Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به تشکیل هیئت‌های اجرایی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری گفت: در استان بوشهر ۲۷ هیئت اجرایی شامل ۱۰ هیئت در فرمانداری‌ها و ۱۷ هیئت در بخشداری‌های مستقل استان بوشهر تشکیل شده است. - اخبار استانها -

خسرو دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر ، با بیان اینکه نتیجه بررسی صلاحیت شاکیان شوراهای شهر در استان بوشهر اعلام شده اظهار داشت: کاندیداهای شورای شهرهای استان بوشهر که صلاحیت آنان در هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌ها تأیید نشده بود در هیئت نظارت استان بوشهر متشکل از 3 نماینده استان در مجلس بررسی شده بود در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر، با بیان اینکه صلاحیت 129 داوطلب شوراهای شهر استان بوشهر در مرحله نخست تأیید نشده بود خاطر نشان کرد: این داوطلبان که شکایت خود را ابلاغ کرده بودند پس بررسی نمایندگان استان در مجلس، 27 داوطلب مورد تأیید قرار گرفتند و به رقابت‌های انتخاباتی استان بوشهر بازگشتند.

دهقانی، با اشاره به تأیید نشدن صلاحیت 102 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر استان تصریح کرد: این دسته از داوطلبان که صلاحیت آنان در هیئت نظارت استان بوشهر تأیید نشده است از 28 اردیبهشت به مدت 4 روز تا می‌توانند اعتراض خود را به هیئت مرکزی نظارت با مراجعه به فرمانداری‌ها یا هیئت نظارت استان بوشهر ارائه کنند.

وی، به حوزه انتخابات در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری استان بوشهر پرداخت و بیان کرد: اکنون در مرحله فرایند بررسی صلاحیت‌های داوطلبان شوراهای روستاها و تیره‌های عشایری در هیئت‌های نظارت بخش‌ها قرار داریم که ان‌شاء‌الله نتیجه این حوزه دوم خرداد ماه از طریق بخشداری‌ها اعلام می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر، با اشاره به ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری افزود: در این راستا هیئت‌های اجرایی در سراسر کشور از جمله استان بوشهر شامل 27 هیئت اجرایی تشکیل شده است.

25 هزار نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات استان بوشهر مشارکت دارنداطلس امنیت انتخابات استان بوشهر تصویب شدهیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر تشکیل شد

دهقانی با بیان اینکه 10 هیئت در فرمانداری‌ها و 17 هیئت در بخشداری‌های مستقل استان بوشهر تشکیل شده است تصریح کرد: ان‌شاءالله کار اصلی انتخابات و تعیین و استقرار شعب اخذ رأی و عوامل اجرایی انتخابات بر عهده دارند.

وی، عوامل اجرایی، نظارت، انتظامات و امنیت، لجستیک و تدارکات انتخابات استان بوشهر را 25 هزار نفر دانست و خاطر نشان کرد: همه تمهیدات انتخابات در استان بوشهر اندیشیده شده و در حال آماده سازی است که ان‌شاءالله انتخابات قانونمند، ایمن و سالم با حضور پرشور و حداکثری مردم برگزار شود.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر واجدان شرایط رأی در استان را حدود 790 هزار نفر دانست و بیان کرد: با ارائه آمار رسمی تعداد واجدان شرایط رأی و رأی اولی‌ها اعلام می‌شود.

دهقانی، تمام فرایند برگزاری انتخابات شورای شهر بوشهر را الکترونیک دانست و گفت: دستگاه‌های احراز هویت در تمامی شعب اخذ رأی بوشهر مستقر می‌شوند و ثبت‌نام و احراز هویت رأی‌دهندگان به صورت الکترونیک و فرایند اخذ رأی و شمارش آرای ثبت‌نام کنندگان به صورت دستی است.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ احمد محمدی زاده اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در این شهر مولد در دستور قرار گرفته است.

وی گفت: شهرک مولد اول نهایی شده و حدفاصل دلوار و بوشهر قرار دارد.

استاندار بوشهر بیان کرد: این شهر در ساحل خلیج فارس در منطقه دلوار قرار دارد و این مجموعه در مساحت ۸۵۰ هکتار اجرایی شده است.

محمدی‌زاده با تأکید بر تسریع در اجرا این طرح و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف گفت: اراضی شهر مولد دلیران تنگستان از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به امور اراضی و سپس به شرکت شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر منتقل می‌شود.

وی اضافه کرد: در مجموع در ۲ شهر مولد کشاورزی استان بوشهر ۲ هزار و ۵۰ هکتار زمین مصوب و اجرایی شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ۸۵۰ هکتار اراضی ساحلی استان مربوط به شهر مولد اول و هزار و ۲۰۰ هکتار دیگر به شهر مولد دوم اختصاص دارد گفت: شهر مولد کشاورزی دلیران تنگستان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرایی شده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: در شهر‌های مولد، زندگی و کار در کنار هم ویژه خانواده‌ها طراحی شده که نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار جوانان بومی استان دارد.

دیگر خبرها

  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس