Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@04:30:50 GMT

آماده‌سازی ۱۳۰ حوزه امتحان در همدان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۸۹۸۹

آماده‌سازی ۱۳۰ حوزه امتحان در همدان

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد پورداود صبح امروز در جمع خبرنگاران از آماده‌سازی ۱۳۰ حوزه برای امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم خبر داد و اظهار کرد: در اجرای مصوبه ۹۷۷ شورای عالی آموزش و پرورش، امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به صدور مجوز برگزاری حضوری امتحانات پایه دوازدهم و پایه نهم توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، تلاش شده با به کارگیری تمام امکانات و استفاده از ظرفیت‌های موجود، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط عوامل اجرایی، آزمونی با کمترین دغدغه و آسیب را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تأکید بر اینکه حفظ سلامت فرهنگیان و دانش آموزان برای ما اهمیت بالایی دارد گفت: مراقبین سلامت آموزش و پرورش در حوزه‌های امتحانی حضور مستمر و ثابت خواهند داشت و نمایندگان دانشگاه‌علوم پزشکی قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون بر فرایند برگزاری امتحانات نظارت می‌کنند.

 وی با اشاره به این که در حوزه‌های امتحانی علاوه بر رعایت فاصله 2 متری صندلی‌ها، به صورت مستمر و روزانه ضدعفونی و گندزدایی این وسایل نیز در دستور کار است افزود: مقدمات لازم برای تهویه مناسب فضاها در نظر گرفته شده است.

پورداود تصریح کرد: برای دانش‌آموزان دارای بیماری های خاص و دارای علائم مشکوک در حوزه‌ها اتاق ایزوله ویژه در نظر گرفته شده است.

 وی تعداد شرکت‌کنندگان امتحانات نهایی پایه دوازدهم استان را تقریبا ۱۴ هزار نفر و پایه نهم را ۲۲هزار و ۵۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: ۱۳۰ حوزه امتحانی در سطح استان برای آزمون آماده‌سازی شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان حوزه امتحان نهایی خبرگزاری فارس همدان دانش آموزان پایه نهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ ۵ هزار و ۶۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی توانسته اند هم خود شاغل شوند و هم زمینه اشتغال دیگران را هم فراهم کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان گفت: پارسال ۶۵۰۰ نفر آموزش‌های قالبیبافی سفالگری، منبت کاری، سبد بافی و. دیده اند.

رسول شیخی زاده افزود: پارسال ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی و خود کفایی به مدد جویان پرداخت شده است.

استاندار همدان هم در جشن توانمندسازی مددجویان کمیته امداد با بیان اینکه کار کمیته امداد در استان رضایت بخش است: گفت از همه توانمان برای مسکن مددجویان استفاده می‌کنیم.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: خودکفایی و یاری رساندن به جامعه هدف نهایی کمیته امداد است و ما با حمایت دائم از مددجویان زمینه توسعه کار و فعالیت آنها را فراهم کرده ایم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان همدان هم در این مراسم گفت: با کار‌های زیربنایی و فرهنگ سازی ۸ هزار و ۲۰۰ دانش آموز مددجو رتبه‌های برتر آزمون سراسری را کسب کرده اند.

آقای صباغیان با اشاره به توانمند سازی همه جانبه، افزود: هفته گذشته ۳۳ هزار و ۸۶۳ مسکن ساخته و به مددجویان تحویل داده شده است و توانمند سازی مددجویان از طریق خودکفایی و اشتغالزایی همچنان ادامه دارد.

پارسال و با نیت توانمندسازی مددجویان ۱۰۰ هزار نفر با آموزش و دریافت تسهیلات خودکفا شدند.

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان