Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین در پیامی از مردم قزوین در خلق صحنه های زیبا در طرح مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در پیامی ضمن تبریک عید سعید فطر از حضور مردم در صحنه های کمک به نیازمندان تشکر و قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: مردم استان در ماه میهمانی خدا صحنه‌های زیبایی از همدلی و مواسات را خلق کرده و به نمایش گذاشتند، ماه رمضان ماه تامل در رفتارها  ماه اندیشیدن و رسیدن به قرب الهی و جهاد اکبر است و امیدواریم که از این فرصت به خوبی استفاده کرده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان ماه مبارک رمضان و از ابتدای ماه شوال از خداوند می خواهیم با همدلی و همزبانی و کمک و حمایت یکدیگر زندگی جدیدی را اغاز کنیم.

در بخش دیگری از پیام استاندار قزوین آمده است: مردم عزیز و مومن قزوین صحنه های زیبایی از سخاوت و مواسات را در ماه مبارک رمضان در حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا رقم زدند و از خداوند می خواهیم هرچه زودتر از شر ویروس کرونا نجات پیدا کنیم.

در بخش پایانی این پیام آمده است: دستگیری در شرایط سخت همان ارزش افرینی است که ماه رمضان به ما هدیه داده است و باید آنرا به طور مستمر در زندگی خود مورد توجه قرار دهیم

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۰۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از دانشجویان دانشکده فنی حرفه‌ای قزوین ظهر شنبه با برگزاری تجمعی از مردم مظلوم غزه حمایت کرده و نسل کشی بی رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع دانشجویان قزوینی حمایت خود را از دانشجویان ازادی خواه آمریکا اعلام کرده و برخورد خشن پلیس با اعتراض این دانشجویان را محکوم کردند.

گفتنی است در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیره سره آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

همچنین خبرها حاکی است در روزهای پیش رو دانشجویان دیگر دانشگاه‌های استان قزوین نیز تجمع اعتراضی برگزار خواهند کرد.

کد خبر 6090184

دیگر خبرها

  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین