Web Analytics Made Easy - Statcounter

علت تشدید بار ترافیکی شدید امروز صبح در مسیر خیابان انقلاب ابتدای خیابان ویلا، نقص فنی یک دستگاه خودروی جک بود. خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور پایتخت ضمن بیان این خبر گفت: در ساعت ۰۷:۵۰ صبح امروز در مسیر خیابان انقلاب ابتدای خیابان ویلا ابتدای پل، یک دستگاه سواری جک از ناحیه چرخ‌ها دچار نقص فنی می‌شود و به طور کامل آمد و شد خودرو‌ها را در این مسیر و در روی پل مسدود و متوقف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با توجه به غیر قابل حرکت بودن این وسیله نقلیه خودرو‌های دیگر پشت سر این وسیله نقلیه متوقف شده و هیچ خودرویی قادر به حرکت و تردد در این مسیر نبود که بر ترافیک این محدوده هر لحظه افزوده می‌شد.   بیشتر بخوانید: بازگشت ترافیک پایتخت به روز‌های قبل از ماه رمضان
رنجبر افزود: به همین علت صبح امروز شاهد بار سنگین ترافیکی در این محدوده بودیم که با حضور عوامل منطقه منطقه ۶ پلیس راهور و حضور به موقع جرثقیل و انتقال این خودرو به لاین کندرو از بار ترافیکی کاسته شد و جریان ترافیک به حالت اولیه بازگشت.
پلیس راهور از شهروندان خواست قبل از حرکت از سالم بودن سیستم‌های خودور مطمئن شوند و سپس اقدام به حرکت کنند تا دیگر شاهد بروز ترافیک در سطح شهر نباشیم.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور ترافیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور ترافیک پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران

سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا کلاک و در آزادراه کرج - تهران از پل کلاک تا گرمدره کرج سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین روان گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901593

دیگر خبرها

  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها
  • ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!