Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:05:17 GMT

تمرین پرسپولیس بعد از دربی، بدون کری با حضور قیصر!

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۱۵۵

بعد از دربی جنجالی روز گذشته، یحیی گل محمدی شاگردانش را برای ریکاوری رقابتی دیگر در استادیوم شهید کاظمی گرد هم آورد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با برتری برابر استقلال در دربی اکنون خود را در صدر جدول فصل بیستم می‌بیند تا ماراتن هفته‌های پایانی برای تکرار قهرمانی را با هیجان بالاتری دنبال کند.

 

یحیی گل محمدی بعد از اتفاقات جنجالی دربی اکنون با همان آرامش همیشگی تیمش را مهیای رقابتی دیگر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان او بعد از دو بازی پرفشار اکنون باید خود را مهیای دیدار با حریفی ناشناخته در جام حذفی کنند. پرسپولیسی‌ها در این دیدار باید مقابل شاهین بندرعامری قرار گیرند و امیدوارند با عبور از دومین حریف خود در جام حذفی، یک گام دیگر به موفقیت در این جام نزدیک شوند.

 

در تمرین امروز سرخ‌ها که با ریکاوری بازیکنان اصلی و حاضر در دربی همراه بود، برخلاف ساعات ابتدایی جشن برد آنها برابر استقلال که با حواشی زیادی همراه بود، یحیی سعی در ایجاد آرامش در تیمش داشت تا هیاهوی مربوط به اتفاقات این بازی، آنها را درگیر حواشی نکند.

 

افشین پیروانی با این تیپ و بعد از هیاهوی دومین بازی جنجالی در تمرین سرخ‌ها حاضر شده است. بعد از دفاعیه سرپرست محبوب هواداران این تیم در در پایان دیدار مقابل سپاهان، او در بازی روز گذشته نیز دقایق پرالتهابی را برای خروج بازیکنان تیمش از صحنه درگیری پشت سر گذاشت.

 

افشین پیروانی با این تیپ و بعد از هیاهوی دومین بازی جنجالی در تمرین سرخ‌ها حاضر شده است. بعد از دفاعیه سرپرست محبوب هواداران این تیم در در پایان دیدار مقابل سپاهان، او در بازی روز گذشته نیز دقایق پرالتهابی را برای خروج بازیکنان تیمش از صحنه درگیری پشت سر گذاشت.

 

سیدجلال حسینی با حاشیه بزرگی پا به دربی گذاشت اما با سود بردن از تجربه بالای خود توانست با تمرکز بالایی مانع از تحقق هدف مهاجمان حریف شود. او یک برد دیگر به کارنامه خود در این دربی اضافه کرد و اکنون روزهای پایانی لیگ را با انگیزه بالاتری برای دستیابی به موفقیت بزرگ دنبال خواهد کرد.

 

نفرات اصلی پرسپولیس در جدال با استقلال ریکاوری خود را دنبال کردند تا برای جدال با شاهین بندرعامری مهیا شوند.

تمرینات پرسپولیس پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تمرینات پرسپولیس پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند. ساعتی قبل خبری مبنی بر عدم حضور هواداران در این بازی در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر این موضوع را تکذیب کرد.

غفاری در این رابطه اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ نامه‌ای مبنی بر عدم حضور هواداران در بازی دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس دریافت نکرده‌ایم و ورزشگاه امام خمینی (ره) را آماده حضور هواداران در این بازی خواهیم کرد.

او ادامه داد: تاکنون اصلاً صحبتی مبنی بر عدم حضور هواداران را دریافت نکرده‌ایم و به محض مهیا شدن شرایط، بلیت فروشی انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6086575

دیگر خبرها

  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود