Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@15:15:02 GMT

شکایت استقلال از مهاجم پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۱۷۱۰

شکایت استقلال از مهاجم پرسپولیس

باشگاه استقلال از مهاجم پرسپولیس که تک گل دربی ۹۵ را وارد دروازه آبی پوشان کرد به کمیته انضباطی شکایت کرد.

قدس آنلاین: نود و پنجمین دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شامگاه جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و طی آن سرخپوشان تهرانی یک بر صفر حریف خود را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسی آل کثیر در دقیقه ۵۶ تنها گل پرسپولیس را وارد دروازه استقلال کرد و پس از آن شادی زیادی از خود به نمایش گذاشت که در بخشی از آن با پرتاب دست راستش به سمت جلو به شادی پرداخت.

به دنبال این اتفاق باشگاه استقلال با اشاره به این نوع شادی اعلام کرده است که از این مهاجم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت خواهد کرد. سایت این باشگاه در این مورد نوشت:

«عیسی آل‌کثیر مهاجم تیم پرسپولیس روز گذشته بر اساس فیلم موجود از بازی، بعد از گل تیمش حرکت غیراخلاقی و زشتی را انجام داد که به همین دلیل باشگاه استقلال صبح امروز از این بازیکن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد. باشگاه استقلال تا پایان پیگیر این پرونده خواهد بود.»

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عیسی آل کثیر استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند
  • استقلال جریمه مالی شد
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی