Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:06:06 GMT

چگونگی ایجاد مانع برای سارقان خودرو

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۸۴۷۶

چگونگی ایجاد مانع برای سارقان خودرو

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ شهاب امینی با اشاره به شناسایی و دستگیری اعضای چند باند حرفه ای سرقت خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی سراسر کشور، افزود: بررسی های پلیسی نشان می دهد حتی حرفه ای ترین سارقان هم به دنبال سرقت های کم دردسر و راحت بوده و به ندرت سراغ خودروهایی می روند که موارد ایمنی در آن ها به خوبی مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه، افزایش ریسک سرقت خودرو برای سارقان از طریق استفاده حداکثری از تجهیزات ایمنی کمکی (دزدگیر، قفل پدال، سوئیچ مخفی، قفل رینگ و قفل کاپوت) به خصوص در خودروهای تولید سنوات قبل را با اهمیت توصیف و بر ضرورت پرهیز از رها کردن خودرو در مکان های خلوت، تاریک و کم تردد تاکید کرد.

این مقام انتظامی همچنین به کمبود پارکینگ های عمومی در معابر و مراکز خرید نیز اشاره کرد و گفت: اگرچه اقدامات مناسبی از سوی شهرداری ها و بخش خصوصی برای افزایش تعداد پارکینگ های عمومی در سال های اخیر صورت گرفته؛ اما توسعه این امر و ارتقای فرهنگ استفاده از پارکینگ (عمومی و اختصاصی)، گام مهمی در کاهش وقوع سرقت در جامعه به شمار می رود.

سرهنگ امینی از هم میهنان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک (پرسه زدن افراد ناشناس اطراف خودروهای پارک شده)، مراتب را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

برچسب‌ها سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه پلیس آگاهی ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط حادثه پلیس آگاهی ناجا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.     به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توقیف ناگهانی و شوک‌کننده خودروها در کوچه و خیابان/ «مجازات کشف حجاب در خودرو جزای نقدی است، نه توقیف اتومبیل» توقیف خودرو به دلیل حجاب / سردرگمی مردم در پارکینگ خودروهای توقیف شده برای بی حجابی چه می‌گذرد؟

دیگر خبرها

  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...