Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر این روزها شما هم استرس و ترس از ابتلا به ویروس خطرناک و کشنده‌ای که یکسال است تمام دنیا را درگیر خود کرده، دارید خیلی نگرانی شما بی‌دلیل نیست. هنوز هیچ درمان قطعی برای ویروس کرونا کشف و ارائه نشده و علاوه‌بر کشندگی و سرعت شیوع نوع اول این ویروس امروز با معضل شیوع انواع جهش یافته این ویروس مهلک نیز مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای انجام تست به هوم کا اعتماد کنید

با افزایش زمان ماندگاری این بیماری در دنیا، مسلما بیش از این نمی‌توان تعطیلی‌ها را ادامه داد. همچنان مشاغلی هستند که کار درآن‌ها یا رفت و آمد به محیط این مشاغل ریسک ابتلا به بیماری را افزایش می‌دهد. البته حضور روزانه ما در تجمع‌ها نیز خود دلیلی می‌شود برای نگرانی بیشتر افراد به ابتلای بیماری، بنابراین بهتر است با انجام تست کرونا در منزل خیال خود را آسوده کنیم.

انواع تست کرونا در منزل

تست کرونا تنها روش قطعی جهت تشخیص به ابتلا یا عدم ابتلای افراد به ویروس کووید ۱۹ محسوب می‌شود. امروز از روش‌های متفاوتی همچون تست آنتی ژن، تست آنتی بادی یا pcr و سی‌تی اسکن ریه جهت تشخیص کووید ۱۹ استفاده می‌کنند. اما مطمئن‌ترین آنها کدام است؟

تست آنتی بادی در منزل

دیگر روش تشخیص ابتلا به کووید ۱۹ انجام تست آنتی بادی است. اما نکته‌ای را باید درمورد این روش تشخیصی بدانید، شما با انجام تست آنتی بادی در واقع از سابقه ابتلای خود به ویروس کرونا مطلع می‌شوید.

تست آنتی بادی قدرت تشخیص ویروس‌های فعال در بدن را ندارد و تنها با تشخیص پادتن‌های کرونا می‌تواند تشخیص دهد که فرد قبلا به این بیماری مبتلا شده و دوره بیماری را نیز به سلامت پشت سر گذاشته است. در صورتی که تست آنتی بادی مثبت اعلام شود، فرد به هیچ‌وجه ناقل نیست و در سلامت کامل به سر میبرد.

تست pcr در منزل

تست pcr سومین روش تشخیص بیماری کووید ۱۹ و البته قابل اعتمادترین و بهترین روش تشخیص این بیماری ‌است. این تست نیز با نمونه‌گیری از مخاط بینی و انتهای حلق انجام می‌گیرد. در این روش تشخیصی پروتئین‌ها و ویروس‌های فعال در بدن فرد شناسایی می‌شود. پاسخ‌دهی این روش از تشخیص کرونا چند روز زمان می‌برد و تنها در مراکز مجاز تشخیصی و بیمارستانی انجام می‌گیرد.

تست pcr را در آزمایشگاه انجام دهیم؟

نگرانی بزرگی که این روزها ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده ریسک ابتلا به بیماری در مراکز آزمایشگاهی و بیمارستانی‌است، چراکه این مراکز خود شیوع بالایی از بیماری را متحمل هستند. بهترین روش جهت رفع شک ابتلا و یا عدم ابتلا به کرونا بدون پذیرفتن ریسک ابتلای احتمالی در آزمایشگاه و بیمارستان انجام تست کرونا در منزل است. شما می‌توانید روش انجام تست pcr در منزل را انتخاب کنید. به کمک مجموعه هوم‌کا بدون اینکه به آزمایشگاه بروید در منزل تست کرونا بدهید.

تست pcr در منزل هوم کا

همانطور که اشاره کردیم انجام تست کرونا در منزل به روش pcr بهترین و مطمئن‌ترین روش اطلاع از ابتلا و عدم ابتلا به کروناست. هوم کا برای راحتی حال شما عزیزان در هر منطقه از تهران آماده ارائه خدمات تست کرونا در منزل به شماست. شما می‌توانید تست کرونا در منزل و محل را برای سازمان خود نیز از هوم‌ کا با تخفیف ویژه بخواهید:

روش اول:

با هوم کا تماس بگیرید. با مشاوره و کارشناس هوم کا جهت رزرو نوبت صحبت‌های لازم را انجام دهید. نوبت گیرید و زمان مورد نظر خود را تعیین کنید. می‌توانید محل انجام تست کرونا را محل کار خود نیز انتخاب کنید. مامور انجام تست در زمان مقرر در محل کار یا زندگی شما حاضر می‌شود. پس از انجام تست، نمونه گرفته شده از مخاط بینی و حلق با رعایت کامل اصول آزمایشگاهی به مرکز تشخیصی منتقل می‌شود و در زمان معین شده پاسخ تست را دریافت خواهید کرد.

روش دوم:

به وب سایت هوم کا مراجعه کنید و گزینه ثبت رایگان درخواست را بزنید. فرم را پر کنید. کارشناسان هوم کا با شما تماس می‌گیرند و درخواستتان نهایی می‌شود. زمان و مکان را بسته به خواست خود تعیین می‌کنید و در زمان مقرر مامور انجام تست به محل کار یا زندگی شما مراجعه می‌کنید. کل فرایند تست بیش از چند دقیقه زمان نمیبرد. چنانچه فرد مورد تست کودک است والدین باید در انجام تست همکاری لازم را انجام دهند. هزینه تست pcr در منزل

هزینه‌های انجام تست pcr در منزل با وجود اینکه جهت دقت بیشتر در پاسخ تست از حلق و بینی بصورت همزمان انجام می‌گیرد طبق تعرفه وزارت بهداشت خواهد بود. ممکن است برای تست کرونا در منزل حومه تهران و کرج، تغییر در هزینه تست وجود داشته باشد که به جهت حمل و نقل نمونه‌گیر و ارسال نمونه به آزمایشگاه خواهد بود.

در صورتی که تست pcr در منزل مثبت بود

چنانچه تست کرونای شما و یا یکی از اعضای خانواده مثبت اعلام شد حتما موارد زیر رعایت شود:

برای جلوگیری از شیوع بیماری در خانواده و دیگر اطرافیان بلافاصله قرنطینه را شروع کنید. حتما فرد مبتلا در منزل از ماسک استفاده کند. مصرف مایعات ترجیحا گرم را افزایش دهید. از مصرف چربی‌ها و غذاهای جامد بپرهیزید. مصرف بموقع و دقیق داروها را جدی بگیرید. تا پایان قرنطینه از منزل خارج نشوید. حمام و توالت بیمار بهتر است جدا شود. جهت تهویه هوای منزل هر چند ساعت یکبار مدتی پنجره‌ها را باز کنید تا جریان هوای اتاق و منزل تازه شود. علائم ابتلا به ویروس کرونا

ویروس کرونا از زمان شیوع تا به امروز بارها با علائم و تظاهرات ظاهری مختلفی خود را در افراد مبتلا نشان داده است. بنابراین به قطع نمی توان اظهار کرد که تمام علائم در همه افراد یکسان بروز می‌کند. برخی تنها ممکن است بخشی از علائمی که ذکر می‌کنیم را داشته باشند:

بروز تب بالای ۳۷ درجه بروز سرفه‌های آزار دهنده و ممتد احساس گلو درد ایجاد سردردهای ناگهانی و طولانی بی حالی و خستگی بدون دلیل و یا فعالیت جسمانی زیاد احساس خواب‌الودگی حتی درصورت استراحت و خواب کافی آبریزش بینی در انواع جهش یافته ویروس گرفتگی بینی عطسه‌های ممتد در انواع جهش یافته ویروس پرآبی چشم‌ها اسهال تکرار شونده تهوع و استفراغ طولانی مدت از دست دادن حس بویایی از دست دادن حس چشایی چگونه از ابتلا به کرونا پیشگیری کنیم؟

بهترین روش‌های عدم ابتلا و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا همچنان رعایت پروتکل‌ها و موارد بهداشت شخصی و عمومی است که از ابتدای شیوع ویروس نیز عنوان شده است. شما می‌توانید با رعایت موارد زیر را حدود قابل توجهی ریسک ابتلا به بیماری را در خود کاهش دهید:

سطوح کار و اجسامی که در طول روز با آنها در تماس هستید را ضدعفونی کنید. حتما در طول روز چند بار دست‌ها را با آب و صابون شستشو دهید. از حضور در تجمعات انسانی جدا بپرهیزید. عدم لمس دهان با دست. عدم لمس بینی و چشم با دست. هربار شستن دست‌ها حداقل باید ۲۰ ثانیه زمان ببرد. نوشیدن بیشتر مایعات را روشی موثر بدانید، چراکه با افزایش رطوبت گلو از لانه‌گزینی ویروس جلوگیری می‌کنید. از ماسک استفاده کنید. از وسایل نقلیه عمومی استفاده نکنید. در صورت لزوم حضور در اماکن شلوغ از دو ماسک سه لایه استفاده کنید. از دست دادن و روبوسی با دیگران جدا خودداری کنید. منظور از نتیجه منفی کاذب تست pcr چیست؟ در صورتی که پاسخ تست شما منفی باشد به احتمال زیاد خوشبختانه شما مبتلا به ویروس کرونا نیستید. در مواردی ممکن است تست کرونای شما منفی کاذب باشد که ناشی از اشتباه انسانی است. درصورتی که نمونه برداری تست کرونا صحیح انجام نگرفته باشد و در انتقال نمونه قصوری صورت گرفته باشد نتیجه تست منفی کاذب خواهد بود. ممکن است شما خیلی دیر تست کرونا داده باشید. ممکن است در دوره نهفتگی تست کرونا داده باشید که در صورت کم بودن ویروس در بدن، تست منفی اعلام می‌شود. منظور از نتیجه مثبت تست pcr چیست؟ با انجام تست pcr و اعلام نتیجه مثبت لزوما شما مبتلا نیستید و این تست تنها نشان می‌دهد که RNA ویروس در بدن شما وجود دارد و شاید ویروس فعالی در بدن نداشته باشید. ممکن است نتیجه مثبت ناشی از حمل اشتباه نمونه و تماس با نمونه آلوده باشد. چنانچه جواب تست شما منفی بود اما علائم داشتید حتما با پزشک مشور کنید و درصورت توصیه پزشک سی تی اسکن انجام دهید. در صورت درگیر بودن ریه شما باید وارد قرنطینه شوید و تحت نظر پزشک باشید. در صورت افزایش علائم و وخامت حال حتما به بیمارستان مراجعه کنید. احتمال ابتلای کودکان به کرونا

امروز با جهش یافتگی ویروس کرونا، ابتلای بسیاری از کودکان به انواع کرونای انگلیسی و هندی گزارش شده است و این فرضیه که کودکان در برابر کرونا مصونیت دارند رد شده است. کودکان نیز مبتلا به کرونا می‌شوند اما علائم خفیفی را تجربه می‌کنند و سریعتر بهبود پیدا می‌کنند.

درصورتی که در کودک علائمی مانند: بی‌قراری بی‌دلیل، بدخلقی، اختلال در خواب، تب بالا، آبریزش بینی و عطسه، بی‌حالی و خستگی حتی با وجود استراحت کافی، کاهش اشتها و شکایت از سردرد و گلو درد را مشاهده کردید نسبت به ابتلای کودک خود مشکوک شده و حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید.

هوم کا برای خدمات رسانی بهتر به هموطنان عزیز شرایطی فراهم کرده تا بتوانید بدون ریسک ابتلا به بیماری در مراکز تشخیصی و بیمارستانی، که خود امروز کانون شیوع ویروس هستند، از خدمات تست کرونا در منزل استفاده کنید. کافیست با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید یا از طریق سایت هوم کا، درخواست تست کرونا در خانه را ثبت و تایید نمایید.

لینک کوتاه: asriran.com/003Hzj

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ریسک ابتلا به بیماری تست کرونا در منزل انجام تست کرونا تست آنتی بادی تست pcr در منزل ویروس کرونا روش تشخیص عدم ابتلا کووید ۱۹ محل کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم

به گزارش ورزش‌سه، مهدی رجب‌زاده سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز که تیمش‌ موفق شد پیروزی بزرگی در آخرین مسابقه به دست بیاورد، باز دیگر درباره رای کمیته انضباطی صحبت کرد و آن را غیرمنصفانه دانست و گفت: ببینید بحث منصفانه بودن یا نبودن این رأی چیزی نبود که ما قبول داشته باشیم. اگر بخواهیم بگوییم ناعادلانه بود محروم می‌شویم. شما رسانه ها باید بگویید و اعتراض کنید چون واقعا رأی باید سه بر صفر به نفع ما می‌شد. به هر حال استقلال ملاثانی نتوانسته شرایط میزبانی را فراهم کند.
او ادامه می‌دهد: کمیته انضباطی استقلال خوزستان را مقصر دانسته است، درصورتی که استقلال خوزستان کاره ای نیست. آقای نجفی مدیرعامل محترم استقلال خوزستان سوم اردیبهشت مصاحبه کردند و گفتند من از قبل نامه زدم و گفتم ما استادیوم غدیر را به استقلال ملاثانی نمی‌دهیم‌. اسنادش هم موجود است.خب زمانی که اعلام کرده اند ما زمین را نمی‌دهیم و استقلال ملاثانی این زمین را معرفی می‌کند با علم اینکه می‌دانستند زمین را به آنها نمی‌دهند، خب مقصر کیست؟ استقلال خوزستان یا استقلال ملاثانی؟!
رجب‌زاده سپس اینطور حرف‌هایش را در نشست خبری جمع‌بندی کرد و افزود: پس به نظر من مقصر استقلال ملاثانی بوده است و رأی باید به نفع ما صادر می‌شد.خیلی جالب است که کمیته انضباطی آمده استقلال خوزستان را مقصر و جریمه کرده است و بعد هزینه‌های تکرار بازی را روی دوش استقلال ملاثانی گذاشته است. خب اگر استقلال خوزستان مقصر است چرا هزینه های بازی را استقلال ملاثانی باید بدهد، اگر استقلال ملاثانی مقصر است چرا بازی بازی ۳ بر صفر نمی‌شود؟
الان خیلی برای من جالب است که هم استقلال ملاثانی مقصر شده و هم استقلال خوزستان. درصورتی که یک مقصر باید معرفی شود.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی با تاکید بر این نکته که به حکم کمیته انضباطی اعتراض دارند ‌و‌ پرونده را به استیناف می‌برند، بیان کرد: این مسائل وجود دارد و ما به کمیته استیناف اعتراض می‌کنیم. از کمیته استیناف که انسان های محترم و شریفی هستند  توقع دارم که اگر حق فجرشهید سپاسی ۳ بر صفر است ۳ امتیاز را بدهند. دنبال تکرار بازی نباشیم. استقلال ملاثانی به هر دلیلی نتوانسته میزبانی بکند. 
رجب‌زاده در ادامه حتی خبر از بردن پرونده به دادگاه عالی ورزش می‌دهد و می‌گوید: این پرونده اگر وارد cas شود، cas می‌گوید استقلال خوزستان چه ربطی به پرونده دارد و اصلا کاری به این باشگاه ندارد. می‌گوید ملاثانی باید شرایط را فراهم می‌کرده و نتوانسته فراهم کند. آنها دنبال شخص سوم نیستند. باشگاه لایحه را نوشته و در روزهای آینده به کمیته محترم استیناف تقدیم خواهیم کرد و آنچه را که حق است اجرا کنند. اگر حق با ما نیست ما را متقاعد کنند، اذعان عمومی را  طبق قوانینی که دارند متقاعد کنند. الان در این قضیه ما متقاعد نشده‌ایم و اعتراض داریم و قطعا پیگیری خواهیم کرد و انشاالله که حق به حق دار برسد. چون چنین مواردی قبلا هم بوده و اتفاق افتاده است. حتی اگر این رأی تکرار شود مطمئن باشید باشگاه‌ ما به AFC و CAS شکایت خواهد کرد.
ما پیگیری خواهم کرد و نمی‌گذاریم این حق از فوتبال استان ضایع شود.
سرمربی فجر در پایان گفت: از مسئولین استان، استاندار محترم، نماینده های مجلس، اداره کل ورزش و جوانان و امام جمعه محترم استان توقع داریم پیگیری کنند و حق فوتبال استان را بگیرند. چرا باید بازی تکرار شود؟ اصلا بازی نباید تکرار شود. ان‌شاالله کمیته استیناف همان چیزی که حق است را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • عملیات جستجوی جنازه جوان غرق شده شوشی ادامه دارد
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!