Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: آنچه همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و هست، حق شرکت مردم در انتخابات و صیانت از آرای آنان است که باید به آن توجه بسیاری شود و ستاد مرکزی رصد و پایش اخبار و اطلاعات مردمی زیر نظر ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه مسائل اقتصادی که بیشتر آن ناشی از تحریم‌های همه جانبه کشور‌های دشمن و دوست ما است، نباید مردم را از دستیابی به حقی که دارند مایوس کند، افزود: همیشه فرصت برای حل مشکلات وجود دارد و فلسفه انتخابات برای همین تغییرات شیوه‌های مدیریتی و استفاده از فکر‌های نو در کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی با تاکید بر ضرورت رعایت انضباط در همه مراحل انتخابات، بیان داشت: یکی از عوامل سلامت انتخابات اجرای منظم اصول بهداشتی و عمل به مفاد آن باتوجه به شرایط موجود است.

رئیس کل دادگستری خوزستان با بیان این که پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی در اولویت این ستاد است، تصریح کرد: از دو هفته پیش نکاتی به شکل تذکر به نامزد‌های انتخاباتی و برخی افراد ارائه شد.

این مقام مسئول ادامه داد: این مرکز با فعالیت چند خط تلفن، آماده شنیدن اخبار مردمی است و هدف از راه اندازی این ستاد جلب مشارکت مردم در امر پیشگیری است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات شوراها شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط

رگولاتورهای اتحادیه اروپا قرار است تحقیقاتی را درباره عملکرد شرکت متا در مقابله با نشر اطلاعات غلط در پلتفرم‌های شبکه اجتماعی این شرکت، آغاز کنند.

به گزارش ایسنا، روزنامه فایننشیال تایمز به نقل از دو منبع آگاه نوشت: رگولاتورهای اروپایی گمان می‌کنند که مدیریت محتوای شرکت آمریکایی متا، برای متوقف کردن نشر تبلیغات سیاسی که فرآیندهای انتخاباتی را در معرض خطر تضعیف قرار می‌دهد، کافی نبوده است.

اما انتظار نمی‌رود کمیسیون اروپا در بیانیه خود، به روسیه اشاره کند و تنها به دستکاری اطلاعات توسط عوامل خارجی، اشاره خواهد کرد. شرکت متا و کمیسیون اروپا در این باره توضیحی ندادند.

پیش از این گزارش شده بود شرکت متا که مالک فیس‌بوک است، تیمی برای مقابله با نشر اطلاعات غلط و سوءاستفاده از هوش مصنوعی در آستانه انتخابات پارلمانی اتحادیه اروپا در ژوئن، تشکیل خواهد داد. مارکو پانچینی، مدیر امور اتحادیه اروپای متا در یک پست وبلاگ اعلام کرد تا نزدیک شدن به زمان انتخابات، ما مرکز فعالیت‌های انتخاباتی را برای شناسایی تهدیدهای احتمالی و خنثی کردن فوری آنها، فعال خواهیم کرد.

بر اساس گزارش رویترز، ده‌ها کشور در سراسر جهان از جمله انگلیس، اتریش و گرجستان، رهبران جدیدی را در سال ۲۰۲۴ انتخاب می‌کنند. انتخابات‌های پارلمان اروپا هم در ژوئن برگزار می‌شود. اما نگرانی‌هایی نسبت به مداخله در انتخابات و انتشار محتوای گمراه‌کننده با کمک هوش مصنوعی،‌ وجود دارد.

رشد سریع هوش مصنوعی مولد که می‌تواند متن، تصاویر و ویدئو را در چند ثانیه تولید کند، این واهمه را ایجاد کرده که فناوری جدید ممکن است امسال، برای مختل شدن انتخابات در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • دیدار مردمی معاون قوه قضاییه در حرم عبدالعظیم(ع)
  • راهکار سخنگوی قوه قضاییه برای خروج دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد