Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران از کمک به ادامه تحصیل کودکان بی بضاعت در قالب پویش دفترخانه مهربانی با همت کانون سردفتران و دفتریاران خبر داد. خبرگزاری میزان - علی خندانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران طی پیامی از کمک به ادامه تحصیل کودکان بی بضاعت در قالب پویش دفترخانه مهربانی با همت کانون سردفتران و دفتریاران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن این پیام آمده است؛

با تبریک ماه مبارک رمضان، ماه بندگی و نیز آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکارانم در دفاتر اسناد رسمی کشور به استحضارتان می‌رسانم؛ کانون سردفتران و دفتریاران در راستای عمل به وظایف قانونی و ایفای تعهدات ملی خود، متولی برپایی این پویش خیریه شده است.

از شما بزرگواران می‌خواهم تا در کنار هم با توسل به خدا و تمسک به خصایص پسندیده ای، چون نوع دوستی، مهربانی و نیکوکاری آمار بازماندگان از تحصیل در استان‌های محروم کشورمان را کاهش دهیم و به اندازه توان خود کاری کنیم؛ کارستان و نیزکتاب‌های ارزشمند را به دوستی صمیمی برای دستان کوچک کودکان بی بضاعت ایرانی تبدیل کنیم.

دست در دست هم دهیم تا هیچ کودک نیازمندی به خاطر فقر و عدم توانایی مالی خانواده اش برای تهیه تبلت از تحصیل که حق مصمم هر ایرانی است، بازنماند.

ما می‌خواهیم با مشارکت شما عزیزان تبلت موردنیاز دانش آموزان مناطق محروم کشور و خانواده هایشان را تامین کنیم و سپس کتاب‌های شاخص و ارزشمند ادبیات کودک و نوجوان ایران را به دست شان برسانیم تا در اوقات فراغت شان بتوانند در یک آرامش نسبی به مطالعه کتاب‌های اهدایی ما بپردازند.   بیشتر بخوانید: اعطای بسته‎های حمایت تحصیلی به خانواده زندانيان نیازمند اردوگاه حرفه‎آموزی و کار درمانی اصفهان در این مسیر، دست شما سردفتران، دفتریاران و شاغلین دفاتر اسناد رسمی را به گرمی می‌فشاریم! اگر دست و دلتان راضی به مشارکت در این حرکت خداپسندانه، همدلانه و فرهنگی است، کمک‌های نقدی خود را به هر میزان که در وسع تان است، مستقیما به شماره حساب ۰۱۰۵۸۰۳۴۶۵۰۰۴ به نام کانون سردفتران و دفتریاران واریز و نیز کمک‌های حمایتی و غیرنقدی تان را نیز پس از تماس با شماره‌ی ۰۹۱۲۰۸۶۷۱۰۸ با آقای حمیدرضا مستوفی، دبیر اجرایی پویش دفترخانه مهربانی در کمیته رفاهی کانون مرکز تحویل دهید.

خواهشمندیم حتما رسید واریز نقدیتان را نیز به همین شماره همراه در پیام‌رسان واتساپ یا تلگرام ارسال کنید تا تصویر فیش واریزی تان را به عنوان سند به واحد مالی کانون ارائه دهیم و نیز کمک‌های بالای ۲۰ میلیون ریال را با ذکر نام دفترخانه و خیِّر (درصورت تمایل خیرین محترم) در رسانه‌های کانون منتشر کنیم.

همچنین در تلاشیم پس از برپایی کمپین، با اهدا و ارسال لوح سپاس و یک انگشتر عقیق از همکاران خیری که کمک‌های قابل توجهی به این پویش داشته اند، تجلیل کنیم.

قدردان محبت هایتان هستیم!

انتهای پیام/ برچسب ها: کانون سردفتران و دفتریاران دفترخانه مهربانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کانون سردفتران و دفتریاران کانون سردفتران و دفتریاران کودکان بی بضاعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نیازمندان این شهر و همچنین کارکنان وظیفه بی‌بضاعت مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی از تعامل ۲ جانبه و مشارکت ارتش با کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعامل به ویژه در حوزه مهندسی و اجرای طرح مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم این استان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: بر اساس این تعامل ۲ جانبه، کارکنان وظیفه دارای مهارت و بی‌بضاعت جهت دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد.

به گفته طاهری، مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش در راستای کمک به نیازمندان و کارکنان وظیفه بی‌بضاعت پویا خواهند شد.

کد خبر 6092839

دیگر خبرها

  • اهمیت توجه به خودشفقتی در چیست؟
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت