Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون ورزشهای همگانی، افشین ملایی رئیس به همراه محمدرضا فروحی دبیر و رضا شجیع نایب رئیس فدراسیون همگانی با حضور در سازمان تأمین با علی جهانی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

رضا شجیع در این دیدار گفت: بحران سلامت ملی مساوی با بحران صنعت بیمه خواهد بود و روی ریسک حرکت می‌کند و اگر محاسبات متخصصان بیمه تغییر کند فشار روی صنعت بیمه خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامی اصلی ورزش‌های سلامت محور شرکت‌های بیمه‌ای هستند. اما در کشور ما متأسفانه شرکت‌های بیمه‌ای برای سرمایه گذازی در این بخش ترغیب نشده اند که امیدواریم اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: مربیان پروانه مهارت تخصصی را از فدراسیون‌های خود دریافت می‌کنند و محل کار آنها باشگاه‌های ورزشی است. در حال حاضر حدود ۲۵ هزار باشگاه ورزشی داریم که بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار مربی فعال در آنها و ورزش کشور فعالیت می‌کنند.

شجیع ادامه داد: از آنجایی که در ایران مربیگری به عنوان یک شغل تصویب نشده است این قشر پرتعداد با یک چالش بزرگ و اساسی روبرو هستند و هیچ تضمینی برای شغل خود و آینده کاری خود ندارند.

وی با بیان این که باشگاه‌ها موظف هستند که این مربیان را بیمه کنند به دسته بندی مربیان کنونی در حوزه ورزش و فعالیت در باشگاه‌ها پرداخت و گفت: دسته اول مربیانی هستند که به صورت تمام وقت مشغول فعالیت هستند که البته درصد کمی هستند و تعداد اندکی از آنها در باشگاه‌ها مشغول فعالیت هستند. دسته دوم مربیانی هستند که به صورت ساعتی توسط باشگاه‌ها بیمه می‌شوند که به دلیل حمایت‌هایی که از آنها صورت نمی‌گیرد معمولاً کارشان به شکایت و دادگاه ختم می‌شود.

نایب رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی ادامه داد: گروه سوم مربیانی هستند که به صورت توافقی و درصدی فعالیت می‌کنند و هیچ قراردادی بین آنها منعقد نمی‌شود و مربی به اندازه ورزشکاری که جذب می‌کند با مسئول باشگاه در میزان درآمد سهیم می‌شود که بعد از مدتی یا کار به شکایت کشیده می‌شود و یا این روش کار باعث نارضایتی می‌شود.

شجیع تاکید کرد: اکثر مخاطبان ما در فدراسیون ورزشهای همگانی گروه سوم هستند. به همین خاطر تلاش خواهیم کرد به وضعیت این مربیان سروسامان دهیم.

نایب رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی ادامه داد: مربیان علاقمند هستند که به صورت خویش فرما هزینه‌های بیمه‌ای را پرداخت کنند که هم بتواند برایشان سابقه شغلی شود و هم بیمه داشته باشند. به خاطر کرونا بیش از ۹۰ درصد مربیان ما از مزایای بیکاری بیمه استفاده نکردند که این اتفاق نارضایتی گسترده‌ای را ایجاد کرده است.

رضا شجیع در ادامه تاکید کرد: انتظار ما این است که بتوانیم برای این قشر بیمه تخصصی در نظر بگیریم که آنها هم به این جمع بندی برسند مسئولان به فکر آنها هستند. امیدوارم بتوانیم با همکاری و تعامل با سازمان تأمین اجتماعی شرایطی را فراهم کنیم که مربیان بیمه خویش فرما شوند و بخشی از دغدغه‌هایشان در این حوزه از بین برود. وی در پایان گفت: اگر مربیان بیمه شوند ما در ورزش کشور می‌توانیم مربیانی داشته باشیم که برای کار کردن و فعالیت‌هایشان «سابقه» دارند و با همین کارنامه می‌توانند در باشگاه‌های داخلی و یا حتی خارج از کشور فعالیت کنند. یکی از دلایل نارضایتی ملی این مربیان همین است که برای این که بگویند مربی هستنند هیچ سابقه‌ای ندارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضا شجیع رضا شجیع فدراسیون ورزش همگانی ورزش همگانی فدراسیون ورزشهای همگانی هستند که به صورت باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود پتروشیمی ها به بالادست نفت بازی برد_برد است

به گزارش خبرنگار مهر محسن خجسته‌مهر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی گفت: با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری، در این حوزه امروز یکی از رویدادهای مهم اقتصادی صنعت نفت با مشارکت مردم را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: برای تحقق برنامه‌های تولیدی باید سرمایه‌گذاری مستقیم و غیرمستقیم انجام دهیم که در دولت سیزدهم این کار زیربنایی در حال انجام است.

خجسته مهر گفت: پیش‌تر تنها شرکت‌های اکتشاف و تولید می‌توانستند در صنعت نفت سرمایه‌گذاری کنند، اما با ابتکار وزیر نفت و هماهنگی لازم با دولت قرار شد پتروشیمی‌ها نیز در بالادست صنعت نفت حضور یابند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خاطر نشان کرد: قرارداد توسعه میدان مشترک آزادگان به ارزش ۱۱ میلیارد ۵۰۰ میلیون دلار و دیگر میدان‌ها در مجموع به ارزش ۱۳ میلیارد ۵۰۰ میلیون دلار با حضور بانک‌ها به امضا رسید و به‌تازگی با امضای قرارداد فشارافزایی، وزارت نفت نشان داد که می‌تواند کارهای بی‌نظیری در این صنعت انجام دهد.

خجسته‌مهر با تأکید بر اینکه با نهایی و اجرایی شدن تفاهم‌نامه‌های امروز بیش از ۱۶ مخزن گازی کشور توسعه می‌یابد، گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۲۷ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید در چهار استان نفت و گازخیز کشور اضافه می‌شود.

وی سرمایه‌گذاری پتروشیمی‌ها در بخش بالادستی صنعت نفت را قراردادی برد - برد برای شرکت ملی نفت ایران و آن‌ها دانست و گفت: مردم به‌عنوان سرمایه‌گذاران اصلی پتروشیمی‌ها و هلدینگ‌ها با این تفاهم‌نامه‌ها در طرح‌های بالادستی سرمایه‌گذاری می‌کنند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ادامه داد: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم سالانه به‌طور میانگین یک میلیارد ۶۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری شده است، درحالی‌که در ۲.۵ سال عمر دولت سیزدهم این رقم به سالانه ۶ میلیارد ۳۰۰ میلیون دلار رسیده و درمجموع ۱۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شده که بخش قابل‌توجهی از این سرمایه‌گذاری از سوی بخش خصوصی بوده است.

ادامه دارد....

کد خبر 6092877 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • ورود پتروشیمی ها به بالادست نفت بازی برد_برد است
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج