Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌حیدر رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت مس رفسنجان پیش از بازی مقابل سپاهان اظهار داشت:‌ بعد از بازی با نساجی که بدشانسی گریبانگیر ما شد، موقعیت‌های زیادی را خراب کردیم و حریف هم روی یک موقعیت نصفه و نیمه به گل رسید، تیم در رفسنجان ماند و سپس تصمیم گرفتیم که دو روز زودتر به اصفهان بیاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی دو روزه‌ای را در این شهر برگزار کردیم تا بازیکنان با شرایط آب و هوایی هماهنگ شوند. خدا را شکر تمرینات خوبی را در اصفهان پشت سر گذاشتیم و ان‌شاالله با تمهیدات محمد ربیعی و کادر فنی بازی خوبی را مقابل سپاهان برگزار کنیم و بتوانیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

مدیر تیم مس رفسنجان در مورد جابه‌جایی زمان برگزاری بازی عنوان کرد:‌ چون بازی ساعت 19:20 شب برگزار می‌شود و تنها بلیت برگشت اصفهان به تهران ساعت 22:20 شب است، به پرواز نمی‌رسیدیم به همین خاطر با هماهنگی سازمان لیگ و باشگاه سپاهان بازی یک ساعت زودتر انجام می‌شود. بعد از مسابقه راهی تهران می‌شویم و احتمال دارد کادر فنی دو سه روزی به بازیکنان استراحت بدهد.

وی در خصوص غایبان مس رفسنجان مقابل سپاهان گفت:‌ مسیح زاهدی 4 اخطاره و محروم است. محمد انصاری هنوز به شرایط لازم برای انجام مسابقه نرسیده و او هم در این بازی حضور ندارد. محمدحسین کریم‌زاده در رفسنجان و در تمرین مصدوم شد، نازک‌نی او شکسته و با اعلام دکتر باید حدود 40 روز در گچ باشد. محسن طرحانی جراحی مینیسک کرده و ان‌شاالله از هفته آینده کم کم تمریناتش را شروع می‌کند. ضمن اینکه علیرضا فرجی هم دیروز در تمرین دچار کشیدگی عضله شده، کادر پزشکی مشغول انجام کارهای درمانی روی این بازیکن هستند و حضورش مقابل سپاهان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

رضایی گفت: با این حال ما بعد از بازی با سپاهان شاید تا اواخر خرداد بازی نداشته باشیم و امیدواریم در این مدت مصدومان‌مان برسند. دست محمد ربیعی خالی است اما امیدواریم که فردا بتوانیم بازی خوبی را انجام بدهیم. از باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن که در این دو روز با ما همکاری داشتند و زمین تمرین در اختیار ما قرار دادند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان مس رفسنجان محمد انصاری محمد ربیعی لیگ برتر هفته بیست و سوم مقابل سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت، اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

دیگر خبرها

  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است