Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@15:02:23 GMT

تکمیل تمامی واحدهای مسکن مهر در کردستان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۰۱۷۳

تکمیل تمامی واحدهای مسکن مهر در کردستان

سرپرست معاونت مسکن و باز آفرینی اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده مابقی واحدهای مسکن مهر استان تا پایان تیرماه سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مصطفی رضایی روز شنبه در جمع خبرنگاران استان با اشاره به اینکه از مجموع واحدهای در تعهد استان، تنها یک هزار و ۶۷۰ واحد باقیمانده است، افزود: از این تعداد ۳۶۱ واحد خود مالک، ۲۵۷ واحد در قالب تعاونی و یک هزار و ۵۲ واحد نیز به صورت تفاهم نامه سه جانبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: واحدهای باقیمانده دارای پیشرفت فیزیکی مناسبی بوده و تمهیدات و هماهنگی‌های لازم نیز با دستگاه‌های خدمات رسان صورت گرفته است.

سرپرست معاونت مسکن و باز آفرینی اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: عملیات اجرایی مسکن مهر در سطح استان به استثنای واحدهایی که مشکل و پرونده حقوقی دارند تا پایان تیرماه سال جاری به اتمام رسیده و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

تاکنون از مجموع ۳۸ هزار و ۶۶۰ واحد مسکن مهر کردستان ۳۶ هزار و ۲۶۲ واحد به متقاضیان تحویل داده شده و ۷۲۸ واحد نیز از طرح مسکن مهر خارج شده است.

بر اساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن کشور، استان کردستان یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسکن مهر مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از نوسازی و درجاسازی واحدهای فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستاهای تابعه بر اساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد و اظهار کرد: واحدهای فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحدهای واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستاهای خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود.

وی ادامه داد: مالکان با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحدهای فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند.

کد خبر 6092110

دیگر خبرها

  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد