Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از رویترز، پلیس حامیان ناوالنی، صریح‌ترین منتقد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را به دنبال برگزاری چند اعتراض ملی خواستار آزادی وی در سال جاری، به شدت سرکوب کرده است.

برخی به خاطر بی‌احترامی به محدودیت‌های کرونا، تحت پیگرد قانونی و حبس خانگی قرار گرفته‌اند و برخی از برجسته‌ترین متحدان ناوالنی هم کشور را ترک کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود، اخراج گسترده حامیان وی گزارش نشده است.

"نیکولای گوستف" به رویترز گفت، اتحادیه مستقل صنفی متروی مسکو که ریاست آن را بر عهده دارد، با مراجعه ۴۰ تن از کارکنان-اکثراً راننده‌های مترو- مواجه شده که به آن‌ها گفته شده این کار را ترک کنند.

به گفته وی، کسانی که از ترک کار امتناع کردند، با تخلفات ساختگی اخراج شده‌اند. وی افزود علت اینکه چرا کارمندان اخراج شده هدف قرار گرفته‌اند، کاملاً روشن نیست.

گوستف ادامه داد: بسیاری از آن‌ها فکر می‌کنند به خاطر دیدگاه‌های مخالف خود اخراج شده‌اند. برخی از آن‌ها در وب‌سایت ناوالنی، برخی در وب‌سایت "مدوزا" و دیگر وب‌سایت‌ها ثبت‌نام کرده بودند. گوستف در حال اشاره به وب‌سایت خبری پرطرفداری بود که روسیه به آن برچسب رسانه "عامل خارجی" زده بود.

متروی مسکو به درخواست برای اظهارنظر پاسخی نداد.

وی اظهار کرد: مشخصاً افراد بیشتری هم اخراج شده‌اند، در حالی که ما فقط می‌توانیم در مورد کسانی صحبت کنیم که به خاطر تخلف اخراج شده‌اند و به ما مراجعه کرده‌اند.

رئیس اتحادیه صنفی متروی مسکو در پایان اضافه کرد، این اخراج‌ها می‌تواند مانع عملکرد خوب مترو شود.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخراج شده اند متروی مسکو وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا تل آویو در جنگش شکست خورد؟/ نکته‌ای که هضمش دشوار است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، روگل البر تحلیلگر صهیونیست تداوم جنگ غزه را بیهوده دانست و درباره تبعات آن بر وجهه این رژیم به شدت هشدار داد.

وی افزود: چرا اسرائیل در جنگش شکست خورد؟ این سئوالی که اسرائیلی درباره آن وحدت دیدگاه ندارند در حالی که افراطی‌ها علت را عدم به کارگیری قدرت کافی می‌دانند اما مخالفان علت را نبود چشم انداز روشن جنگ عنوان کردند.

البر اذعان کرد: دیدگاه سومی هم وجود دارد که هضمش برای اسرائیلی‌ها دشوار است و آن باهوش‌تر بودن السنوار از اعضای کابینه جنگ است. او آینده نگر است و گام‌های آتی را به خوبی ارزیابی می‌کند و به پیش می‌رود و هر بار اسرائیل را غافلگیر می‌کند.

وی گفت: واقعیتی که نباید از نظر پنهان داشت این است که السنوار شطرنج باز قهاری است.

کد خبر 6091131

دیگر خبرها

  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • تا کنون موردی از بیماری «تب کریمه کنگو» در لرستان مشاهده نشده است
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات
  • نظریهٔ تکامل سوء تفاهمی بیش نیست
  • چرا تل آویو در جنگش شکست خورد؟/ نکته‌ای که هضمش دشوار است
  • السنوار شطرنج باز قهاری است/ هر بار ما را غافلگیر می‌کند
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم