Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@06:45:31 GMT

◄ حوادث عجیب؛ سقوط بیلبورد تبلیغاتی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۲۲۷۵

تین نیوز

کارشناسان شهرسازی معتقدند زیبایی بصری یکی از الزامات شهرهای انسان محور است. زیرا شهرهایی که فقط مملو از سنگ و بتن و آهن و فولاد باشد حس آرامش را به شهروندان منتقل نمی کنند و در دراز مدت موجب بروز اضطراب و دیگر آسیب های روحی می شوند.

به گزارش تین نیوز، در کنار مبلمان شهری که نقش موثری در زیبایی بصری شهرها دارد، نباید از نقش تبلیغات شهری نیز در این زمینه غافل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیلبوردهای تبلیغاتی نیز به عنوان یکی از ابزارهای مهم و موثر در تبلیغات که هر روز تعدادشان در شهرها بیشتر نیز می شود، از این امر مستنثی نیستند و لازم است نه تنها در نصب آنها به زیباهایی های بصری توجه شود بلکه رعایت نکات ایمنی نیز از مهمترین ضروریات نصب آنهاست.

این که شهروندان هنگام عبور از کنار و یا زیر بیلبوردها احساس ناامنی کنند، احساس بسیار ناخوشایندی است که برطرف کردن آن باید مورد توجه مسئولان شهری قرار گیرد.

فیلم پیوست مربوط به سقوط یک بیلبورد در میدان امام حسین گوهر دشت کرج‌ بر اثر وزش باد و در مسیر تردد خودروها است که مدتی پیش رخ داده و به عنوان نمونه ای از آسیب های تبلیغاتی بازنشر می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حقوق شهروندی بیلبورد میدان حسن آباد مبلمان شهری سقوط بیلبورد بیلبورد تبلیغاتی گوهردشت کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران

سرهنگ ابوالفضل کهزادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی، از ظهر روز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آب‌گرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش‌بینی شده که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: رانندگان در این شرایط از عجله و شتاب خودداری کرده و با اتخاذ سرعت مطمئن مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد درنظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خودداری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.

رییس پلیی راه ایلام از آماده به‌کار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک‌کن خودرو و همچنین داشتن تجهیزات ایمنی لازم برای رانندگان و همشهریانی که قصد سفر و عزیمت از طریق راه‌های برون شهری دارند الزامی و ضروری است.

کد خبر 6093077

دیگر خبرها

  • فرم و شکل در مجسمه‌های شهری
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • انتقال پیام صوتی به قمر مشتری به شکل موج‌های بصری
  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • لحظاتی عجیب از سقوط ابرهای بارور در عربستان!
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است