Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در دیدار با مدیرعامل شرکت نستله، کودکان را با ارزشمندترین سرمایه های کشور دانست و تاکید کرد : ایمنی و سلامت غذای کودکان باید بیشتر از سایر بخشها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایران اکونومیست -غلامرضا شریعتی در دیدار با مدیرعامل شرکت نستله در سازمان ملی استاندارد ایران، وجود شرکت های معتبر بین المللی را مزیت اقتصادی برای کشور عنوان کرد و گفت: دولت از توسعه سرمایه گذاری و ظرفیت سازی برای اشتغال و تولید که منجر به صادرات و ارزآوری می شود حمایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان ملی استاندارد ایران در پاسخ به درخواست مساعدت های دولت برای توسعه برنامه های تولیدی ابراز امیدواری کرد: با رفع تحریم ها و عادی سازی تجارت، موانع تجاری کاهش یابد و زمینه لازم برای صادرات فرآهم آید.
شریعتی افزود: به منظور اتخاذ دستور العمل ها و ارتباط دوسویه برای تضمین کیفیت و تسهیل در تجارت کمیته فنی مشترک ایجاد شود.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران همچنین بر تسریع در بازنگری استاندارد غذای کودک و شیرخشک و همچنین اعطای نشان حلال ایران که مورد درخواست مدیرعامل نستله بود تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت نستله به عنوان نماینده سوئیس در ایران، تعهد به کیفیت را دغدغه این شرکت عنوان کرد و افزود: تولید سالم برای زندگی سالم و داشتن فردایی بهتر را هدف قرار داده ایم.
راجر فرای با بیان اینکه در سه دهه تولید در ایران، بومی سازی و تولید با ضوابط و مقررات استاندارد را در استراتژی های شرکت لحاظ کرده ایم گفت: هم اکنون ۹۰ درصد مواد اولیه در ایران تولید می شود.
وی در پایان خواستار مساعدت سازمان استاندارد با صدور نشان حلال برای صادرات شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان ملی استاندارد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۸۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، شرکت ام جی موتورز طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE۱۸۱ را در نمایشگاه اتومبیل پکن ۲۰۲۴ میلادی معرفی کرد.

به گفته شرکت، سرعت خودروی مذکور در ۱.۹۱ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد و همچنین ضریب پسار (drag coefficient )آن Cd۰.۱۸۱ است. EXE۱۸۱ با الهام از جت های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است.

طبق بیانیه ام جی موتور حداکثر سرعت خودرو ۲۵۷ مایل برساعت است. از سوی دیگر بالاترین میزان ضریب پسار ثبت شده یک خودرو ۰.۱۸۹Cd است که به فولکس واگن XL۱ تعلق دارد. این وسیله نقلیه بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ میلادی و فقط ۲۵۰ دستگاه از آن ساخته شده است. دومین رکورد ضریب پسار خودروی تولیدی به EV۱ جنرال موتورز تعلق دارد که از ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ میلادی و فقط ۱۱۱۷ دستگاه از آن تولید شد.

اگر EXE۱۸۱ به مرحله تولید برسد، آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان خواهد بود. شرکت سازنده EXE۱۸۱ در بیانیه ای اعلام کرد طرح اولیه خودروی برقی مذکور در راستای محصولات پرسرعت و نوآورانه شرکت است که قبلا تولید شده اند.

کد خبر 6090640 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است