Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، برخلاف روز کاری گذشته سبز پوشید و ۰.۴ درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«شستا» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۱۰۶۰تومان آغاز کرد. روند قیمت‌ها در معاملات این نماد صعودی پیش رفت و تا محدوده ۱۱۲۰تومان هم پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این روند ادامه پیدا نکرد و در نیمه دوم کمی افت کرد و در نهایت در محدوده ۱۰۸۰ به کار خود پایان داد. 

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۸۳۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۱.۲درصد کاهش یافته است. همچنین با دست به دست شدن بیش از ۳۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۱,۰۰۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود ۳۹میلیارد تومان رسید. همچنین ۸۸درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۱۲درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیشتر برگه سهم‌ها را  افراد حقیقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین مقایسه صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله / هفته شیرین صندوق های طلایی نقشه بورس (۲۵اردیبهشت) / رشد دو هزار واحدی شاخص کل در اولین روز هفته اولین هفته مثبت برای همه بازار‌ها در سال۱۴۰۰ / پیشتازی طلا در ثبت بازدهی بیشتر مروری به عملکرد بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۰ دیدار دو غول معدنی کشور در تالار بورس کالا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۴۱۸۸ واحدی شاخص کل بورس در ابتدای معاملات شنبه

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با رشد ۴۱۸۸ واحدی مواجه شده است اما نکته معاملات امروز منفی بودن بیشتر سهم‌های بازار و مثبت بودن چند نماد شاخص ساز است.

ارزش معاملات خرد عدد ۱,۸۷۷ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به مدت زمان مشابه در میانگین هفتگی، کاهش قابل توجهی نداشته است. اما نسبت به مدت زمان مشابه در میانگین ماهانه، ۱۵% کاهش داشته است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۲۰۴ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی برای دومین روز متوالی با ثبت رقم ۹۰ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته بر شدت خروج هم نسبت به میانگین ماهانه افزوده شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۱,۳۴۸ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است. خروج نقدینگی از این صندوق می‌تواند نکته مثبتی برای بازار سهام باشد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت با ثبت رقم ۴۰۴ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه در حال افزایش است.

ارزش صف‌های خرید ۱۳۲ میلیارد تومان است که کاهش ۶۹ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد.این در حالی است که ارزش صف‌های فروش با افزایش ۱۲ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۲۵۰ میلیارد تومان قرار دارد.

کد خبر 6056077 وحید بلالی

دیگر خبرها

  • رشد چشمگیر بورس حُسن ختام سال ۱۴۰۲ بازار سهام
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/ نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • بورس به کام سهامداران شیرین شد
  • تحلیل سهام شستا ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
  • اگر سود سهام عدالت را دریافت نکردید بخوانید
  • بورس همچنان تلخ به کام سهامداران
  • رشد شاخص کل بورس در ابتدای معاملات شنبه
  • رشد ۴۱۸۸ واحدی شاخص کل بورس در ابتدای معاملات شنبه
  • ریزش ۴۱۸۸ واحدی شاخص کل بورس در ابتدای معاملات شنبه
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سهام چگونه خواهد بود؟ + عکس