Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌ها که در سامانه ماسک اعلام شده، شاهد تغییر رنگ کرونایی در سه شهرستان استان بوشهر هستیم.

وی با اشاره به تغییر رنگ شهرستان‌های دیلم و جم از وضعیت نارنجی به زرد خاطرنشان کرد: وضعیت کرونایی شهرستان عسلویه از زرد به نارنجی تغییر یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: هفت شهرستان بوشهر، دشتستان، گناوه، تنگستان، دشتی، کنگان و عسلویه به رنگ نارنجی و سه شهرستان دیلم، جم و دیر به رنگ زرد هستند.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ۷۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و ۷۱ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

فوت ۵ بیمار کرونایی

دبیر ستاد مقابله با کرونای استان بوشهر افزود: ۳۲۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۴۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند و ۱۴ نفر در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

کشمیری از فوت پنج بیمار کرونایی در استان خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون هزار و ۱۰۵ نفر در استان بوشهر جان خود را از دست داده‌اند.

وی گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۹ هزار و ۴۹۷ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

کد خبر 5212461

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بوشهر ویروس کرونا ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر انتخابات 1400 کرمانشاه بوشهر آمار کرونا عکس استانها واکسن کرونا فطریه ماه رمضان ۱۴۰۰ اردبیل گرگان ماه مبارك رمضان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، این روز‌ها کشاورزان شهرستان دشتی مشغول برداشت محصول گندم از مزارع خود هستند.

گندم به عنوان یکی از محصولات استراتژیک نقش به‌سزایی در سفره مردم دارد به‌طوری که قوت غالب مردم استان بوشهر نان است.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی امسال ۴۳ هزار هکتار از اراضی این شهرستان به زیر کشت گندم رفته که از این مقدار ۴ هزار هکتار آبی و ۳۹ هزار هکتار نیز دیم است.

احمد ایزدی افزود: با توجه به کم‌بارشی سال زراعی جاری، بیشتر محصول دیم شهرستان به ثمر نرسیده و قابل برداشت نیست و پیش‌بینی می‌شود ۲۰ هزار تن محصول برداشت شود که بیشتر آن از مزارع کشت آبی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان