Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مجید زیبازاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ اکیپ کنترل کیفی در شهرها و روستاهای استان وضعیت کیفی آب را مورد بررسی قرار می‌دهند اظهار کرد: همکاران ما ضمن اتکاء به ۶۱۸ سامانه کلرزنی شامل ۵۷۵ دستگاه فعال در روستاها و ۴۳ دستگاه فعال در شهرهای استان، عملیات کلرزنی را به صورت سالیانه در دستور کار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ رابط کنترل کیفی در شهرستان‌های استان مشغول به ارائه خدمت هستند گفت: سال گذشته ۱۲ هزار و ۵۵۷ مورد نمونه‌برداری میکروبی و شیمیایی در روستاهای استان و پنج هزار و ۱۵۸ مورد نمونه‌برداری در شهرهای استان عملیاتی شد.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب همدان ضمن اشاره به نصب و راه‌اندازی ۱۳ سامانه جدید کلرزنی در شهرها و روستاهای استان عنوان کرد: سال گذشته ۳۸۶ هزار و ۷۶۴ مورد کلرسنجی در روستاها و ۶۰ هزار و ۸۵۹ مورد نیز در شهرهای استان توسط همکاران ما انجام شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچگونه مشکل خاصی در کیفیت آب شرب مصرفی شهرها و روستاهای استان وجود ندارد افزود: در صورت هرگونه مشکل در کیفیت آب، نصب و راه‌اندازی آب شیرین کن، اختلاط منابع آب جدید و قدیم، آبرسانی سیار، آبگیری آب روستاها از شهرهای نزدیک و ایجاد مجتمع‌های روستایی در دستورکار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ ۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: کنترل و نظارت آب همدان شهرها و روستاهای روستاهای استان کیفیت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود

ایسنا/فارس معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: در سال جاری، تعداد ۵ هزار سامانه خورشیدی در این استان با توان تولیدی ۲۵ هزار کیلو وات نصب و راه‌اندازی می‌شود.

حمیدرضا جلایر امروز، ۱۱ اردیبهشت با اعلام این خبر افزود: از ابتدای اجرای طرح بهره‌گیری از ظرفیت سامانه‌های خورشیدی درسال ۹۵ تاکنون، تعداد۹۴۳ سامانه خورشیدی مختص مشترکان با توان تولیدی ۶۳۰۰ کیلووات با سرمایه‌گذاری بالغ بر هزار و۵۷۵ ‌میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در سطح شهرستان‌های استان فارس نصب و راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان فسا با احداث ۱۰۰سامانه، شهرستان بختگان با ۷۸ سامانه و شهرستان اقلید با ۷۱ سامانه خورشیدی بیشترین تعداد نصب سامانه‌ها را در میان سایر شهرستان‌های استان فارس دارند، گفت: متوسط میزان تابش این استان بین ۲هزار تا ۲۲۰۰ کیلو وات ساعت بر مترمربع در سال است که این میزان تابش برای نیروگاه‌های خورشیدی مناسب است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق فارس منبع انرژی پاک، دسترسی آسان، عدم ایجاد آلودگی صوتی و حمایت ازسوی دولت را از جمله مزیت های سامانه‌های خورشیدی برشمرد و تصریح کرد: این سامانه‌ها طول عمر مفید۲۰ ساله داشته و با شست‌وشوی حداقل ماهی یکبار می توان بازدهی آنان را افزایش داد.

جلایر، درباره شرایط راه‌اندازی سامانه‌های خورشیدی در استان فارس نیز اظهار کرد: داشتن انشعاب برق به نام متقاضی در محل مورد تقاضا برای نصب نیروگاه خورشیدی، مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس برای ثبت نام و ارسال درخواست، امکان صدور مجوز برای تمام تعرفه‌های خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی و امکان اتصال نیروگاه متقاضی با کنتور مستقل به شبکه برق از جمله شرایط برای نصب سامانه خورشیدی در استان فارس است که متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی www.satba.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • تداوم تنفس هوای مطلوب در تهران
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران