Web Analytics Made Easy - Statcounter

حذف پیمان اکبری از کادر فنی تیم ملی والیبال مشخص کرد که در خصوص مربیان ایران به آلکنو مشاوره‌های اشتباهی داده می‌شود. خبرگزاری میزان - تیم ملی والیبال در حالی خود را آماده حضور در لیگ ملت‌های والیبال می‌کند که ولادیمیر آلکنو روی نام پیمان اکبری خط قرمز کشید تا جا برای مترجمش باز شود. این اتفاق در شرایطی رخ داد که اکبری جزو مربیان مطرح و باسابقه والیبال ایران محسوب می‌شود و رفتاری که با این مربی شد ثابت کرد که مربی روس هیچ شناختی از مربیان ایرانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بنا بر این بود که اکبری از لیست مربیان تیم ملی خط بخورد باید از همان پیش از آغاز اردو این موضوع به اطلاع این مربی می‌رسید تا اصلا در اردو‌ها شرکت نکند. در حال حاضر محمدرضا تندروان تنها مربی ایرانی است که روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست و اگر آلکنو می‌توانست او را هم کنار می‌گذاشت.

باید دید چه کسی یا چه کسانی به آلکنو اطلاعات اشتباه داده‌اند و چرا پیمان اکبری که در دوره حضور کولاکوویچ به عنوان دستیار اول فعالیت می‌کرد نمی‌تواند حتی دستیار دوم آلکنو هم باشد. قطعا رفتاری که با پیمان اکبری شد به نوعی شامل همه مربیان ایرانی می‌شود و نوع نگاه آلکنو به ایران مربیان را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: کارخانه: جوانگرایی در تیم ملی والیبال باید تدریجی انجام بگیرد/ سن و سال در پوشیدن پیراهن تیم ملی اهمیتی ندارد
انتهای پیام/ برچسب ها: تیم ملی والیبال آلکنو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ولادیمیر آلکنو تیم ملی والیبال آلکنو تیم ملی والیبال پیمان اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری

اکبری کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به تناوب در بعضی ساعات رگبار باران گاهی با رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و در برخی نقاط احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: شدت بارش‌ها برای امروز پنج شنبه و اوایل روز جمعه خصوصاً در نواحی غربی و جنوبی استان است.

اکبری اضافه کرد: شدت وزش باد برای روز‌های جمعه و شنبه به نسبت شدید تا شدید است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!
  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • ببینید | انتقاد پیمان یوسفی از روند برکناری علی خطیر و خوشحالی مربی استقلال از این خبر روی آنتن زنده تلویزیون!
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند