Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز جلسه بررسی موانع و مشکلات تیم فوتبال گل ریحان البرز و اتخاذ تدابیر لازم جهت حمایت از این تیم به ریاست استاندار البرز و با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.

در این نشست که روز شنبه ۲۵ اردیبهشت در دفتر کار استاندار البرز برگزار شد، مدیرکل ورزش و جوانان استان مکلف شد که گزارش دقیقی از موانع و مشکلات و راهکارهای تخصصی جهت حمایت از این تیم را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بر این اساس طبق ضرب الاجل تعیین شده از سوی عزیزاله شهبازی استاندار البرز بر ضرورت تسریع در اتخاذ تدابیر لازم جهت احیا و حمایت این تیم، تاکید شد.

همچنین شهبازی اعلام کرد که برای رفع مشکلات گل ریحان پس از اخذ گزارش، اقدامات لازم صورت می گیرد.

استاندار البرز حمایت از ورزش و تیم های افتخارآفرین البرز را یک وظیفه و مسئولیت خطیر دانسته و تیم گل ریحان البرز به عنوان تنها تیم البرزی حاضر در لیگ یک کشور را با برگزاری این نشست ویژه مورد توجه خاص قرار داد.

گفتنی است تیم فوتبال گل ریحان البرز دیروز با نتیجه دو بر یک مقابل بادران تهران شکست خورد و در حال حاضر با ۱۵ امتیاز از ۲۳ بازی در قعر جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی عزیزاله شهبازی تیم فوتبال گل ریحان البرز استانداری البرز استاندار البرز گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۸۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • اصواگرایان به دنبال تسویه حساب درون گروهی در مجلس دوازدهم؟/ پیش‌بینی متفاوت رشیدی کوچی از پارلمان آینده
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟