Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@10:42:11 GMT

۴۴۷ نفر در حوادث ترافیکی قم مصدوم شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۲۱۰۲

۴۴۷ نفر در حوادث ترافیکی قم مصدوم شدند

مسعود عبدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: هفته گذشته ۹ هزار و ۹۹۵ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ قم برقرار شد که منجر به انجام یک هزار و ۶۸۸ ماموریت شد.

وی اضافه کرد: در این مدت ۳۴۵ حادثه ترافیکی رخ داد که ۲۹۲ مورد در شهر و ۵۳ مورد در جاده بود.

وی با اشاره به مصدومیت ۴۴۷ نفر در حوادث ترافیکی، ادامه داد: از این تعداد،‌ ۳۱۱ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۱۳۶ نفر در محل حادثه درمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته عبدی، حوادث ترافیکی هفته گذشته قم، فوتی در پی نداشت.

وی بیان کرد: بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم با انجام ۲ سورتی پرواز، هشت مصدوم حوادث رانندگی را به بیمارستان منتقل کرد.

وی افزود: ۲۰۹ مورد از حوادث ترافیکی و ۲۵۱ نفر از مصدومان این حوادث مرتبط با موتورسیکلت‌سواران بوده است.

اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای۲۲ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد با ۲۷۰ نیروی انسانی است.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم سازمان اورژانس کشور قم سازمان اورژانس قم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم سازمان اورژانس کشور قم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم سازمان اورژانس کشور قم سازمان اورژانس قم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور حوادث ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت

داریوش تقی لو با بیان اینکه این تصادف زنجیره‌ای امروز در ۱۰۰ متری عوارضی زنجان در مسیر شمالی به وقوع پیوست، گفت: برای امدادرسانی با مصدومین این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از ارزیابی اولیه چهار خانم و یک آقا به بیمارستان موسوی منتقل و ۱۸ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: هم اکنون اورژانس استان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده‌ای، به صورت شبانه روزی در حال امدادرسانی زمینی و هوایی به هموطنان در سرتاسر استان است.

تقی لو با بیان اینکه با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری رسیده است، خاطرنشان کرد: مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در مأموریت‌های شهری و جاده‌ای استان به میانگین هشت دقیقه در شهر و ۱۵ دقیقه در جاده رسیده است.

کد خبر 6095622

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول