Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@15:28:16 GMT

روند نزولی کرونا در همه‌ استان‌ها آغاز شده است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۹۶۳۶

روند نزولی کرونا در همه‌ استان‌ها آغاز شده است

رئیس‌جمهور در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه روند نزولی در همه استان‌ها آغاز شده است، گفت: واکسنی که در اختیار ما هست محدود است و ناچاریم سراغ گروه‌های در معرض خطر برویم.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (شنبه) در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: طبق گزارش‌های امروز، روند نزولی در همه استان‌ها آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید بتوان گفت که از پیک موج چهارم عبور کردیم؛ البته به معنی پایان موج چهارم نیست.

وی گفت: واکسنی که در اختیار ما هست محدود است و چون محدود است ناچار شدیم سراغ گروه‌های سنی برویم که بیشتر در معرض خطر هستند.

روحانی افزود: اگر بتوانیم تا پایان این دولت ۱۳-۱۲ میلیون نفر که در گروه‌های پرخطر هستند را واکسینه کنیم که باید انجام شود، مرگ و میر به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در توزیع واکسن همه تلاش و دقت لازم صورت می‌گیرد، افزود: معلوم است چه تعداد واکسن وارد کردیم و معلوم است تا این لحظه چه تعدادی واکسینه شده‌اند.

روحانی با بیان اینکه هیچ مسئول رده بالایی را سراغ ندارم که واکسن زده باشد، گفت: برخی شوخی یا جدی می‌گویند واکسن که آمده، اول ما زده‌ایم؛ عرض می‌کنم که بنده هم نزده‌ام چون هنوز نوبتم نشده است، همه در نوبت خودشان مثل بقیه مردم واکسن خواهند زد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین حسن روحانی ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا حجت الاسلام حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ماراتن علمی ۳۵۵۶۱ داوطلب آزمون سراسری در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس دانشگاه لرستان به رقابت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری امسال اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۳۵ هزار و ۵۶۱ داوطلب لرستانی هستند.

علی نظری با بیان اینکه آزمون گروه‌های ریاضی و فنی و علوم انسانی از ساعت ۸ صبح امروز ششم اردیبهشت آغاز شده است، افزود: عصر امروز هم گروه‌های زبان‌های خارجی و هنر و فردا جمعه در نوبت صبح آزمون گروه علوم تجربی برگزار می‌شود.

وی اظهارداشت: ۶۳ درصد داوطلبان استان در نوبت اول آزمون سراسری خانم و ۳۷ درصد آقا هستند.

به گفته رئیس دانشگاه لرستان، آزمون سراسری مرحله‌ی دوم، هفتم و هشتم تیرماه امسال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • از شگفتی سفر به پاکستان و سریلانکا استقبال گروه‌های گوناگون از رئیس‌جمهور بود
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • آغاز یک راهبرد فرهنگی با سفر رئیس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا
  • آغاز ماراتن علمی ۳۵۵۶۱ داوطلب آزمون سراسری در لرستان
  • آغاز ماراتن آزمون سراسری در لرستان