Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@19:14:00 GMT

ایثارگران برای حضور در جبهه امیال دنیوی را کنار زدند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۹۱۱۱

ایثارگران برای حضور در جبهه امیال دنیوی را کنار زدند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: انتقال تاریخ پرافتخار دفاع مقدس به نسل جوان و آینده‌ساز انقلاب، وظیفه مهم و سنگینی است که امروز برعهده بازماندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و تمامی علاقه‌مندان و دوستداران انقلاب است.

به گزارش ایسنا، عبداله مرتضوی که در در شورای اداری استان تهران  سخن می گفت بیان کرد:سرمایه‌داران اصلی انقلاب خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان و آزادگان هستند که با فداکاری پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران را مختص به یک برهه زمانی خاص بدانیم اشتباه است و به بیراه رفته‌ایم؛ چراکه هشت سال دفاع مقدس، ایثار و شهادت و پایداری به‌عنوان فصل‌های تاریخ اصلی این کشور و انقلاب محسوب می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: انتقال تاریخ پرافتخار دفاع مقدس به نسل جوان و آینده‌ساز انقلاب وظیفه مهم و سنگینی است، که امروز برعهده بازماندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و تمامی علاقه‌مندان و دوستداران انقلاب است. شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس رزمندگانی بودند که برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل صدها مانع و امیال دنیوی را کنار گذارده تا به واجب و تکلیف شرعی و دینی خود عمل کنند.

وی ادامه داد: ایثارگران، بازماندگان شهدایی هستند که به هیچ قیمت و بهانه حاضر نشدند برای رسیدن به هدف والای خود از هر راه و وسیله‌ای استفاده کنند و تنها رضایت خداوند ملاک عمل آن‌ها بود.


مرتضوی با بیان اینکه خون شهید محبت، ایثار، فداکاری و برادری به ارمغان می‌آورد، گفت: بعد از شهدا و اتمام جنگ کار مهم و اصلی ما در عرصه جنگ نرم از جنگ سخت دشوارتر است؛ زیرا در جنگ سخت انسان، خون می‌دهد اما در عرصه جنگ نرم باید خون دل خورد. بنابراین باید آبروی خود را بر کف دست گذاشت و فعالیت کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران هشت سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: جانباز ۷۰ درصد  عبدالزهرا سیلاوی  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: جانباز  سرفراز عبدالزهرا سیلاوی در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و  در ۲۵  آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب  به درجه جانبازی نائل آمد و در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: پیکر مطهر این جانباز شهید روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان و فرماندهان نظامی از مقابل منزل شهید واقع در اهواز کمپلوی جنوبی خیابان باهنر بین انقلاب و بنی هاشم  پلاک ۷۵ تشییع و در قطعه یک گلزار شهدای اهواز، به خاک سپرده خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو