Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، دبیر و اعضای کانون تربیت اسلامی، جمعیت اسلامی فرهنگیان و جامعه اسلامی فرهنگیان سیستان وبلوچستان طی نامه‌ای خطاب به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، شورای وحدت، جبهه پایداری و شخصیت‌های برجسته سیاسی انقلاب اظهار کردند: انتخابات ریاست جمهوری  ۱۴۰۰ از این باب اهمیت دارد که آیا ملت ایران پس از۴۰سال در راستای بیانیه گام دوم انقلاب موفق به تشکیل دولت اسلامی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همگان معتقدند کلید حل مشکلات در دست یک « دولت انقلابی»،«حزب اللهی »و«جوان » است بارها مقام معظم رهبری به این مهم اشاره و تاکید فرمودند. سوال مهم وکلیدی که درذهن مردم ، نخبگان و دلسوزان کشور شکل گرفته  این است که رییس جمهور تراز دولت اسلامی کیست؟ معاونین و وزرایی که می خواهند طی چهار سال او را همراهی کنند، آیا واجد شرایط و صفات یک کارگزار تراز دولت اسلامی هستند.

مردم بیش از۴۰ بار به پای صندوق‌های رآی رفتند، اما در شناسایی و گزینش کارگزاران تراز اسلامی توفیق چندانی نداشته اند اکثر آنهایی که خود را در معرض رآی مردم گذاشتند صلاحیت های علمی و عملی و تجربی لازم را نداشتند، آنهایی هم که داشتند به دلایلی خود را در معرض رآی مردم نگذاشتند.

مردم سوال می کنند، آیا احزاب و گروههای سیاسی و نیز رجال سیاسی-مذهبی که خود را برای ورود به صحنه رقابتهای سیاسی آماده می کنند، مسئله شکل گیری دولت اسلامی با کارگزارانی که باید در تراز دولت اسلامی باشند در دستور کار دارند؟

انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ قرار است در قاب اصول و معیارهای بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شود و حتما باید براساس ارزش هایی چون آزادی، عدالت، استکبارستیزی، معنویت، عقلانیت ومردم سالاری باشد و اگر غیر از این مفاهیم به چیز دیگری فکرشود، نه اسلامی است و نه مردم.

 آرمان های فوق تنها با انتخاب رییس جمهوری ولایی وانقلابی و کارآمد حاصل می شود، لذا ازبزرگان سیاسی و مذهبی شورای ائتلاف، وحدت و جبهه پایداری عاجزانه تقاضا داریم اختلاف نظرها را در فرصت اندک باقیمانده برای رسیدن به کاندیدای اصلح واحد که مقبولیت عمومی برای رآی آوری داشته باشد را به خاطر رضایت خداوند و مردم کنار بگذارند  و از انتخابات سال ۹۶عبرت بگیرند تا بیش از این شاهد پس رفت در کشور نباشیم.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: دولت اسلامی تربیت اسلامی انقلاب انتخابات ریاست جمهوری دولت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان شهریار گفت: معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی، ولایتمداری، آرمان خواهی، خودسازی، تولید فکر و توانایی تبدیل تهدید به فرصت را داشته باشد که باید بدانیم معلم تراز در انقلاب اسلامی علامه شهید مرتضی مطهری است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: ۱۲ اردیبهشت ماه شهادت علامه مرتضی مطهری و روز معلم نامگذاری شده است. شهید مطهری فقط یک فرد نبود. بلکه یک مکتب، گفتمان و جریان بود برای همین است که دشمن این شخصیت گرانقدر را ترور کرد. 

وی در ادامه افزود: دلیل تبدیل این عالم بزرگ به مغز متفکر جهان اسلام تقوا، تلکیف‌مداری و تکلیف‌شناسی، اسلام‌شناسی و پایبندی به اسلام، موقعیت‌شناسی و میدان‌شناسی ایشان بود. 

حجت‌الاسلام حسینی نوری با اشاره به روز کارگر و دیدار اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با این عزیزان اظهار کرد: فرق بین ما و دیگر نظام‌های دنیا این است که آن‌ها کارگر را به عنوان یک ماشین کار تصور می‌کنند اما در اسلام نفس کار ارزشمند است و اگر کسی در مسیر کار شرافتمندانه و به دست آوردن رزق و روزی حلال جان خود را از دست دهد، ارزش یک شهید را دارد.

امام جمعه شهرستان شهریار با اشاره به روز شوراها خاطرنشان کرد: ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها است. اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است و عقل جمعی را برتر از عقل فردی می‌داند. از وظایف مهم شورا در شهر، انتخاب شهردار، نظارت، پژوهش، برنامه ریزی و تصویب بودجه، ارائه خدمت به مردم و نظارت بر عملکرد شهردار و شهرداری‌ها است.

وی در پایان افزود: متاسفانه در کشور ما برخی از شوراها با اهداف اصلی و قانونی خودشان فاصله دارند و سیاست زده شده اند که باید از این فضا خارج شده و خدمات بهتری به مردم ارائه دهند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت