Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@23:30:25 GMT

میلان ضررهای خود را کاهش و درآمدهایش را افزایش داد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۹۸۰۹

میلان ضررهای خود را کاهش و درآمدهایش را افزایش داد

در حالی که اکثر باشگاه‌های اروپایی در نتیجه شیوع کرونا متحمل ضرر شده‌اند، روسونری در یک سال گذشته توانسته ضرر‌های مالی‌اش را کاهش دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق اعلان نشریه گاتزتادلواسپورت، باشگاه میلان نه تنها توانسته ضرر‌هایش را در سال جاری پنجاه درصد کاهش دهد، بلکه در نظر دارد که فصل آینده هم درآمدهایش افزایش داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه ایتالیایی مدعی شده میلان که در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و در یک فصل اخیر به طر مرتب نتایج خوبی هم کسب کرده است، امسال 95 میلیون یورو ضرر مالی داشته و این در حالیست که این تیم فصل گذشته در پایان ماه ژوئن ضرری 195 میلیون یورویی گزارش کرده بود. این در حالیست که وضعیت اکثر تیم‌های بزرگ اروپایی به دلیل شیوع کرونا و از دست دادن منابع درآمد همیشگی‌شان تعریف نداشته و زیان مالی آنها روزافزون بوده است.

میلانی‌ها از محل پس‌ انداز‌ برای اعطای حقوق به بازیکنان‌شان توانسته‌اند رقمی قابل توجهی ذخیره کنندو اکنون بیش از پیش برای توجه خود را روی وجوه اقتصادی مدیریت باشگاه معطوف کرده‌اند و به دنبال جذب اسپانسرهایی جدید هستند.

سری A| اینتر مقابل رُم پیروز شد، یوونتوس به کسب سهمیه امیدوار ماند/ میلان تورینو را گلباران کرد

گاتزتا با اعلام اینکه که درآمد سال گذشته باشگاه 35 میلیون یورو بوده است، نوشته که باشگاه میلان انتظار دارد که با بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ در سال‌ آینده این رقم به 50 میلیون یورو افزایش پیدا کند. اگر روسونری به لیگ قهرمانان صعود کند نیز 50 میلیون یوروی دیگر به درآمدهای این باشگاه اضافه خواهد شد و مجموعاً رقم کل درآمدهای میلان در سال 2022 به 100 میلیون دلار یورو خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سری A میلان ویروس کرونا سری A میلان میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی قنوات این شهرستان بیان نمود: نظارت مستمر و بهره گیری از دستور کار کارشناسی، عملیات مناسب را برای حفاظت فیزیکی، کاهش خطرات احتمالی ناشی از بلایای طبیعی، دسترسی به آبـدهی پایدار و حفظ کیفیت آب در قنوات را فراهم می‌سازد . میرجلیلی معاون فنی شهرستان نیز توصیه‌های فنی در ایجاد بند خاکی حفاظتی میله چاه‌ها و همچنین تامین شیب هیدرولیکی و افزایش دبی آب را با اجرای عملیات صحیح کف شکنی، بغل بری و بغل تراشی را برای افزایش عمر مفید قنات، کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری و اصلاح مسیر را به پیمانکار توصیه نمود.

دیگر خبرها

  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • ثبات دلار مبادله‌ای/یورو کاهش یافت
  • افزایش تولید برق در هند با کاهش قیمت زغال‌سنگ
  • قیمت نفت برای سومین روز کاهش یافت
  • نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد
  • افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • واردات نفت هند از روسیه افزایش و از عربستان کاهش یافت
  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید