Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر عامل سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها گفت: مبلغ 32 هزار میلیارد تومان از منابع هدفمندی یارانه ها در سال 1400 برای حمایت از تولید و اشتغال اختصاص خواهد یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حاجتی مدیر عامل سازمان هدفمند سازی یارانه ها با اشاره به ضرورت حمایت از تولید و بهبود اشتغال جوانان و فارغ التحصیلان ، درسالی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله عالی ) سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گذاری شده از تخصیص 32 هزار میلیارد تومان برای حمایت از تولید و اشتغال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته این مقام مسئول مبلغ 32 هزار میلیارد تومان از مصارف سال 1400 سازمان هدفمند سازی یارانه ها در صورت تامین بموقع منابع این سازمان توسط شرکت های تامین کننده منابع (تبصره 14) قانون بودجه سال جاری و حمایت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از طریق اختصاص به بانک های عامل طرف قرار داد با دستگاه های اجرایی به منظور حمایت از امر سرمایه گزاری و بهبود و اشتغال پرداخت خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد ؛ انشاالله با تامین بموقع منابع مذکور و هدایت صحیح در چاچوب برنامه آمایش ملی،منطقه ایی و اولویت دادن به طرح های توسعه ایی و صادرات محور شاهد جهش چشمگیر در تولید و اشتغال پایدار در بخش های مختلف کشور خواهیم بود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هزار میلیارد تومان حمایت از تولید یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید

رئیسی مدیر جهاد کشاورزی سامان گفت: ظرفیت تولیدی شرکت تولیدی فرآورده‌های گوشتی سه هزار و ۵۰۰ تن در سال است و زمینه اشتغال ۱۰ نفر را مهیا می‌کند.

بیشتر بخوانید

احیای ۷۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی از راهکار‌های موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است، زیرا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار موثر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • قرارداد ۲.۷میلیارد دلاری با پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین
  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد