Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – سیدمحمد علوی درباره آفساید اعلام شدن گل این تیم در بازی با نساجی که باعث شد فولادی ها با شکست زمین را ترک کنند، اظهارکرد:‌ متاسفانه داوری باعث شد، به حداقل امتیاز بازی نرسیم. کمک داوری که گل فولاد را آفساید اعلام کرد بعد از بازی در فرودگاه ابراز تاسف داشت و عنوان کرد که در این صحنه اشتباه کردم و برای اولین بار است که چنین تصمیم اشتباهی را می‌گیرم و واقعا قصد و غرض هم نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به هر حال ما نمی‌گوییم این اشتباه عمدا بوده و می‌گوییم، سهوا، اما حق تیم فولاد خورده شد. فولاد برای سفر به قائم‌شهر و بازی با نساجی هزینه‌های زیادی را متحمل شده بود و تنها هدف ما رسیدن به نتیجه مطلوب مدنظرمان بود اما بعد با یک اشتباه این‌چنینی، به حق خود نرسید.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: همین یک امتیاز نیز می‌توانست در ادامه مسیر به ما کمک کند، همان‌طور که می‌دانید فصل گذشته تیم فولاد به خاطر یک امتیاز کمتر نتوانست به صورت مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و راهی پلی‌آف شد.

وی تاکید کرد:‌ پس همین اشتباهات داوری، حق یک تیم را ضایع می کند و متاسفانه برای چندمین بار است که این اشتباهات گریبانگیر باشگاه فولاد می‌شود. البته با عذرخواهی داور، مشکل حل نمی‌شود زیرا فولاد مجموعه بزرگی از هوادار را دارد که باید پاسخگوی آن‌ها نیز باشیم و این عذرخواهی حق هوادار و باشگاه و همچنین تلاش کادرفنی و بازیکنان را نمی‌دهد. امیدوارم کمیته داور نگاه خوبی به تیم‌های شهرستانی داشته باشد و حق این تیم‌ها با چنین اشتباهاتی ضایع نشود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نساجی فولاد خوزستان فولاد خوزستان نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید

اشتباه داوری دیگری علیه ناتینگهام فارست تایید شد.

طرفداری | با وجود واکنش‌های منفی به بیانیه ناتینگهام فارست، حالا صحبت‌های آن‌ها تایید می‌شود. 

بین دو نیمه بازی اورتون و ناتینگهام فارست، اوانجلوس ماریناکیس قصد داشت علیه داوران این دیدار بیانیه صادر کند. به نظر می‌رسید در نیمه اول حداقل 2 بار به نفع تیم او پنالتی اعلام نشده است. با این حال با تلاش اطرافیان مالک عصبانی، این بیانیه تنها چند ثانیه پس از سوت پایان بازی منتشر شد. آن‌ها نوشته بودند:

سه تصمیم به شدت اشتباه رخ داد. سه پنالتی به نفع ما گرفته نشد که به راحتی این را نمی‌پذیریم. به کمیته داوران لیگ برتر انگلیس هشدار داده بودیم که داور VAR (استوارت اتول) طرفدار لوتون تاون است (دیگر رقیب فارست). آن‌ها او را عوض نکردند. صبوری ما زیر سوال رفته است. از گزینه‌هایمان استفاده خواهیم کرد. 

این بیانیه با موجی از واکنش‌های منفی همراه شد. در حالی که چند تیم این بیانیه را به تمسخر گرفته بودند، اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که به این پرونده ورود خواهد کرد. گری نویل در تلویزیون اسکای معتقد بود مارک کلاتنبرگ، مشاور داوری ناتینگهام فارست به دلیل توصیه‌های اشتباه سریعا باید از شغلش کناره‌گیری کند. با این حال، حقیقت ماجرا مانند دفعات گذشته بار دیگر به نفع فارست فاش شد. کمیته داوران لیگ برتر که چند بار به دلیل اشتباهات داوری از ناتینگهام فارست عذرخواهی کرده بودند، امروز نیز تایید کردند در دیدار با اورتون علیه این تیم ناداوری صورت گرفته است. هاوارب وب شخصا این موضوع را به اطلاع باشگاه رسانده است. فارست که در فصل جاری با کسر 4 امتیاز نیز مواجه شده، اکنون تنها یک امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد. 

فریاد مالک ناتینگهام فارست: هر هفته علیه ما سوت می‌زنید!

یکی از صحنه‌های جنجالی دیدار اورتون و ناتینگهام فارست

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اعتراف لیگ برتر: داور اشتباه کرد، حق با شما بود!‏
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال