Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بانک هویت ژنتیک سازمان پزشکی قانونی آخرین وضعیت بانک اطلاعات ژنتیک مجرمان را تشریح واعلام کرد که افرادی مانند خبرنگاران، آتش‌نشانان و ... هم در اولویت بعدی هستند.

به گزارش ایسنا، دکتر رضا رئوفیان در نشست خبری پیش از ظهر امروز که در محل سازمان پزشکی قانونی برگزار شد، گفت: بانک اطلاعات ژنتیک با همکاری سازمان زندان‌ها، نیروی انتظامی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. درحال انجام است وتا کنون ۹۲ هزار نمونه بایگانی شده است، ۳۵ هزار مورد نیز در حال بارگذاری است.
وی ادامه داد: ۱۲ هزار پروفایل ثبت شده هم داریم که در اختیار مرکز تشخیص هویت نیروی انتظامی است.
وی در پاسخ به پرسش ایسنا در مورد افراد مشمول در این طرح گفت: در حال حاضر مجرمان مرتکب جرائم خشن، خطرناک و تکرارشونده مشمول این طرح هستند.
رئوفیان درباره دیگر مشاغل و افراد نیز به ایسنا گفت: هر گروهی که بخواهد وارد این دسته‌بندی شود، ابتدا باید موضوع در هیات مدیره مطرح شود.

وی افزود: در حال حاضر مصوبه اولیه برای گروه‌هایی مانند آتش‌نشانان و خبرنگاران و ... وجود دارد اما هنوز اجرایی نشده و در آینده اجرا خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پزشكي قانوني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف

به گزارش صدای ایران از ایرنا، گروه پژوهشـی مهندسـی صنـایع سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف در نظر دارد از میـان فارغ‌التحصیلان مقطع کارشـناسی ارشد رشته مهندســـی صنـایع، مهندسـی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات نیروی امریه جذب کند.

طبق اعلام سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، متقاضیان می‌توانند تا تاریخ اعـزام تیـرماه ۱۴۰۳ به بعد رزومـه خود را با موضوع «امریه - نام خانوادگی» به آدرس ایمیل: Tricks@jdsharif.ac.ir ارسال کرده و جهت جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۷۶۴۱۲۹۲ - ۶۷۶۴۱۲۹۱ تماس گیرند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت متقاضیان تسهیلات مسکن در این بانک مشخص شد
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • «همتی» برای چاپ پول نیست! | آمارهای واقعی از وضعیت پولی کشور
  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • وضعیت «ناسالم» هوا در هندیجان
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید