Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین کنعانی‌زادگان در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر استقلال در دربی ۹۵ گفت: در مجموع بازی خوبی بود و هر دو تیم برای برد وارد زمین شده بودند. هدف ما گرفتن ۳ امتیاز بود تا دوباره به صدر جدول برگردیم چون هواداران پرسپولیس عادت ندارند غیر از صدر جدول، این تیم را در رده‌های دیگر ببینند. می‌خواستیم آنها را خوشحال کنیم و عیدی خوبی به هواداران بدهیم که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد و در نهایت ۳ امتیاز این بازی مهم را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمین مسابقه جنگیدیم و خوشبختانه به هدفی که داشتیم دست پیدا کردیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم و کاملا مستحق برد بودیم.

مدافع پرسپولیس در خصوص مصدومیتی که قبل از این بازی داشت، خاطرنشان کرد: واقعا شرایط سختی داشتم و بعد از بازی سخت و سنگین با سپاهان رباط مچ پایم پاره شد. درد بسیار شدیدی داشتم ولی دوست داشتم در دربی بازی کنم چون نیاز مبرمی به برد در این مسابقه داشتیم. باید از تلاش‌ها و زحمات کادر پزشکی تشکر کنم، دکتر حقیقت و به‌خصوص دکتر علی اعظم که صبح تا شب روی پای مصدوم من کار می‌کرد تا بتوانم به دربی برسم.

وی افزود: از ساعت ۷ صبح تا ۷ شب روی پایم کار می‌کردم. باور کنید قبل از دربی نمی‌توانستم راه بروم. هیچ بازیکنی چهار، پنج روز بعد از انجام یک بازی سنگین و پارگی رباط مچ پا، حاضر نمی‌شود به میدان برود، آن هم در یک دربی مهم و حساس اما من دوست داشتم با تمام وجود برای پرسپولیس بازی کنم و وقتی پیام‌ها و حمایت های هواداران را می‌دیدم انگیزه‌ام چند برابر می‌شد تا به دربی برسم. این یک بازی ۶ امتیازی برای ما بود و دوست نداشتم در دربی غایب باشم. آمپول هم زدم تا تحت هر شرایطی به میدان بروم و خدا را شکر که بازی را از دست ندادم.

کنعانی‌زادگان در خصوص اعتراض استقلالی‌ها مبنی بر نگرفتن یک پنالتی به سود این تیم گفت: من به آن صحنه نزدیک بودم، قایدی می‌خواست در یک حرکت حمل توپ کند اما به یکباره توپ را گم کرد. در واقع توپ زیر پای مهدی جا ماند و آن برخورد طبیعی بود. در آن صحنه پنالتی رخ نداد و داور تصمیم درستی گرفت.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «چرا این بازی با تنش و حاشیه‌های زیادی همراه شد؟» عنوان کرد: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و معمولا در لیگ‌های معتبر اروپایی هم می‌بینید که ممکن است بازی‌ها جنجال داشته باشد. خیلی از دربی‌های تهران بدون مسئله خاصی انجام شده و در این بازی هم اتفاق خیلی بدی رخ نداد. در برخی صحنه‌ها درگیری‌هایی ایجاد شد که به خاطر فشار مسابقه بود و نباید زیاد به این مسائل حساسیت نشان دهیم.

کنعانی‌زادگان در خصوص اینکه آیا پرسپولیس قهرمان لیگ امسال خواهد شد، گفت: بازی به بازی جلو می‌رویم و ۸ فینال دیگر باقی مانده است. مطمئنا تمام هدف ما این است که پنجمین قهرمانی پیاپی را کسب کنیم تا هواداران خوشحال شوند.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دربی باشگاه پرسپولیس دربی کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا منصوری که سابقه 10 قضاوت در دربی استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد، به اولین بار که ماموریت این بازی به او محول شد می‌پردازد و خاطره‌ای جالب از آن بازی تعریف کرد.

منصوری که گفته می‌شود در آخرین دربی این فصل نیز نامش در لحظه آخر از جمع کمک داوران خارج شده، درباره اولین قضاوتش در دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس می‌گوید: من داور بین المللی بودم. برایم بازی هیجان انگیز بود. قبل از اینکه وارد استادیوم شویم اصلا فشار و استرسی را احساس نمی‌کردم. آن موقع شرایط طوری بود که اگر خاطرتان باشد هواداران از شب قبل از بازی کنار استادیوم حاضر می‌شدند و صبح زود هم روی سکوها می‌رفتند و کلا هم یک لاین سکوها خالی بود و تمام سکوها پر می‌شد از تماشاگر.

وی ادامه داد: وارد چمن که شدیم از تونل پشتی و دوستان آن موقع خیلی بیشتر هم نارنجک می‌زدند. همین که آمدیم بیاییم داخل نارنجک زدند. مثل الان از تونل وسط هم نمی‌آمدیم و یک مسیر طولانی داشتیم که 6-5 دقیقه طول می‌کشید تا به چمن برسیم. هیجان‌انگیزترین بازی برایم اولین دربی بود. البته دقیقه 88 فکر کنم بودم که پرسپولیس هم عقب بود. یک چیزی به پایم خورد که احساس کردم نمی‌توانم اصلا حرکت کنم. انگار تیر خورده باشی. یک تکه سیمان به پشت پایم کوبیده بودند و اصلا نمی‌توانستم بمانم. محسن ترکی را صدا کردم و گفتم نمی‌توانم! گفت بیخیال دو دقیقه بیشتر نمانده و هر طور شده وایسا تا تمام شود.

منصوری درباره اینکه نسبت به دریافتی‌شان پول کمی دریافت می‌کنند، اینطور واکنش نشان داد: ما هم پولش را می‌گیریم و فحش را می‌خوریم، اما فدراسیون و کمیته انضباطی پول می‌گیرند. یک زمانی می‌گفتند ماموران راهنمایی رانندگی قبض جریمه که می‌نویسند یک درصدی از آن را می‌گیرند، اما درباره ما اینطور نیست و فحش را می‌خوریم و جریمه به حساب فدراسیون می‌رود. البته بگویم وقتی درگیر بازی می‌شوی چیزی را نمی‌شنوی! دایی دوقلو دارم که یکی از آنها بدجور از دست من شاکی می‌شود که بابا این چه شغلی است تو داری و خواهرم فحش می‌خورد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)