Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@18:27:40 GMT

صیادمنش در جمع بهترین تعویضی‌های لیگ اوکراین

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۲۹۰۴

صیادمنش در جمع بهترین تعویضی‌های لیگ اوکراین

به گزارش خبرگزاری فارس،سایت اسپورت اوکراین به بررسی گل‌های به ثمر رسیده در این فصل از رقابت‌های لیگ این کشور پرداخت و از تاثیر بازیکنان تعویضی صحبت کرد.طبق گزارش این رسانه اوکراینی، الله یار صیادمنش در بین بهترین گلزنان تعویضی این رقابت نام گرفت و نام خود را در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ ثبت کرد.

بر اساس گزارش اسپورت، در لیگ اوکراین و در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ مجموعاً ۴۸۱ گل به ثمر رسید که ۶۹ گل آن توسط بازیکنان تعویضی وارد دروازه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاران تعویضی در باشگاه دیناموکیف با ۱۱ گل بیشترین گل را در این رقابت به ثبت رساندند. الله یار صیادمنش نیز با ۳ گل جزو بهترین یاران تعویضی در این رقابت محسوب می‌شود.

صیادمنش تابستان به صورت قرضی از باشگاه فنرباغچه راهی زوریا شد و توانسته در مجموع ۵ گل برای این باشگاه به ثبت رساند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی یاب همکاری دوباره او با این باشگاه در فصل آینده در چند هفته اخیر به گوش رسیده است.

چند رسانه اسپانیایی معتقد بودند که این بازیکن به دنبال داشتن فرصت بیشتر برای حضور در میدان در فصلی که احتمالا آخرین فصل حضور او در دنیای فوتبال در سطح باشگاهی باشد است و به همین دلیل قصد دارد رئال مادرید را به مقصد باشگاهی در آمریکا یا حتی در کشور خودش ترک کند.

اما به نظر می‌رسد که شرایط در چند هفته اخیر برای این ستاره کروات تغییر کرده است و حالا او تصمیم دارد به حضورش در رئال مادرید برای یک فصل دیگر هم ادامه دهد. مارکا با تایید این خبر مدعی شده است که مودریچ نقش بازیکن تعویضی برای سال آینده را پذیرفته و همچنان پیراهن رئال را به تن خواهد داشت.

او هنوز صحبتی با مدیران باشگاه مانند خوزه آنخل سانچز و فلورنتینو پرز نداشته اما بعید به نظر می‌رسد که مشکلی در امضای قرارداد جدید با این باشگاه وجود داشته باشد، جایی که پیش از این هم گفته شده بود که مدیران رئال قصد دارند پیشنهاد تمدید یک ساله را به او ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم