Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیر کل نهاد کتابخانه‌های استان یزد با بیان این که تا آبی شدن وضعیت کرونایی استان استفاده از سالن‌های مطالعه ممنوع است، گفت: در حال حاضر تنها وی.آی.پی کتابخانه مرکزی یزد قابلیت اجاره دادن به دانش‌آموزان و دانشجویان را دارد.

«رقیه دوست فاطمی‌ها» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا راجع به گلایه برخی دانش‌آموزان و دانشجویان مبنی بر نیازشان به استفاده از کتابخانه‌های عمومی استان، اظهار کرد: متاسفانه با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا تا زمان آبی شدن وضعیت کرونایی استان، اجازه خدمات‌دهی کتابخانه‌ها به صورت حضوری وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت نارنجی استان به لحاظ شیوع کرونا در حال حاضر، گفت: تا حصول وضعیت آبی، سالن‌های مطالعه کتابخانه‌های استان تعطیل است و خدمات‌دهی نخواهیم داشت هرچند که نیروها و پرسنل کتابخانه‌ها غیرفعال نیستند و فعالیت‌های خود را در فضای کتابخانه و به صورت آنلاین انجام می‌دهند.

مدیر کل نهاد کتابخانه‌های استان با بیان این که شرایط کرونا بر فعالیت کتابخانه‌ها و عضوگیری‌ها تاثیر سوء زیادی داشته است، گفت: در حال حاضر تنها وی.آی.پی کتابخانه مرکزی یزد قابلیت اجاره دادن به دانش‌آموزان و دانشجویان را دارد و متقاضیان می‌تواند در فضای شخصی مربوط به خود و ضمن رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، از فضای مطالعاتی بهره‌مند شوند.

دوست فاطمی‌ها در پایان با بیان این که حدود 300 نفر پرسنل این نهاد همگی بدون تعلیق با غیرفعال شدن مشغول به کار هستند، گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی استان آمادگی دارد تا هر زمان که فعالیت کتابخانه‌ها مجاز اعلام شود، مجدداً و با قدرتی مضاعف به اعضا و علاقمندان به کتاب خدمات ارائه کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری نهاد كتابخانه هاي عمومي يزد کروناویروس سالن مطالعه عمومی دانش آموزان کتابخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • وضعیت حقوق بشر در ایران برای اولین بار به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • فیلم/ حال و هوای دانش‌آموزان عراقی در حرم اباعبدالله(ع)
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند