Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین پیروانی پیام جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد

فوتبال در شبکه های اجتماعی / افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس پیام جدیدی خطاب به آذری جهرمی وزیر ارتباطات منتشر کرد.

به گزارش طرفداری، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات شب گذشته بعد از برد پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 95، پیامی در فضای مجازی منتشر کرد که با واکنش تند فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین پیروانی به حمایت از وزیر ارتباطات، پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامی اش منتشر کرد.

 

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد رقابت نزدیک در برترین بازیکنان قرن؛ علی کریمی به علی پروین رسید / نتایج تیم منتخب قرن (6) کرمانی مقدم و شاه محمدی: تهدیدمان می کردند در دربی تکل نزنید / بعد از دربی جنجالی در زندان بازی کردیم تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 94 تقابل استقلال و پرسپولیس قرارداد دو ساله آگوئرو با بارسلونا پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا امضا می شود / رادیو کاتالونیا بی اعتنایی سادیو مانه به سرمربی لیورپول؛ وینگر سنگالی به کلوپ دست نداد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: افشین پیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الفاظ رکیک سپهر حیدری پس از ممنوعیت حضور دختران پرسپولیسی در ورزشگاه

سپهر حیدری را شاید بسیاری از هواداران فوتبال، خاصه از نوع پرسپولیسی‌اش، بشناسند. او پیش‌تر پسر آرام و متینی بود که از اصفهان به قلب خط دفاعی پرسپولیس رسید و توانست در همان فصل دراماتیک که سرخ‌پوشان تهرانی با افشین قطبی در آخرین ثانیه‌های جدال بازی با سپاهان که به گل نیاز داشتند با یک ضربه سر کار را تمام کند و قهرمانی را به ارمغان بیاورد.

برای نسل جدید هواداران هم، به ویژه آن‌هایی که دستی بر فضای مجازی دارند، سپهر حیدری چهره چندان ناشناخته‌ای نیست. او و همسرش چندصباحی می‌شود تصمیم گرفته‌اند نقش اینفلوئنسر‌های مجازی را بازی کنند. البته که نگاهی به آمار دنبال کنندگان آن‌ها در فضای مجازی هم نشان می‌دهد در این زمینه موفق بوده‌اند. اتفاقا همینجاست که تضاد کاراکتر سپهر حیدری بیرون می‌زند و او را از بازیکن آرام سابق تبدیل به یک غول فضای مجازی می‌کند. برای بررسی بیشترش کافی است به سبک کری‌های او در اینستاگرام رجوع کرد تا مشخص شود چقدر (احتمالا) برای جذب مخاطب، مسیر متضادی را در پیش گرفته است.

سپهر البته سعی کرده قصه تکراری کری‌خوانی را در پیش بگیرد و روی لایک‌های هواداران پرسپولیس همیشه حساب کرده است با این حال، استوری و یا پست‌هایش همیشه هم عرف کری‌خوانی را رعایت نمی‌کند. نمونه‌اش همین انتقاد از پیرمرد هتاک اصفهانی که به هواداران زن پرسپولیس توهین زشتی کرده و به تازگی عنوان شده ۱۰ سال از حضور در ورزشگاه‌ها محروم شده است. سپهر حیدری انتقادات تندی را از او داشته، ولی خودش در همین انتقادات فحش‌هایی به کار برده که نیتش را زیر سوال می‌برد؛ چطور می‌شود با به کار بردن الفاظ رکیک، فرد دیگر که فحاشی کرده را نقد کرد؟

 

دیگر خبرها

  • الفاظ رکیک سپهر حیدری پس از ممنوعیت حضور دختران پرسپولیسی در ورزشگاه
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • آلفایی‌ها هنوز به دنیا نیامده، پیج اینستاگرام دارند
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد