Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم استقلال در آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر بیستم مقابل سپاهان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. در آن دیدار تیم استقلال در دقایق ۱۴ و ۳۵ به ترتیب توسط سجاد شهباززاده و سروش رفیعی دروازه خود را باز شده دید. پس از پایان بازی با کارشناسی فنی مسابقه سپاهان و استقلال مشخص شد که این دو گل روی اشتباه عارف غلامی یکی از مدافعان میانی تیم استقلال به ثمر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عارف غلامی پس از آن بازی تا مدتی مغضوب کادر فنی قبلی و حتی جدید تیم استقلال بود و بازی نمی‌کرد. البته دلیل آن به این شکل عنوان می‌شد که چون به لحاظ روحی شرایط حضور در مسابقات را ندارد از ترکیب کنار گذاشته می‌شود. اما با اتفاقی که در پایان دیدار جام حذفی مقابل پیکان رخ داد و محمد دانشگر مغضوب کادر فنی شد، این فرصت برای عارف‌ غلامی به وجود آمد تا بار دیگر در ترکیب تیم استقلال حضور پیدا کند.

غلامی در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا یکی از بازیکنان اصلی در ترکیب این تیم بود که تنها در یک دیدار از ۶ بازی برای این تیم به میدان نرفت. مسابقاتی که استقلال با صدرنشینی از آن خارج و به دور یک هشتم نهایی صعود کرد. با این وجود عارف غلامی با اشتباه مرگباری که مقابل ذوب‌آهن انجام داد بار دیگر ثابت کرد عارف این فصل، با عارف فصل گذشته زمین تا آسمان متفاوت است.

او در لیگ نوزدهم جزو بازیکنان تاثیرگذار استقلال بود که در ۲۱ بازی از مجموع ۳۰ هفته لیگ برتر در ترکیب این تیم حضور پیدا کرد و یک گل هم مقابل سایپا (در دیداری که ۴ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید) به ثمر رساند.

قطعاً با توجه به شرایط اخیر پس از بخشش محمد دانشگر و با گاف بزرگی که عارف غلامی در دیدار با ذوب آهن داد، شانس دانشگر برای بازگشت به ترکیب اصلی زیاد شد.

همچنین درباره جدایی محمود فکری از استقلال نیز می‌توان به همین موضوع اشاره کرد. اشتباهات غلامی در دیدار با سپاهان شرایط را برای جدایی فکری از این تیم مهیاتر کرد تا در هفته اول دور برگشت و تساوی روبروی مس رفسنجان این مربی استعفا کرده و از استقلال برود.

باید دید عارف غلامی با این شیوه بازی‌های سینوسی، چه آینده ای را برای فرهاد مجیدی رقم خواهد زد؟ چرا که استقلال پس از دریافت گل دوم از ذوب آهن همه امیدهایش برای کسب پیروزی و حتی مساوی را از دست داد و در شبی که پرسپولیس و سپاهان چهار امتیاز از دست داده بودند، استقلال ۳ امتیاز حیاتی را هدر داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال عارف غلامی استقلال عارف غلامی تیم استقلال عارف غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر فردا در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز می رود که جواد نکونام برای پیروزی در این بازی حساب ویژه ای روز مهاجم آرژانتینی باز کرده است.

بلانکو که در این فصل با وجود شروع نه چندان ایده آل به مرور در ترکیب تیمش جا افتاد و در بازی رفت دو تیم هم گلزنی کرد، در هفته های اخیر ستاره بی چون و چرای ترکیب آبی ها بوده و با درخشش چند باره در بازی های مهم امتیازاتی بسیار حیاتی برای تیمش کسب کرده است.

ستاره آرژانتینی با توجه به آمادگی بالای جلالی و سایر هافبک های استقلال و البته مهارت خودش در توپ های بلند و حفظ توپ، بخت نخست گلزنی تیم نکونام در این بازی است و سرمربی موفق استقلال امیدوار است یک بار دیگر پاسخ اعتمادش به این بازیکن را در این بازی بزرگ دریافت کند.

دیگر خبرها

  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر