیار بازیکنان و کاربران قرار بدهد.

سایر خدمات سایت ایموجو

سایت فروشگاهی ایموجو را می توان یکی از کامل ترین سایت های فعال در حوزه بازی ها دانست که علاوه بر پوشش آخرین و جدیدترین اخبار و حواشی بازی ها خدمات متنوع و متعدد دیگری نیز به گیمرها ارائه می کند. از مهم ترین خدمات این سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آموزش بازی های مختلف

گیمرها هر ساله می توانند در هر کدام از سبک های بازی به تعداد بسیار زیادی بازی با کیفیت از استودیوهای مختلف دسترسی داشته باشند اما یادگیری همه این بازی ها می تواند کار دشوار و سختی باشد و حتی بازیکن زمان کافی برای یادگیری و تجربه آنها نداشته باشد. سایت ایموجو علاوه بر پوشش جدیدترین اخبار بازی های موبایلی تلاش کرده است که آموزش جنبه های مختلف این بازی ها را نیز در اختیار بازیکنان قرار دهد.

تنوع و تعدد بازی های موبایلی باعث شده است که آموزش تمامی بازی ها کار غیر ممکنی به نظر برسد اما ایموجو تلاش کرده است که پرطرفدارتین و باکیفیت ترین بازی ها را انتخاب کند و آنها را به گیمرها آموزش دهد. بازیکنان که قصد داشته باشند از آموزش بازی ها برای رشد و موفقیت خود استفاده کنند می توانند در سایت ایموجو و بخش آموزش بازی مورد نظر خود را سرچ کرده و از آموزش های آن استفاده کنند.

نقد و بررسی بازی های موبایلی

یک بازیکن هر چقدر هم حرفه ای و ماهر باشد نمی تواند تمامی بازی های مورد علاقه خود را اجرا کرده و به نقاط قوت و ضعف آن بپردازد مگر آنکه بر روی یک یا چند بازی خاص تمرکز داشته باشد. در هر سبک می توان صدها بازی مختلف را پیدا کرده که می توانند جذابیت های بالایی برای بازیکنان داشته باشند. سایت ایموجو تلاش کرده است که در هر سبک بهترین، باکیفیت ترین و محبوب ترین بازی ها ار انتخاب کرده و به کمک کارشناسان و متخصصان به نقد و بررسی آنها بپردازد.

نقد و بررسی بازی ها به گیمرها کمک می کند که با آشنایی قبلی و آگاهی از نقاط ضعف و قوت بازی ها اقدام به خرید و دانلود آنها بکنند. کاربران می توانند در بخش نقد و بررسی بازی ها در این سایت بازی های مورد نظر خودشان را پیدا کرده و با تمامی جنبه های مثبت و منفی آن آشنایی پیدا کنند و در زمان کمتری مهارت های خود را ارتقا بدهند.

دانلود بازی های موبایلی

بازیکنان و کاربران ایرانی در سال های اخیر مشکلات بسیار زیادی برای دریافت برنامه ها و بازی های خارجی داشته اند و به دلیل تحریم ها همیشه ناچار به استفاده از راه های میانبر بوده اند. از آنجایی که بیشتر بازی های موبایلی باکیفیت و جذاب مانند بازی کلش آف کلنز، بازی فری فایر، بازی پابجی موبایل و ... توسط شرکت ها و استودیوهای اروپایی و آمریکایی تولید می شوند ممکن است بازیکنان ایرانی برای دریافت و دانلود آنها با مشکلات مختلفی مواجه شوند. سایت ایموجو سعی کرده است که امکان دانلود و دریافت بهترین، معروف ترین و پرطرفدارترین بازی های موبایلی جهان را برای بازیکنان ایرانی فراهم کند.

گیمرها می توانند بعد از مراجعه به سایت ایموجو در بخش دانلود بازی به جستجوی بازی مورد نظر خود بپردازند و در نهایت آن را دانلود، نصب و اجرا کنند. این سایت توانسته بازی های متعددی در سبک ها و ژانرهای مختلف در اختیار بازیکنان قرار دهد.

رفع مشکلات بازی ها

تنوع گوشی های هوشمند، قطعات ساختاری گوشی ها، سبک بازی ها، شرکت های سازنده بازی ها، مشخصات ساختاری بازی ها و ... همگی می توانند در جریان دانلود، نصب و اجرای بازی های موبایلی مشکلات و ارورهایی را به وجود بیاورند که بازیکن قادر به برطرف کردن آنها نباشد. سایت فروشگاهی ایموجو تلاش کرده است که با کمک گیمرهای حرفه ای و متخصصان امر رایج ترین مشکلات و ارورهای بازی های موبایلی معروف و پرطرفدار را شناسایی کند و راهکارها و روش های حل آنها را در اختیار بازیکنان قرار دهد. دانلود و نصب بازی های موبایلی کار بسیار ساده ای است اما ممکن است گاهی گیمرها با مشکلات و ارورهای مختلفی مواجه شوند بنابراین می توانند به سایت ایموجو مراجعه کرده و راهکار مشکل خود را در کمترین زمان ممکن پیدا کنند.

بازیکنان و کاربران ایرانی می توانند علاوه بر دریافت آخرین جدیدترین اخبار بازی های موبایلی، آموزش بازی ها و نقد بررسی آنها از سایت ایموجو به خدمات دیگری نیز دسترسی داشته باشند. از دیگر خدمات این سایت می توان به مواردی همچون بخش سرگرمی و چالش ها، بخش ترفندها و راه های میانبر بازی، فروشگاهی بازی و بخش تبلیغات اشاره کرد که هرکدام می تواند کمک های ویژه ای به کاربران و گیمرها بکند.

سخن پایانی

امروزه اخبار و حواشی بازی های موبایلی و ویدیویی به اندازه خود بازی ها اهمیت پیدا کرده است و تقریباً تمام افراد فعال در حوزه بازی روزانه اخبار این صنعت را دنبال می کنند. سایت ها، رسانه ها و خبرگزاری های مختلفی در سراسر جهان به پوشش اخبار بازی ها می پردازند. در داخل کشور ایران نیز ده ها سایت مختلف وجود دارند که خدمات مختلفی از جمله پوشش آخرین و جدیدترین اخبار بازی ها به گیمرها ارائه می کنند.

هر چند که به دلیل تنوع و تعدد محصولات دنیای گیم، پوشش اخبار تمام بازی های موبایلی کار غیر ممکنی است اما سایت ایموجو تلاش کرده است که آخرین اخبار مربوط به معروف ترین بازی های موبایلی را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار گیمرها و کاربران قرار بدهد. این سایت همچنین خدمات دیگری مانند آموزش، نقد و بررسی، دانلود بازی و ... به بازیکنان ارائه می کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازی های موبایلی اختیار بازیکنان قرار جدیدترین اخبار بازی ها آخرین و جدیدترین اخبار اخبار و حواشی بازی ها بازی های موبایلی بازیکنان و کاربران بازی های موبایلی ترین بازی ها داشته باشند دانلود بازی نقد و بررسی پوشش اخبار آموزش بازی پیدا کرده مهم ترین رسانه ها گوشی ها شرکت ها سبک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی

مارک آندره تراشتگن به تعداد بازی های دنی آلوز رسید.

طرفداری | مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا به آمار جدیدی دست یافت.

بارسلونا امشب به مصاف والنسیا رفت و موفق به کسب پیروزی خانگی 4-2 شد. مارک آندره تراشتگن با حضور در این بازی به رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا در بین بازیکنان غیر اسپانیایی رسید و حال فقط لیونل مسی را پیش روی خود می بیند. مارک آندره تراشتگن حال در کنار دنی آلوز با 408 بازی در رتبه دوم قرار دارد و لیونل مسی با 778 بازی در رده نخست است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات