Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حجت نظری در خصوص اینکه آیا مدیران باشگاه استقلال از این تیم در دربی انتظار بیشتری داشتند اظهار داشت:

استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشت. بازیکنان و کادر فنی همه تلاششان را انجام دادند و فکر می‌کنم هواداران هم به این اذعان دارند که حق استقلال باخت نبود.

حجت نظری افزود:

هم توپ برای ما نچرخید و هم سوت بر علیه ما زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر آن پنالتی اول بازی که تقریبا تمام کارشناسان داوری گفتند پنالتی بود، گرفته می‌شد ممکن بود سرنوشت بازی تغییر کند. باشگاه استقلال حتماً به داوری اعتراض می‌کند اما این اعتراض نتیجه را تغییر نمی‌دهد. نمی‌دانیم اگر آن پنالتی گرفته می‌شد نتیجه بازی نهایتاً چه می‌شد؟ اما واقعیت این است که وقتی ابتدای بازی پنالتی گرفته نشده و سوتی به ضرر شما خورده و کار آن طور که می‌خواستید پیش نرفته، مشخص نبود که حتی اگر آن پنالتی هم گرفته می‌شد نتیجه چگونه رقم می‌خورد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگویی در مورد انتقاد فرهاد مجیدی از وزیر ارتباطات اظهار داشت:

من فکر می‌کنم فرهاد مجیدی پاسخ آذری جهرمی را داد او یک وجه حقیقی دارد همه انسان‌ها می‌توانند طرفدار یک تیم باشند و در مورد این تیم و رقبایش صحبت کنند اما وقتی فردی جایگاه حقوقی دارد باید دقت بیشتری کند که مواضع شخصی به جایگاه حقوقی او خدشه‌ای وارد نکند. لذا انتظار داریم آذری‌جهرمی چون سمتی در باشگاه پرسپولیس ندارد در مورد الفاظی که برای استقلال و دیگر رقبای پرسپولیس به کار می‌برد دقت بیشتری کند.

حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا کسانی در دولت و در حد وزیر هستند که استقلالی باشند و در مورد این تیم صحبت کنند گفت:

من در کابینه کسی که این شرایط را داشته باشد سراغ ندارم. در این مورد که آیا همه پرسپولیسی هستند اطلاعی ندارم اما در کابینه حسن روحانی وزیر یا معاون رئیس جمهوری را ندیدیم که از استقلال حمایت کند.

حجت نظری در خصوص مشاور ایتالیایی برای فرهاد مجیدی گفت:‌

در این مورد موضع باشگاه حمایت از ایده‌های سرمربی است. اگر مجیدی به این جمع‌بندی برسد که با فردی همکاری کند، اقدامات لازم را در این مورد انجام می‌دهیم. اگر این فرد غیر ایرانی است باید ببینیم آیا منعی از فدراسیون فوتبال خواهد داشت یا نه که تلاش می‌کنیم از طرق مختلف این مسأله را حل کنیم. یعنی اگر ممنوعیت شامل او شود تلاش می‌کنیم در قالب‌های دیگری از ظرفیت‌های او استفاده کنیم. چون فرد مد نظر نه قرار است سرمربی باشد و نه بازیکن باید ببینیم آیا مشمول مصوبه فدراسیون می‌شود یا خیر. حتی اگر این مصوبه شامل کسی که مجیدی می‌خواهد از او استفاده کند، حتماً تلاش می‌کنیم در قالب‌های قراردادی دیگری از ظرفیت او استفاده کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال حجت نظری باشگاه استقلال حجت نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!

امید حامدی فر حاشیه جدیدی را ایجاد کرده است.

طرفداری | امید حامدی فر مجددا جنجال ساز شده است.

استقلال در یک بازی حساس موفق شد ذوب آهن را در ورزشگاه خانگی شکست بدهد تا دوباره صدر جدول رقابت های لیگ برتر را از تیم رقیب یعنی پرسپولیس پس بگیرد.

پس از پایان مسابقه اما اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد. امید حامدی فر، بازیکن استقلال به مهرداد رضایی بازیکن مصدوم ذوب آهن حمله ور شد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد که باعث ایجاد تنش شد.

ویدیویی از این موضوع در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است. در این ویدیو، افرادی که در زمین حاضر هستند از این رفتار متعجب شده و بلافاصله امید حامدی فر را دور می کنند.

این موضوع احتمالا با واکنش کمیته انضباطی همراه خواهد شد. امید حامدی فر پیش از این هم به دلیل مصدومیتی که برای کوین یامگا به وجود آورد جنجال ساز شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی؛ نان در «اتوبوس»!
  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی: ظاهرا این روزها نان در «اتوبوس» است
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • عکس معنادار آذری جهرمی درباره دولت رئیسی
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • کنایه سنگین و معنادار آذری جهرمی به مقدار چاپ پول در دولت رئیسی + عکس
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند