Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی صبح امروز در دیدار با معاون وزیر ورزش و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه اماکن ورزشی کشور از تکمیل استادیوم ۱۵ هزار نفری بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، این دیدار که با حضور معاون عمرانی شرکت ساخت و توسعه اماکن ورزشی کشور و مدیر کل منطقه شمال وزرات ورزش برگزار شد در خصوص پروژه های ورزشی استان خراسان شمالی بحث و تصمیم گیری و مقرر شد وزارت ورزش در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تکمیل این استادیوم اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا هوائی با اعلام این مطلب گفت: محوطه سازی، ساخت سردر، فضای سبز و دیوار کشی پروژه باقیمانده که با تامین اعتبار از سوی وزارت خانه انجام و استادیوم به نهادی عمومی جهت بهره برداری واگذار می شود. اتمام استادیوم فوتبال شیروان حداکثر تا ۲ ماه آینده و بررسی مشکلات سالن ۶ هزار نفری بجنورد از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به دغدغه استان در خصوص سالن ۶ هزار نفری بجنورد تصریح کرد: این پروژه از مهم ترین پروژه ها و نیازهای استان است و در این دیدار مقرر شد وزارت ورزش نسبت به انجام تعهد ۷۰ درصدی خود اقدام کند و استاندار نیز ۳۰ درصد از ۹۰ میلیارد تومان را پرداخت و پیمانکار از هفته آینده اجرای پروژه را آغاز کند. شایان ذکر است هفته آینده معاون وزیر ورزش به همراه هیئت همراه به دعوت معاون عمرانی استانداری، جهت جمع بندی مصوبات نشست روز گذشته به استان سفر می کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استادیوم ۱۵ هزار نفری هزار نفری بجنورد عمرانی استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود

سید علی یزدی خواه  در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند با اشاره به مشکلات شهر میمند، گفت: جهش تولید امسال باید در راستای تسهیل مقررات و تامین مالی طرح‌های دست‌های اجرا باشد همچنین مشکل کهنه منطقه میمند را در استانداری فارس طرح موضوع کردیم و بنا شد کارگروه تخصصی بررسی تشکیل شود.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: آمادگی داریم که مشکلات منطقه میمند نظیر وقف و موقوفات را پیگیری کنیم.

میمند در مسیر پیشرفت قرار گرفته است

معاون گردشگری و زیارتی استاندار فارس نیز با بیان اینکه شهر میمند امروز با اقدامات انجام شده طی دو سال گذشته در مسیر پیشرفت قرار گرفته است، اظهار داشت: کار‌های انجام شده در شهر میمند نشان از نتیجه گرفتن هم افزایی میان مسئولان، مدیران و مردم بوده و اهتمام و کوشش جمعی که بر گرفته از عزم و خرد مردم است در تاریخ ثبت خواهد شد.

محمد فرخ زاده با اشاره به اینکه پروژه‌ها در شهر میمند باید در ۳ بخش توجه ویژه داشت، خاطرنشان کرد: پروژه‌های ایجادی باید ادامه داشته باشد و پروژه‌های نوع سرمایه گذاری از کار‌های ارزشمند پیش رو خواهد بود.

فرخ زاده افزود: استان فارس قطب سلامت کشور است که یکی از قطب بودن آن پیشگیری نظیر خوراک و نوشیدنی‌های سالم است و شهرستان فیروز آباد و میمند در این بخش نقش آفرین هستند همچنین باید رویداد‌هایی برای معرفی شهر میمند در کشور داشته باشیم از این رو از وزارت میراث فرهنگی میخواهیم جشنواره ملی سردنوش و دمنوش‌ها در شهر میمند برگزار شود.

بنا به گفته معاون استاندار فارس، شهر میمند برای معرفی خود نیازمند المان است چراکه این المان‌ها می‌تواند در شبانه روز گویای روایت و هویت این دیار باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه جشنواره حجاران و دست ساخته‌ها در میمند با بهره گیری از فرهنگ میمند برگزار شود، تاکید کرد: صنعت شیشه گری موضوع مهمی است که می‌توان باتوجه به سبقه تاریخی این شهر، رویداد ملی شیشه‌گران در میمند برگزار شود همچنین میتوان ناحیه صنعتی شیشه‌گری را در این خطه ایجاد کرد.

او خاطرنشان کرد: تاسیسات گردشگری نیازمند تقویت در شهر میمند است و میهمانان زیادی به این دیار سفر می‌کنند، از این رو باید در خصوص اقامتگاه‌ها اقدامات جدی شکل گیرد.

معاون استاندار فارس ظرفیت‌های بیشمار استان فارس را مورد توجه قرار داد و افزود: در حوزه باغات، استان فارس رتبه اول را در کشور دارد و شهر میمند خاستگاه چند محصول مهم است که می‌تواند در حوزه گردشگری کشاورزی نقش آفرینی کند بنابراین پیشنهاد داریم که وزارت جهاد کشاورزی اراضی متعددی که می‌تواند را به صورت سهامی به عنوان یک مزرعه کشت و زر در اختیار مردم قرار دهد تا آورده اقتصادی داشته باشد و مردم هم کار سرآمدی کشت را انجام دهند تا منجر به تولید شود. همچنین امسال اجرای بیش از ۲۰ عنوان پروژه محوری برای شهر میمند پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان