Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از کسی که انتخابات را بخاطر خودش تحریم کند، برائت می جویم چه بسا که قبلاً هم اعلام برائت کرده‌ام.

  به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، مسعود زریبافان  پس از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  در جمع خبرنگاران گفت: رئیس جمهور مجری قوانینی است که در چارچوب سره و قانونی اساسی و سیاست ها طراحی می‌شود، کار رئیس جمهور خوب اجرا کردن و  نه برنامه ریزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران ،اظهار داشت :رئیس جمهور باید تلاش کند و وقت بگذارد و همکارانی خوب و پرتلاش و با انرژی و جوان انتخاب کند. رئیس جمهور خوب کسی است که کم حرف بزند و بیشتر عمل کند و حرف خود را در عمل به مردم ثابت کند و صداقت گفتار داشته باشد.       وی بیان کرد: مجری خوب کسی است که در گفتارش فریب برزو نکند و وجود نداشته باشد،خدمت صادقانه و بی منابع مردم داشته باشد.  مسئول خوب کسی است که  سرمایه های کشور را به خوبی بشناسدو از آنها استفاده کند.       وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا با حمایت از احمدی نژاد پا به  عرصه انتخابات گذاشته اید؟ گفت: من با حمایت هیچکس وارد انتخابات نشدم و دوستی من با افراد به دلبستگی آنها به مردم، نظام و ولایت است. به هیچ فردی وابستگی ندارم. من از کسی که انتخابات را بخاطر خودش تحریم کند، برائت می جویم  چه بسا که قبلاً هم اعلام برائت کرده‌ام.     زریبافان در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد خاطر نشان کرد : مرجع تشخیص صلاحیت شورای نگهبان است و هر تصمیمی که این شورا میگیرد باید مورد احترام واقع شود؛ کسی باید پایه عرصه انتخابات بگذارد که قانون مدار باشد.

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد انتخابات انتخابات ریاست جمهوری انتخابات رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است، زیرا قرار است بعضی کشورهای اروپایی و آمریکایی به ما فناوری و تجهیزات حمل‌ونقل تحویل دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، سید محمد آقامیری با بیان اینکه قرارداد با چین یک قرارداد بین‌المللی است و مشکلی ندارد، اظهار کرد: بخشی از هزینه‌های قرارداد را دولت تأمین می‌کند؛ بنابراین وزارت کشور، وزارت امور خارجه، وزارت صمت و بانک مرکزی در جریان قرار دارند.

وی افزود: محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است، زیرا برخی کشورهای اروپایی و آمریکایی به شرکت‌هایی که قرار است به ما تکنولوژی و تجهیزات حمل و نقل تحویل دهند، فشار وارد می‌کنند و آن شرکت‌ها از همکاری با ما منصرف می‌شوند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه ایران قراردادهای بین‌المللی زیادی در دهه اخیر بسته که قرارداد با چین نیز از همان دست قراردادها است، خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه و نهادهای امنیتی کاملاً روی این قرارداد اشرافیت دارند و کسی نمی‌تواند از آن تخطی کند.

آقامیری اضافه کرد: با توجه به اینکه قرارداد جنبه محرمانگی دارد، اعضای شورای شهر نمی‌توانند کپی بگیرند و از این دست به آن دست شود، اما می‌توانند با مطالعه قرارداد جزئیات را بررسی و پرسش‌های خود را مطرح کنند.

کد خبر 751107

دیگر خبرها

  • محرمانگی قرارداد با چین به دلیل تحریم‌ها است
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است