Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاهی در ونزوئلا دفتر روزنامه ال ناسیونال را پس از آن بست که این روزنامه مبلغی را که باید بابت بی اعتبار کردن یکی از مقام‌های ارشد حزب سوسیالیست این کشور جریمه پرداخت می‌کرد، نپرداخت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دادگاهی عالی عدالت ونزوئلا ماه گذشته میلادی این حکم را صادر کرد که مربوط می‌شود به دادخواست ۲۰۱۵ دیوسدادو کابیو، قانونگذار حزب سوسیالیست متحد و معاون رهبر این حزب علیه این روزنامه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از آن علیه این روزنامه دادخواست داد که این روزنامه اسپانیایی زبان سرمقاله‌ای منتشر کرد و در آن نوشت که مقام‌های آمریکایی در حال بررسی و تحقیق از کابیو بابت روابطش با قاچاق مواد مخدر هستند.

این روزنامه همان موقع اعلام کرد که توانایی پرداخت چنین جریمه نقدی به ارزش ۱۳ میلیون دلار را ندارد.

کابیو در توئیترش نوشت: دادگاه در پاسخ به دادخواست من علیه این روزنامه، دفتر آن را توقیف کرد. این روزنامه توانایی پرداخت جریمه نقدی را که به آن محکوم شده، ندارد.

کابیو که در ۲۰۱۸ از سوی دولت واشنگتن تحریم شده،‌ هرگونه ارتباط با قاچاق مواد مخدر را رد کرده است.

"خورخه ماکرینیوتیس"، مدیر این روزنامه اقدام صورت گرفته را حمله علیه دموکراسی، آزادی بیان و اموال شخصی دانست و در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:‌ آنها با این اقدام نمی‌توانند موضع حساس ما را در قبال دولت ونزوئلا متوقف کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ونزوئلا توقيف روزنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از جنجال‌های رخ داده پیرامون بازی برگزار نشده استقلال آبی پوش ملاثانی و فجرسپاسی شیراز، کمیته انضباطی حکم به برگزاری مجدد این مسابقه داد و در ادامه نیز حکمی علیه استقلال خوزستان، به عنوان بهره بردار استادیوم غدیر صادر گردید.

در واقع در این حکم اعلام شده بود که استقلال خوزستان در عدم برگزاری این مسابقه مقصر تشخیص داده شده و آبی پوشان باید جریمه سنگین 350 میلیونی نیز پرداخت کنند.

در این حکم آمده بود: رفتار باشگاه خوزستان به عنوان بهره‌بردار ورزشگاه غدیر در عدم موافقت با بازگشایی درب این ورزشگاه، از مصادیق نقض اصول اخلاقی و جوانمردی حاکم بر مسابقات فوتبال تشخیص و مستند به مواد 51 و 117 مقررات انضاطی به پرداخت مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

این در حالی است که امید علی نجفی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، در مصاحبه‌ها و مواضعی که این باشگاه در هفته‌های اخیر گرفته بود، بر همکاری‌های قبلی خود با استقلال آبی پوش ملاثانی تأکید کرده بود و اینکه آبی‌ها بارها با دیگر تیم این استان همکاری داشته‌اند.

در شرایطی که فولاد خوزستان میزبانی یک بازی استقلال ملاثانی را در این فصل برعهده داشت و در جام حذفی پذیرای بازی با سپاهان بود، حالا هم باشگاه استقلال خوزستان تصویری از مسابقاتی که ورزشگاه غدیر را در اختیار استقلال آبی پوش ملاثانی قرار داده، منتشر کرده و مدعی شده که حکم صادره از سوی کمیته انضباطی برای پرداخت 350 میلیون جریمه، جای بازنگری دارد.

دیگر خبرها

  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است
  • مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • اشتباه نتانیاهو به ایران فرصت داد بازدارندگی اسرائیل را نابود کند
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند