Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@19:15:12 GMT

فدرر خواهان پایان بلاتکلیفی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۹۸۲۰

فدرر خواهان پایان بلاتکلیفی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ شد

تنیسور مطرح سوئیسی از مسئولان برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ خواست تا ورزشکاران را از بلاتکلیفی خارج کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که کمتر از سه ماه تا آغاز بازی‌های المپیک 2020 توکیو باقی مانده است، اخبار متفاوتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه این بازی‌ها به خاطر شرایط کرونایی در کشور ژاپن یا لغو خواهد شد یا یکبار دیگر برگزاری‌اش به تعویق خواهد افتاد، این در حالی که مسئولان برگزاری این رویداد مهم مصمم به برگزاری این بازی‌ها با به کارگیری سخت‌ترین پروتکل‌های بهداشتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راجر فدرر مرد شماره «3» حال حاضر تنیس جهان، از مسؤلان برگزاری بازی‌های المپیک توکیو خواست به بلاتکلیفی در مورد برگزاری این بازی‌ها پایان دهند.

برنده 20 گرنداسلم در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «لمان بلو» سوئیس درباره احتمال حضورش در بازی‌های المپیک 2020 گفت: راستش نمی‌دانم چه فکری کنم. در دوراهی قرار دارم. دوست دارم در المپیک بازی کنم و برای سوئیس مدال‌آوری کنم که انجام این کار باعث افتخار من خواهد بود اما اگر این بازی‌ها به خاطر وضعیت موجود برگزار نشود، من اولین نفری خواهم بود که این تصمیم را درک خواهم کرد.

وی افزود: فکر می‌کنم چیزی که ورزشکاران در حال حاضر به آن نیاز دارند، اعلام تصمیم نهایی است، مبنی بر اینکه آیا بازی‌های المپیک برگزار خواهد شد یا خیر؟ در حال حاضر تصور می‌کنیم که این اتفاق (برگزاری بازی‌های المپیک) خواهد افتاد. به عنوان یک ورزشکار هم می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید بنا به شرایط موجود به المپیک بروید یا خیر! اگر احساس می‌کنید مقاومت زیادی وجود دارد، شاید بهتر باشد که به این بازی‌ها نروید، واقعاً نمی‌دانم چه بگویم!

جنجال در ژاپن برسر واکسینه شدن ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی

اخیراً کمپینی آنلاین برای جمع‌آوری امضا به منظور لغو بازی‌های المپیک 2020 توکیو به راه افتاد که در 9 روز بیش از 350 هزار نفر آن را امضا کردند و روز گذشته آن را تقدیم مقامات برگزاری بازی‌های المپیک 2020 کردند. درنظرسنجی‌های اخیر صورت گرفته بیش از 60 درصد مردم ژاپن خواهان لغو یا به تعویق افتادن برگزاری این رویداد ورزشی شده‌اند.

کمیته بین‌المللی المپیک، مسئولان برگزاری بازی‌های المپیک 2020 و دولت ژاپن بارها وعده داده‌اند که این بازی‌ها طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از تاریخ 23 جولای (یکم مرداد) تا 8 آگوست (17 مرداد) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو تنیس راجر فدرر المپیک 2020 توکیو تنیس راجر فدرر برگزاری بازی های المپیک بازی های المپیک 2020 بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا امروز جمعه برگزار و تیم‌های فوتبال ژاپن و ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر ژاپن به پایان رسید و تا سامورایی‌ها بر قله فوتبال آسیا در رده امیدها بایستند.

قضاوت این دیدار را موعود بنیادی فر برعهده داشت.

در دیدار رده بندی هم روز گذشته عراق موفق شد با برتری برابر اندونزی عنوان سومی را از آن خود کند.

به این ترتیب، ژاپن، ازبکستان و عراق ۳ نماینده قاره آسیا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهند بود. اندونزی هم باید در دیدار پلی آف به مصاف گینه، نماینده قاره آفریقا، برود تا تکلیف آخرین تیم راه یافته به المپیک مشخص شود.

کد خبر 6095977

دیگر خبرها

  • هنیه: خواهان توافقی برای تضمین خروج اشغالگران از غزه هستیم
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد